MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Rozdzielacz wtrysku do Coupe - potrzebna pomoc https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=32848 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | benzman [ pn mar 31, 2008 9:40 pm ] |
Tytuł: | Rozdzielacz wtrysku do Coupe - potrzebna pomoc |
Witam Czy taki jak na zdjęciu pasuje do 280CE z 1978roku?Ten ze zdjęcia jest podobno '79 lub '80,a ja sie nie znam i nie wiem czy będzie dobry.Jeśli się ktoś orientuje bede wdzięczny za pomoc ![]() ![]() |
Autor: | bary123ce [ pn mar 31, 2008 9:55 pm ] |
Tytuł: | |
Tak, będzie pasował, bo u siebie też masz wbudowany wtryskiwacz rozruchowy (ten z niebieska wtyczką) oraz przewody paliwowe do wtrysków są łączone z rozdzielaczem za pomocą nakrętek a nie śrub. <br>Dodano po 1 minutach.:<br> teraz pytanie- czy śruba do regulacji mieszanki nie jest przypadkiem zniszczona na tym foto? W nowszej wersji mam inny element w tym miejscu, bo u mnie to wystaje do góry... Oprócz tego, czy klapka nie jest przypadkiem wygięta w jednym miejscu? Brakuje też tej poprzeczki nad gardzielą. <br>Dodano po 53 sekundach.:<br> aha- brakuje Ci jeszcze oringu pod ten rozdzielacz. |
Autor: | howser [ pn mar 31, 2008 10:13 pm ] |
Tytuł: | |
Tak jak Bary123ce napisał bedzie pasowac napewno jednak: bary123ce pisze: Oprócz tego, czy klapka nie jest przypadkiem wygięta w jednym miejscu? tezmi sie tak wydaje że jest dziwnie wywynięta do góry ![]() bary123ce pisze: teraz pytanie- czy śruba do regulacji mieszanki nie jest przypadkiem zniszczona na tym foto? tam powinna byc niebieska plomba , której zapewno juz nie ma, a sruba regulacyjna ( do składu mieszanki ) jest w środku na imbus 5mm bary123ce pisze: Brakuje też tej poprzeczki nad gardzielą.
co moze potwierdzić ze silnik z tym rozdzielaczem jezdził na LPG (ale to tylko takie moje domysły) Pozdro |
Autor: | BrunoGiamatti [ pn mar 31, 2008 10:29 pm ] |
Tytuł: | |
howser pisze: co moze potwierdzić ze silnik z tym rozdzielaczem jezdził na LPG
(ale to tylko takie moje domysły) nom dwie rzeczy o tym mogą swiadczyć .. a takiego osobiście już bym chyba nie ruszał... dokładnie tak jak mowia koledzy... |
Autor: | *beczka* [ pn mar 31, 2008 11:10 pm ] |
Tytuł: | |
bary123ce pisze: Oprócz tego, czy klapka nie jest przypadkiem wygięta w jednym miejscu? Brakuje też tej poprzeczki nad gardzielą.
Nie jest wygięta , odstaje w jednym miejscy dlatego , że brakuje poprzeczki . |
Autor: | bp [ wt kwie 01, 2008 10:10 am ] |
Tytuł: | |
Hej, w stanie spoczynkowym płytka przepływomierza nie ma prawa być tak nierówno ułożona w gardzieli. Musi być ustawiona równo w najwęższym miejscu gardzieli. Ważne jest też żeby nie założyć jej "do góry nogami". |
Autor: | benzman [ wt kwie 01, 2008 10:31 am ] |
Tytuł: | |
Hej A jak bym użyła samego rozdzielacza?Bo właściwie tylko jego mi brakuje.No i o która tą śrubę chodzi bo ja nie widzę ![]() Oczywiście dzięki za rady,bo jak sie okazało nie jest tak pieknie jak być miało.Jednak jak bym mógł użyc samego rozdzielacza to bym go kupił. Dzięki i pozdrawiam! |
Autor: | howser [ wt kwie 01, 2008 10:54 am ] |
Tytuł: | |
bp pisze: w stanie spoczynkowym płytka przepływomierza nie ma prawa być tak nierówno ułożona w gardzieli. Musi być ustawiona równo w najwęższym miejscu gardzieli. Ważne jest też żeby nie założyć jej "do góry nogami". dokładnie, kolego Benzman sprawdż czy na tarczy jest napis od góry TOP bo z LPG wygina zawsze w druga stronę, wiec jest podejrzenie, że ktos ja odwrócił. <br>Dodano po 2 minutach.:<br> benzman pisze: o która tą śrubę chodzi bo ja nie widzę
jeśli mówisz o śrubie do regulacji składu mieszanki?ona powinna byc umieszczona pod plombą: ![]() Pozdro |
Autor: | bary123ce [ wt kwie 01, 2008 11:34 am ] |
Tytuł: | |
Tutaj masz aparat wtryskowy 3-o seryjny i jak widać pod nr 1 jest śruba od przewodów a nie nakrętka, dlatego Twój rozdzielacz będzie pasował, a przedstawiony przeze mnie nie! Po drugie: pytałem czy nie jest zniszczona śruba regulacji mieszanki, bo jak widąć pod literką "E" ma ona dodatkowo taki komin. U Ciebie brakuje "F". A płytka musi mieć na górze oznaczenie jak "H" ![]() A wracając do mojego tematu- czy jeśli na pracującym silniku odkręcę imbusem śrubkę "K", to poleci z tego paliwo? Bo u mnie nie leci... |
Autor: | bp [ wt kwie 01, 2008 1:29 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Po drugie: pytałem czy nie jest zniszczona śruba regulacji mieszanki, bo jak widąć pod literką "E" ma ona dodatkowo taki komin.
U mnie takiego komina nie ma. Może to zależy od serii? |
Autor: | benzman [ wt kwie 01, 2008 3:29 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: U mnie takiego komina nie ma. Może to zależy od serii?
Kolego bp może byś wkleił zdjęcie Twojego rozdzielacza?Moje autko jest z '78 i bez rozdzielacza wyglada to tak: ![]() także jeżeli reszta jest sprawna to może wystarczy użyć samego rozdzielacza?Poprzeczka i klapka bym się nie przejmował,u mnie to jest wporzadku |
Autor: | bp [ wt kwie 01, 2008 8:36 pm ] |
Tytuł: | |
Teraz nie za bardzo moge zrobic fotkę, ale mam tu zdjęcie mojego rozdzielacza z innego wątku: ![]() Ta niebieska zatyczka nad sruba do regulacji mieszanki jest nieoryginalna ![]() ![]() Czy okazji rozmow o zdjeciach to pstryknalby ktos fotki jak ma podlaczone podcisnienia do regulatora fazy nagrzewania (chodzi o roczniki przed '81) Tak na szybko spogladajac spod autka zobaczylem ze 1 z wyprowadzen na podcisnienie mam zatkante sruba?! Sory za jakosc zdjecia, moze ktos wie gdzie isc powinno to zatkana podcisnienie? Sruba, która zatyka to ta na czerwono, dla orientacji na niebiesko zaznaczylem srube regulacji wolnych obrotow. ![]() |
Autor: | bary123ce [ wt kwie 01, 2008 10:05 pm ] |
Tytuł: | |
bp pisze: moze ktos wie gdzie isc powinno to zatkana podcisnienie?
W poście o moim M110 sam mi to pokazałeś na schemacie ![]() |
Autor: | bp [ wt kwie 01, 2008 10:26 pm ] |
Tytuł: | |
A wężyk, który wychodzi z gumowego węża łączącego obudowe filtra z silnikiem, gdzie powinien biec? Jest na jakimś z tych schematów? Czy jeśli chodzi o kupie takich wężyków to są one ogólno dostępne w motoryzacyjnych, czy szukać używek/kupować w ASO? |
Autor: | bary123ce [ wt kwie 01, 2008 10:31 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: A wężyk, który wychodzi z gumowego węża łączącego obudowe filtra z silnikiem, gdzie powinien biec? Jest na jakimś z tych schematów? Do elektrozaworu na podłużnicy. bp pisze: Czy jeśli chodzi o kupie takich wężyków to są one ogólno dostępne w motoryzacyjnych, czy szukać używek/kupować w ASO?
spota zróbmy, to zobaczę co mogę Ci załatwić u siebie. |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |