MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
zamulony 240D https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=33175 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | wielki3333 [ wt kwie 15, 2008 2:23 pm ] |
Tytuł: | zamulony 240D |
przejechałem się ostatno beczką znajomego i bardzo bma zamulone auto ,mój zbiera się wiele żwawiej .co może byc przyczyną ,ewentualnie jak przestawia się pompe paliwa ? |
Autor: | Janfocus [ wt kwie 15, 2008 3:55 pm ] |
Tytuł: | |
a oba mają takie same mosty/dyfer? |
Autor: | azamat [ wt kwie 15, 2008 4:14 pm ] |
Tytuł: | |
Powodow moze byc mnustwo. Moze byc zapchany filtr paliwa, powietrza, moga lac albo zawieszac sie wtryskiwacze( tu bedzie albo kopcil albo bedzie sie telepal - sa takie objawy?), i napisze cos co juz pisalem, kilkakrotnie. Zobacz czy ciegno wychodzace z przegrody idace wzdluz pokrywy zaworow nie jest pekniete. Pisze o tym dlatego, bo kilka razy widzialem juz taka akcje i sam taka mialem. Dwie osoby: 1 wciska gaz do dechy na zgaszonym silniku, a druga patrzy czy pompa "otwiera" sie na maxa. Jak nie, to trzeba znalezc miejsce pekniecia i zrobic tam spawarka gluta ![]() |
Autor: | Elwood BLUES MOBIL [ wt kwie 15, 2008 6:12 pm ] |
Tytuł: | |
Może zaciski hamulcowe ![]() |
Autor: | BrunoGiamatti [ wt kwie 15, 2008 7:08 pm ] |
Tytuł: | |
bardzo często jest to (pomijajac rożnice w mostach itp) ustawienie pompy... |
Autor: | wielki3333 [ śr kwie 16, 2008 7:38 am ] |
Tytuł: | |
Janfocus pisze: a oba mają takie same mosty/dyfer?
tego to niewiem ,jak to sprawdzić? |
Autor: | BrunoGiamatti [ śr kwie 16, 2008 1:30 pm ] |
Tytuł: | |
na moście jest wyryte jago przełożenie .. (z tyłu jak jest pokrywa to jest taki jeden ścięty róg .. to właśnie tam ..) ... oczyść, zobacz co tam jest napisane i porównaj ![]() |
Autor: | kudłaty [ śr kwie 16, 2008 3:18 pm ] |
Tytuł: | |
A może jeden jest 65 KM a drugi 72 KM, będzie różnica. |
Autor: | BrunoGiamatti [ śr kwie 16, 2008 4:47 pm ] |
Tytuł: | |
heh no też możliwe ![]() chodź po tylu latach to cholera wie co siedzi w tych beczkach ... pewnie nie raz sie trafi 240D ktora ma wciśnięty silnik od 200D, most od 280E ... itp ![]() |
Autor: | wielki3333 [ pt kwie 18, 2008 1:45 pm ] |
Tytuł: | |
tamten jest 81 mój 82,silniki mają identyczne i pompy paliwa też .czyli żadna regulacja pompy nic tu niepomoże? |
Autor: | BrunoGiamatti [ pt kwie 18, 2008 4:19 pm ] |
Tytuł: | |
wielki3333 pisze: czyli żadna regulacja pompy nic tu niepomoże?
a po czym to wnioskujesz?? bardzo prawdopodobne że może pomoc ... sprawdź jeszcze te mosty |
Autor: | wielki3333 [ sob kwie 19, 2008 8:17 am ] |
Tytuł: | |
ALPAq pisze: a po czym to wnioskujesz?? bardzo prawdopodobne że może pomoc ... sprawdź jeszcze te mosty
to jeszcze zapytam zanim wcisniemy sie pod te auta ,na czym polega regulacja pompy ? |
Autor: | Wojtyla [ pn kwie 21, 2008 12:39 pm ] |
Tytuł: | |
Witam, pierwej zawory (luzik) a następnie początek wtrysku, później ingerencja we wtryskiwacze, a na samym końcu pompa(dawkowanie) pozdro |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |