MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Zatarty wał OM617A - 2 strona.Pytania o panewki i pierścieni https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=31350 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | bary123ce [ pt sty 25, 2008 8:17 pm ] |
Tytuł: | Zatarty wał OM617A - 2 strona.Pytania o panewki i pierścieni |
hej, Czy ktoś z szanownych kolegów zna W123, w którym cyka 300 turbodiesel od W124?? Jak to jest z tym 6-cio cylindrowcem? wlezie? Jestem gotów zrobić coś takiego, ale najpierw pozbieram cenne uwagi. |
Autor: | roadrunner [ pt sty 25, 2008 8:38 pm ] |
Tytuł: | |
Skoro M110 wlazi to dlaczego OM603 mialby nie wejsc? W 123 jest chyba nawet wiecej miejsca pod maska niz w 124. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pt sty 25, 2008 8:46 pm ] |
Tytuł: | |
roadrunner pisze: Skoro M110 wlazi to dlaczego OM603 mialby nie wejsc? W 123 jest chyba nawet wiecej miejsca pod maska niz w 124.
ja widziałem 300d z 124 ale bez turba wsadzonego do W123-jednak kompora jest troszke mniejsza i tak na styk był.... ale jak wlazło bez turbo to wejdzie i turbo... |
Autor: | t.king [ pt sty 25, 2008 8:50 pm ] |
Tytuł: | |
bary123ce pisze: Jestem gotów zrobić coś takiego
ech te twoje pomysły ![]() |
Autor: | kondrix123 [ pt sty 25, 2008 10:01 pm ] |
Tytuł: | |
jak ten wszedł tamten też wejdzie ![]() |
Autor: | croochy [ pt sty 25, 2008 10:30 pm ] |
Tytuł: | |
czyli nie tyko ja myśle o 6 cylindrach z turbo ![]() |
Autor: | bary123ce [ sob sty 26, 2008 9:45 am ] |
Tytuł: | |
roadrunner pisze: Skoro M110 wlazi to dlaczego OM603 mialby nie wejsc? W 123 jest chyba nawet wiecej miejsca pod maska niz w 124. M110 jest dużo mniejszy od OM603 dlatego pytam. W W123 kolumna kierownicy cholernie wystaje do komory i tego się boję ![]() MERCEDES 4 EVER pisze: ja widziałem 300d z 124 Czy ktoś ma może kontakt z kimś, kto to robił? Cytuj: ech te twoje pomysły Przepraszam za takie pomysły, ale jestem zdesperowany. właśnie wczoraj nie dojechałem do domu bo OM617A odmówił posłuszeństwa... teraz już nie trzyma ciśnienia oleju i słychać panewkę ![]() ![]() ![]() Sprawdziło się najgorsze ![]() spadek ciśnienia oleju do 0,8 na wolnych, brak wzrostu po dodaniu gazu, wstrząsy silnika, zapach spalonego oleju??, prawidłowy stan płynu chłodzącego, wyższy stan oleju??, po dodaniu gazu metaliczny stukot ![]() gaszenie silnika- brak ponownego rozruchu, powrót na lince. kondrix123 pisze: sorki za długość linka
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=22017 |
Autor: | Marv [ sob sty 26, 2008 4:01 pm ] |
Tytuł: | |
300D z 124 mial Waldek z Gniezna (?) włożony do coupety, ktora chyba dalej wisi na sprzedaz. Kubol byl kiedys to ogladac. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ sob sty 26, 2008 6:17 pm ] |
Tytuł: | |
Marv pisze: 300D z 124 mial Waldek z Gniezna (?) włożony do coupety, ktora chyba dalej wisi na sprzedaz. Kubol byl kiedys to ogladac.
tam było 250d....BDW Bary a nie lepiej zrobic panewki w tym silniku co masz???? panewki i szlif wału to nie majątek.... |
Autor: | bary123ce [ sob sty 26, 2008 6:40 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: Bary a nie lepiej zrobic panewki w tym silniku co masz???? panewki i szlif wału to nie majątek....
Jaki to będzie koszt, tzn zakup panewek i szlif wału? ja zrobię resztę. Czy ww części są takie same jak w zwykłej 300D ?? Nie ukrywam, że wolałbym ożywić ten silnik !! |
Autor: | kondrix123 [ sob sty 26, 2008 9:25 pm ] |
Tytuł: | |
W 300 turbo wszystko kosztuje majątek ![]() ![]() ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ sob sty 26, 2008 10:27 pm ] |
Tytuł: | |
bary123ce pisze: MERCEDES 4 EVER pisze: Bary a nie lepiej zrobic panewki w tym silniku co masz???? panewki i szlif wału to nie majątek.... Jaki to będzie koszt, tzn zakup panewek i szlif wału? ja zrobię resztę. Czy ww części są takie same jak w zwykłej 300D ?? Nie ukrywam, że wolałbym ożywić ten silnik !! szlif jakies 200-300 zł niewiecej -do tego panewki ...jak pasują od zwykłego to jestes w domu bo panewki to smieszny koszt-zmiescisz sie wtedy w 700-800zł z olejem i uszczelkami jak sam bedziesz robił... ![]() |
Autor: | Xytras [ sob sty 26, 2008 11:01 pm ] |
Tytuł: | |
Odnośnie panewek pytaj FENIX'a, nie wiem czy jeszcze tu bywa, ale na pewno znajdziesz go na Silesii, on ma od dawna 300TDT i sporo wie na temat tego motoru, myślę że bez namysłu odpowie na pytania, które Cię męczą. |
Autor: | kondrix123 [ pn sty 28, 2008 8:23 am ] |
Tytuł: | |
Panewki na główne podpory wału są takie same jak do zwykłego 300D ale już panewki korbowodowe sa inne róznia się tylko materiałem z jakiego sa wykonane tzn górna panewka jak to sie mówi jest SPUTER czyli utwardzona lub wzmocniona. Jezeli będziesz zdecydowany na ozywienie tego motoru do daj znać może będę mógł pomóc. -----------nie odpalaj juz tego silnika-------- |
Autor: | bary123ce [ pn sty 28, 2008 8:31 am ] |
Tytuł: | |
kondrix123 dzięki za info! W tym momencie jestem zdecydowany na rozebranie silnika żeby upewnić się co było przyczyną. Czy znasz może koszt tych utwardzanych panewek?? Jest to opłacalne? Jak już zmieniać to na takie jakie być powinny. Będę wdzięczny za każdą pomoc! Oczywiście silnika odpalał nie będę!! Auto przyjedzie do domu na lawecie ![]() ![]() |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |