MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
zapłon https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=323 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | sebi [ wt sty 29, 2002 11:22 am ] |
Tytuł: | |
szukam aparatu zapłonowego do W115 200 rok 72 z podciśnieniem |
Autor: | szuszu [ wt sty 29, 2002 8:35 pm ] |
Tytuł: | |
mnie by sie tez przydal ![]() mozesz napisac co dolega staremu? - ja mam ciagle niezrozumiale klopoty - autko nie jezdzi jak nalezy ( podejrzewam podcisnienie ); BTW - jaki masz gaznik w tej 200, dolnossacy czy bocznossacy ( jak w ksiazce na tej stronie ) - wciaz nie wiem jak sie ustawia poziom paliwa w komorze plywakowej ![]() pozdro |
Autor: | sebi [ wt sty 29, 2002 9:31 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: On 2002-01-29 20:35, szuszu napisał:
mnie by sie tez przydal ![]() mozesz napisac co dolega staremu? - ja mam ciagle niezrozumiale klopoty - autko nie jezdzi jak nalezy ( podejrzewam podcisnienie ); BTW - jaki masz gaznik w tej 200, dolnossacy czy bocznossacy ( jak w ksiazce na tej stronie ) - wciaz nie wiem jak sie ustawia poziom paliwa w komorze plywakowej ![]() pozdro więc tak witam :-}) - silnik mam już ustawiony - gażnik (stromberga)jest po renowacji i wymianie uszczelek membran ustwieniu itd robił to fachowiec - zapłon też jest ustawiony ale podciśnienie nie działa prawdopodobnie membrana jest uszkodzona i tak naprawdę jej mi brakuje - efekty są takie że auto na biegu jałowy pracuje ok ale przy przyspieszniu energicznym ale nie na full trochę sobie strzela ale gaz do dechy powoduje że auto idzie gładko - jeżeli dodajesz gazu jednostanie na każdym biedu jest ok - taki element można kupić ale ja się oriętuje bo może ktoś ma na zbyciu - jeżeli twoje auto coś szwankuje jak powiadasz to je trochę oszukaj zaślep podciśnienie i zobacz jak to wpłynie na zachowanie auta - jeżeli wpłynie to masz odpowiedź - ale jeszcze jedna sprawa czy wymieniałeś świece jeżeli tak to napisz na jakie _________________ Pozdrawiam: Sebastian [url]W114 230.6'70[/url] <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: sebi dnia 2002-01-29 21:35 ]</font> |
Autor: | szuszu [ śr sty 30, 2002 12:35 am ] |
Tytuł: | |
u mnie objawy sa podobne - nie mam plynnego przejscia z wolnych obrotow na wyzsze - autko sie krztusi itd., ale jak sie "depnie" zaczyna jechac - podcisnienie? - byl ustawiany na kosmicznej aparaturze - i wyszlo ze ma troche za bogata mieszanke na wyzszych obrotach - dlatego podejrzewam za wysoki poziom paliwa w komorze plywakowej; - jak sie dobrze rozgrzeje - o co trudno w zimie, przy malych dystansach - to jezdzi prawie gladko, szarpie troche przy ruszaniu, ale to kwestia poduszek itp. - czy mozna kupic membrane do podcisnienia? gdzie i za ile? - zmienilem swiece na NGK - totalny syf, akurat takie znalezli w katalogu - po miesiacu padla jedna; wiedzialem ze japonskie swiece do starego merca to pomylka, zmienie przy najblizszej okazji, ale w katalogach boscha nie znalazlem jakie byc maja najlepszego |
Autor: | sebi [ śr sty 30, 2002 10:49 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: On 2002-01-30 00:35, szuszu napisał:
u mnie objawy sa podobne - nie mam plynnego przejscia z wolnych obrotow na wyzsze - autko sie krztusi itd., ale jak sie "depnie" zaczyna jechac - podcisnienie? - byl ustawiany na kosmicznej aparaturze - i wyszlo ze ma troche za bogata mieszanke na wyzszych obrotach - dlatego podejrzewam za wysoki poziom paliwa w komorze plywakowej; - jak sie dobrze rozgrzeje - o co trudno w zimie, przy malych dystansach - to jezdzi prawie gladko, szarpie troche przy ruszaniu, ale to kwestia poduszek itp. - czy mozna kupic membrane do podcisnienia? gdzie i za ile? - zmienilem swiece na NGK - totalny syf, akurat takie znalezli w katalogu - po miesiacu padla jedna; wiedzialem ze japonskie swiece do starego merca to pomylka, zmienie przy najblizszej okazji, ale w katalogach boscha nie znalazlem jakie byc maja najlepszego witam ![]() Za wysoki poziom paliwa to raczej nie możliwe, ale za to uszkodzona membrana jak najbardziej. Mieszankę paliwa poprostu ustawia się ręcznie badając to aparaturą kosmiczną jak powiedziałeś. Auto szczeka bo nie działa podciśnienie i przy podnoszeniu obrotów występuje za duże opóźnienie zapłonu (przy wydechu) i wszystko wali w rurę dlatego szczeka. Zoriętuje się czy można kupić ten element i ile kosztuje przy następnych zakupach. Jeżeli chodzi o NGK czy Boscha to potwierdzam a Beru nie polecem wrogowi. Zalecam nasze krajowe wyroby marki Iskra są dobre. ![]() |
Autor: | arbies [ czw sty 31, 2002 12:05 am ] |
Tytuł: | |
Witam i pozwolę się przyłączyć do dyskusji. Prawdopodopnie w swoich szpargałach posiadam drugi aparat zapłonowy z podciśnieniem od 230.4 z mojego mesia. Miałem podobne kłopty z pracą silnika i wymieniłem go na inny z 200 - było nadal tak samo. Okazało się, że to jednak wina gaźnika, który wymagał bardzo dokładnego ustawienia. Czy aparaty od 200 i 230.4 różnią się od sieie? Może membramą (inne podciśnienie)? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |