MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Nagrzewnica vs nagrzewnica taxi
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=31673
Strona 1 z 1

Autor:  boss87 [ pt lut 08, 2008 6:10 pm ]
Tytuł:  Nagrzewnica vs nagrzewnica taxi

Czy pomiędzy zwykłą nagrzewnicą z w123 a nagrzewnicą z taxi jest jakaś szczególna różnica?

Wiem że taxi ma tylko 1 pokrętło od temperatury, więc już coś.
Oraz wersja taxi ma troche inne mocowanie pokręteł, inna blaszka itp.

Są jeszcze jakies różnice uniemożliwiające zmiane z jednego na drugie?

Pozdrawiam

Autor:  grabekk [ pt lut 08, 2008 6:46 pm ]
Tytuł: 

W wersjach Taxi jest cos takiego jak ogrzewanie postojowe wymuszenie ciepla z silnika tzn o tym w w124 słyszalem. Moze w w123 tez cos było takiego ? Jak sie myle prosze o poprawienie.

Autor:  holyfido [ pt lut 08, 2008 8:43 pm ]
Tytuł: 

W wersjach Taxi jest cos takiego jak ogrzewanie postojowe wymuszenie ciepla z silnika tzn o tym w w124 słyszalem. Moze w w123 tez cos było takiego ?

Chodzi Tobie o webasto?

Autor:  boss87 [ pt lut 08, 2008 9:10 pm ]
Tytuł: 

W w124 taxi jest chyba jakaś elektryczna pompka wody, wymusza obieg płynu chłodzącego jak silnik jest jeszcze ciepły.

Ale w w123 czegoś takiego nie było.

Autor:  kondrix123 [ pt lut 08, 2008 9:18 pm ]
Tytuł: 

Ja u siebie mam [zlosnikz] Tyle że u mnie jest to zwiazane z automatyczną klimą. Ale na postoju przekręcam kluczyk i dłuuuuuugo leci ciepłe powietrze 8)

Autor:  grabekk [ pt lut 08, 2008 9:22 pm ]
Tytuł: 

boss87 pisze:
elektryczna pompka wody, wymusza obieg płynu chłodzącego jak silnik jest jeszcze ciepły.


wlasnie o to mi chodziło :)

Autor:  boss87 [ pt lut 08, 2008 9:31 pm ]
Tytuł: 

No dobra ale wracając do tematu, pasują one zamiennie czy nie?

Autor:  holyfido [ pt lut 08, 2008 10:57 pm ]
Tytuł: 

Ale na postoju przekręcam kluczyk i dłuuuuuugo leci ciepłe powietrze

No to u mnie w taxi tego nie ma.

Autor:  Jacku [ sob lut 09, 2008 11:38 am ]
Tytuł: 

boss87 pisze:
W w124 taxi jest chyba jakaś elektryczna pompka wody, wymusza obieg płynu chłodzącego jak silnik jest jeszcze ciepły.

Ale w w123 czegoś takiego nie było.


W W123 była taka opcja w wersjach kombi( rear space heating) - ogrzewanie przedziału bagażowego lub pasażerów"ławki". System składa się z pompki elektrycznej rozgałęziacza rur idących do normalnej nagrzewnicy i drugiej nagrzewnicy montowanej we wnęce prawego tylnego nadkola.Tylną nagrzewnicę i pompkę uruchamia się przyciskiem na konsoli.Orurowanie na tył idzie wzdłuż progów po stronie prawej - wobec czego inne są maskownice(listwy i tapicerka) progów niż w wersji bez tej opcji.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/