MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

zamulony 240D
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=33175
Strona 1 z 1

Autor:  wielki3333 [ wt kwie 15, 2008 2:23 pm ]
Tytuł:  zamulony 240D

przejechałem się ostatno beczką znajomego i bardzo bma zamulone auto ,mój zbiera się wiele żwawiej .co może byc przyczyną ,ewentualnie jak przestawia się pompe paliwa ?

Autor:  Janfocus [ wt kwie 15, 2008 3:55 pm ]
Tytuł: 

a oba mają takie same mosty/dyfer?

Autor:  azamat [ wt kwie 15, 2008 4:14 pm ]
Tytuł: 

Powodow moze byc mnustwo. Moze byc zapchany filtr paliwa, powietrza, moga lac albo zawieszac sie wtryskiwacze( tu bedzie albo kopcil albo bedzie sie telepal - sa takie objawy?), i napisze cos co juz pisalem, kilkakrotnie. Zobacz czy ciegno wychodzace z przegrody idace wzdluz pokrywy zaworow nie jest pekniete. Pisze o tym dlatego, bo kilka razy widzialem juz taka akcje i sam taka mialem. Dwie osoby: 1 wciska gaz do dechy na zgaszonym silniku, a druga patrzy czy pompa "otwiera" sie na maxa. Jak nie, to trzeba znalezc miejsce pekniecia i zrobic tam spawarka gluta ;)

Autor:  Elwood BLUES MOBIL [ wt kwie 15, 2008 6:12 pm ]
Tytuł: 

Może zaciski hamulcowe ;)

Autor:  BrunoGiamatti [ wt kwie 15, 2008 7:08 pm ]
Tytuł: 

bardzo często jest to (pomijajac rożnice w mostach itp) ustawienie pompy...

Autor:  wielki3333 [ śr kwie 16, 2008 7:38 am ]
Tytuł: 

Janfocus pisze:
a oba mają takie same mosty/dyfer?

tego to niewiem ,jak to sprawdzić?

Autor:  BrunoGiamatti [ śr kwie 16, 2008 1:30 pm ]
Tytuł: 

na moście jest wyryte jago przełożenie .. (z tyłu jak jest pokrywa to jest taki jeden ścięty róg .. to właśnie tam ..) ... oczyść, zobacz co tam jest napisane i porównaj ;)

Autor:  kudłaty [ śr kwie 16, 2008 3:18 pm ]
Tytuł: 

A może jeden jest 65 KM a drugi 72 KM, będzie różnica.

Autor:  BrunoGiamatti [ śr kwie 16, 2008 4:47 pm ]
Tytuł: 

heh no też możliwe ;) a jaki rok produkcji którego jest?
chodź po tylu latach to cholera wie co siedzi w tych beczkach ... pewnie nie raz sie trafi 240D ktora ma wciśnięty silnik od 200D, most od 280E ... itp [zlosnik]

Autor:  wielki3333 [ pt kwie 18, 2008 1:45 pm ]
Tytuł: 

tamten jest 81 mój 82,silniki mają identyczne i pompy paliwa też .czyli żadna regulacja pompy nic tu niepomoże?

Autor:  BrunoGiamatti [ pt kwie 18, 2008 4:19 pm ]
Tytuł: 

wielki3333 pisze:
czyli żadna regulacja pompy nic tu niepomoże?

a po czym to wnioskujesz?? bardzo prawdopodobne że może pomoc ... sprawdź jeszcze te mosty

Autor:  wielki3333 [ sob kwie 19, 2008 8:17 am ]
Tytuł: 

ALPAq pisze:
a po czym to wnioskujesz?? bardzo prawdopodobne że może pomoc ... sprawdź jeszcze te mosty

to jeszcze zapytam zanim wcisniemy sie pod te auta ,na czym polega regulacja pompy ?

Autor:  Wojtyla [ pn kwie 21, 2008 12:39 pm ]
Tytuł: 

Witam,
pierwej zawory (luzik) a następnie początek wtrysku, później ingerencja we wtryskiwacze, a na samym końcu pompa(dawkowanie)
pozdro

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/