MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
[M110] Konwersja na wtrysk? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=31064 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Spychal [ sob sty 12, 2008 9:17 pm ] |
Tytuł: | [M110] Konwersja na wtrysk? |
Witam po raz kolejny. ![]() Pisze, bo potrzebuje konkretnych i fachowych porad ![]() Powiedzcie mi co jeszcze bedzie potrzebne, zeby to mialo rece i nogi. Napewno elektryczna pompka paliwa przy zbiorniku Czy sa jakies moduly elektroniczne sterujace calym tym ustrojstwem? Z tego co zauwazylem to motor na ktorym byla ta glowica mial zaplon elektroniczny, u mnie jest mechaniczny, czy to tez bedzie wymagalo wymiany? Zapraszam do dyskusji, wszelkie rady mile widziane ![]() |
Autor: | jakub_gozdzik [ ndz sty 13, 2008 11:25 am ] |
Tytuł: | |
Witam, jest to mozliwe ale akurat w tym przypadku trzeba zastanowic sie czy gra jest warta swieczki. Ale do rzeczy. Jesli chodzi o blok to mozesz go faktycznie zastosowac, nie bedzie z tym klopotu. I to wlasciwie wszystko, co zostanie ze starego silnika. Musisz wymienic glowice, caly kolektor ssacy, caly uklad wtryskowy (rurki i wtryskiwacze), zamontowac pompe paliwowa razem z filtrami, wszczepic wiazke elektryczna, ktora odpowiedzialna jest za prace wtrysku i pompy paliwiwej. Co prawda "elektronika" w 280 jest bajecznie prosta i jesli masz schemat to napewno sobie poradzisz. Moim zdaniem lepiej kupic silnik na wtrysku i dorobic tylko pare kabelkow i nie pakowac pieniedzy w rozbieranie i skladanie motoru. Natomiast gdybys zdecydowal sie na cos mocniejszego to wtedy warto sie pobawic. W moim coupe mieszka sobie taki potworek. ![]() |
Autor: | Marian-m110 [ ndz sty 13, 2008 12:16 pm ] |
Tytuł: | 123 |
Witam czy to 500 ka ja dało ci się to osiągnąć .Pozdrawiam |
Autor: | Spychal [ ndz sty 13, 2008 1:53 pm ] |
Tytuł: | |
Ale sie zaraz zrobi OT ![]() Imponujace, napisz cos wiecej o tej swojej przerobce. U mnie wlozenie V8 nie wchodzi w gre, bo raz ze tamta glowice dostalem za darmo, dwa ze za cienki jestem na takie przedsiewziecie, 3 ze W115 ma wezsza komore ![]() Z tego co wymieniles to praktycznie wszystko jest. Brakowaloby mi jedynie wiazki elektrycznej. Czy ktos moze jeszcze powiedziec jak wyglada kwestia modulow? Wiem ze jeden jest napewno (zdjecia z tematu ZORTOX'a o jego T123), za co on konkretnie odpowiada? Wtrysk rozruchowy? Pomozcie, bo nie wiem jakie ogloszenie zamiescic na forumowej gieldzie;) |
Autor: | jakub_gozdzik [ ndz sty 13, 2008 5:24 pm ] |
Tytuł: | |
Narazie nie bede pisal co i jak, poniewaz jest tyle do zrobienia, ze trzebaby napisac jakis elaborat. Jak juz skoncze ta zabawe to napisze artykul z opisami i zdjeciami. Narazie zdradze tylko, ze jest to M119 5,0 z 1991r. |
Autor: | Xytras [ ndz sty 13, 2008 5:28 pm ] |
Tytuł: | |
No obyś dotrzymał słowa ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ ndz sty 13, 2008 8:50 pm ] |
Tytuł: | |
jakub_gozdzik pisze: Narazie nie bede pisal co i jak, poniewaz jest tyle do zrobienia, ze trzebaby napisac jakis elaborat. Jak juz skoncze ta zabawe to napisze artykul z opisami i zdjeciami. Narazie zdradze tylko, ze jest to M119 5,0 z 1991r.
no to widac bo silnik jest na Ke -jet ![]() |
Autor: | zegarek [ ndz sty 13, 2008 9:47 pm ] |
Tytuł: | |
jakub_gozdzik pisze: Narazie zdradze tylko, ze jest to M119 5,0 z 1991r.
I że pochodzi z r129 ![]() BTW niezły kit na lewym błotniku :O |
Autor: | Grzegi [ ndz sty 13, 2008 9:52 pm ] |
Tytuł: | |
Nie no, Kuba ![]() ![]() |
Autor: | jakub_gozdzik [ ndz sty 13, 2008 10:14 pm ] |
Tytuł: | |
grzegi Qp ktore chcialem sprzedac jest dale do sprzedania. To jest inne - to ktorym jezdzilem na co dzien. Ale juz dobra... KONIEC tematu. Rozmawiamy tu o przerobce gaznikowca na wtrysk. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |