MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Prawidlowe Sprezanie w M110 na wtrysku https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=31841 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | I.T [ sob lut 16, 2008 3:04 pm ] |
Tytuł: | Prawidlowe Sprezanie w M110 na wtrysku |
Witam, Jakie oryginalnie mial sprezanie m110 ? i na jakim mozna spokojnie jezdzic, a ponizej jakiego juz nadaje sie do naprawy silnik ? Prosze o informacje. Pozdrawiam |
Autor: | kubol [ sob lut 16, 2008 3:19 pm ] |
Tytuł: | |
Było o tym sporo na forum, wyszukiwarka nie boli. Z tego pamiętam to generalnie poniżej 10 jest już nie wesoło. |
Autor: | kielbik [ sob lut 16, 2008 9:03 pm ] |
Tytuł: | |
Z tego co ja pamietam (ze szkoly) najwazniejsza wcale nie jest minimalna wartosc cisnienia sprezania a to, zeby roznica miedzy poszczegolnymi cylindrami nie przekraczala 10%. W silniku benzynowym nawet 8 bar zapewnia pewny rozruch w niskich temperaturach i nie wplywa znaczaco na zuzycie paliwa. |
Autor: | Marv [ sob lut 16, 2008 11:55 pm ] |
Tytuł: | |
^Tez takowe rzeczy czytalem. Natomiast cisnienie w cylindrach w nowych benzynach powinno byc 13 barów, przy zakupie swojego robilem badanie i wszystkie cylindry mialy po okolo 12,5. |
Autor: | howser [ ndz lut 17, 2008 5:04 pm ] |
Tytuł: | |
kielbik pisze: W silniku benzynowym nawet 8 bar zapewnia pewny rozruch w niskich temperaturach i nie wplywa znaczaco na zuzycie paliwa. nie 8 a nawet i 6 ![]() ![]() Marv pisze: przy zakupie swojego robilem badanie i wszystkie cylindry mialy po okolo 12,5.
To wzorowy wynik ja miałem podobnie w granicach 12 -/+ 0,5 Pozdro |
Autor: | georem [ ndz lut 17, 2008 7:48 pm ] |
Tytuł: | Re: Prawidlowe Sprezanie w M110 na wtrysku |
I.T pisze: Jakie oryginalnie mial sprezanie m110 ? i na jakim mozna spokojnie jezdzic, a ponizej jakiego juz nadaje sie do naprawy silnik ?
Było conajmniej 2 razy na tym forum dokładnie podane wg danych producenta. Powodzenia w poSZUKIWANIU. ![]() Do pozostałych Panów udzielających DEZinformacji - albo napiszcie ile ma być albo nic nie piszcie. ![]() 10 to normalne ciśnienie sprężania w M110, jakoś trudno mi też uwierzyć że na wszystkich cylindrach może być równe 12,5 więc informacja conajmniej poniżej przeciętnej. ![]() |
Autor: | Marv [ ndz lut 17, 2008 10:03 pm ] |
Tytuł: | Re: Prawidlowe Sprezanie w M110 na wtrysku |
georem pisze: I.T pisze: Jakie oryginalnie mial sprezanie m110 ? i na jakim mozna spokojnie jezdzic, a ponizej jakiego juz nadaje sie do naprawy silnik ? Było conajmniej 2 razy na tym forum dokładnie podane wg danych producenta. Powodzenia w poSZUKIWANIU. ![]() Do pozostałych Panów udzielających DEZinformacji - albo napiszcie ile ma być albo nic nie piszcie. ![]() 10 to normalne ciśnienie sprężania w M110, jakoś trudno mi też uwierzyć że na wszystkich cylindrach może być równe 12,5 więc informacja conajmniej poniżej przeciętnej. ![]() około 12,5 w sensie na jednym 12,3 na kolejnym 12,7 itd ale roznice nie byly zbyt duze i generalnie oscylowaly wokol 12,5. chyba nie myslales ze wciskam kit ze bylo 12,49 na jednym i 12,51 na drugim itd. troche chlopaki nie macie co robic zeby tak nadinterpretowac wszystkie posty. |
Autor: | I.T [ ndz lut 17, 2008 10:58 pm ] |
Tytuł: | |
Obecnie mam jedna oferte silnika ale bardzo niepokoi mnie niski stopien sprezania. W oferowanym silniku sa nastepujace wyniki: 1 - 8 atm, 2 7,5 atm, 3 9 atm, 4 7,5 atm, 5 brak danych 6 7,5 atm. Mierzone przy -2 na zimy silnik. Mam nadzieje ze na cieplym silniku poprawia sie wyniki. Prosze o jakies informacje czy kierowac sie glownie sprezeniami jako okreslenie stanu silnika? Poniewaz nie chce wpasc w silnik ktory bedzie wymagal ogromnego remontu. |
Autor: | georem [ ndz lut 17, 2008 11:16 pm ] |
Tytuł: | |
I.T pisze: W oferowanym silniku sa nastepujace wyniki:
1 - 8 atm, 2 7,5 atm, 3 9 atm, 4 7,5 atm, 5 brak danych 6 7,5 atm. Widzę że jesteś twardy i nie poszukasz - silnik nadaje się do remontu wg wskazań producenta. |
Autor: | bary123ce [ ndz lut 17, 2008 11:20 pm ] |
Tytuł: | |
Marv pisze: około 12,5 w sensie na jednym 12,3 na kolejnym 12,7 itd ale roznice nie byly zbyt duze i generalnie oscylowaly wokol 12,5.
pamiętam i potwierdzam!! ![]() |
Autor: | georem [ ndz lut 17, 2008 11:21 pm ] |
Tytuł: | Re: Prawidlowe Sprezanie w M110 na wtrysku |
Marv pisze: troche chlopaki nie macie co robic zeby tak nadinterpretowac wszystkie posty.
Mi chodzi o to że albo wiesz ile powinno mieć, albo nie pisz co usłyszałeś gdzieś kiedyś. Napisałeś że 13 powinno być w nowych silniikach na PB, a ja miałem SEC z przebiegiem ok. 300kkm i sprężanie 13-14, dla niektórych silników norma może być np. 11. Pisanie że powinien mieć 13 nowy silnik to duże uogólnienie, ja bym wolał trzymać się konkretów przy takich tematach i konkretnym pytaniu kolegi. |
Autor: | howser [ wt lut 19, 2008 8:04 pm ] |
Tytuł: | |
I.T pisze: W oferowanym silniku sa nastepujace wyniki:
1 - 8 atm, 2 7,5 atm, 3 9 atm, 4 7,5 atm, 5 brak danych 6 7,5 atm. jednym słowem daj sobie spokój Pozdro |
Autor: | marcin280e [ wt lut 19, 2008 8:41 pm ] |
Tytuł: | |
Cisnienie sprężania jest wartościa orientacyjną-pomiar nie jest powtarzalny bo zalezy od sprawności akumulatora,rozrusznika i wielu innych czynników. Ważne jest aby nie było różnic między cylindrami a czy jest to 9 czy 10 atm to juz mniej istotne. Na starym silniku w moim 280E gdy zaczynałem jezdzic było po 8,5 ale równo na wszystkich a po 100000km głownie na LPG ciśnienie wynosilo 8atm i tez równo na wszystkich cylindrach. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |