MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
[S123} Czy coś jeszcze z tej klapy będzie + temperatura https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=33787 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Seweryn 1977 [ pt maja 16, 2008 8:35 pm ] |
Tytuł: | [S123} Czy coś jeszcze z tej klapy będzie + temperatura |
Witajcie, kupiłem dziś klapę do S123, tego elementu nigdy za wiele ![]() ![]() ![]() ![]() da sie to wypiaskować żeby pozbyć sie rdzy, albo co z ta rdzą zrobić ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | marcinMB123200D [ pt maja 16, 2008 10:25 pm ] |
Tytuł: | |
Taa żyletki. ![]() Albo wiadro szpachli i będzie jak nówka. |
Autor: | Diablo991 [ pt maja 16, 2008 10:34 pm ] |
Tytuł: | |
marcinMB123200D pisze: Taa żyletki.
![]() Albo wiadro szpachli i będzie jak nówka. nie przesadzajmy;)) bedzie oki ![]() dopry lakiernik/blacharz da se rade spokojnie. tylko czy masz ja gdzie zamontowac.?? albo zrobic i sprzedac za ładne pare set zł. bo w stanie igła napewno spzredasz. |
Autor: | marcinMB123200D [ pt maja 16, 2008 10:39 pm ] |
Tytuł: | |
Tak poważnie to najlepiej, szczotka na szlifierkę kątową wyczyścić lub wyśrutować całą rdzę . Na to Cortanin F poczekać zmyć , pomalować farbą podkładową najlepiej poliuretanową urekor lub tym podobne. Na to Boll lub inna masa elastyczna, w miejscach gdzie są dziury siatka do regipsów i też Boll jak wyschnie to jeszcze raz podkład . następnie kolor jaki potrzeba . Metodę te stosowałem do drzwi i sie sprawdziła. Szpachle poliestrowe które stosuje się powszechnie są mało elastyczne i powinny być stosowane na elementy nie skorodowane czyli względnie nowe. Pod taką szpachlą gdy zacznie korodować a zacznie na pewno puchnie i odpada całość nałożonej szpachli i jest kupa. Pod Bolem też koroduje ale jest on masą elastyczną i cały nie odpada. |
Autor: | Jacku [ pt maja 16, 2008 11:28 pm ] |
Tytuł: | |
Po usunięciu rdzy okaże się że rantu już prawie mieć nie będziesz, doczyść mechanicznie całą korozję - tak by została sama zdrowa blaszka ( najszybciej - piaskowanie lub krążki z włókniny ściernej). Porządne załatanie dziur i dorobienie dobrego rantu kosztować będzie pewnie tyle co całkiem zdrowa klapa. Jak nie masz czasu na poszukiwania to powodzenia ![]() marcinMB123200D pisze: Tak poważnie to najlepiej, szczotka na szlifierkę kątową wyczyścić lub wyśrutować całą rdzę
Do tego momentu mogłem to czytać , potem zrobiło mi się niedobrze ![]() |
Autor: | Stomek [ sob maja 17, 2008 1:39 am ] |
Tytuł: | |
Jacku pisze: Do tego momentu mogłem to czytać , potem zrobiło mi się niedobrze ![]() ![]() Najlepiej przeszczepic caly rant podszybia z innej klapy , ktora ma skorodowany dol ( standardowe miesce). |
Autor: | Seweryn 1977 [ sob maja 17, 2008 9:19 am ] |
Tytuł: | |
<br>Dodano po 30 minutach.:<br> Diablo991 pisze: marcinMB123200D pisze: Taa żyletki. ![]() Albo wiadro szpachli i będzie jak nówka. nie przesadzajmy;)) bedzie oki ![]() dopry lakiernik/blacharz da se rade spokojnie. tylko czy masz ja gdzie zamontowac.?? albo zrobic i sprzedac za ładne pare set zł. bo w stanie igła napewno spzredasz. Zamontować mam gdzie, mam jeden S123 i zamiar zakupu drugiego. Klapa zawsze może sie przydać ![]() Dzięki za odpowiedzi, wiadro szpachli odpada, chyba że ktoś chce te klape to sprzedam ![]() |
Autor: | marcinMB123200D [ sob maja 17, 2008 2:02 pm ] |
Tytuł: | |
Panie "Jacku" czyżby zjadł Pan coś niestrawnego że zrobiło się Panu niedobrze?? Kolega Seweryn 1977 skoro napisał że jest "zielony" a chce sam zrobić tę klapę to jak ma to wykonać nie mając spawarki (domniemam) i warsztatu blacharsko lakierniczego?? |
Autor: | Xytras [ sob maja 17, 2008 2:09 pm ] |
Tytuł: | |
Po prostu z takimi radami to powinieneś zmienić forum. Aż wstyd jak ktoś kiedyś odnajdzie ten temat w archiwum i przeczyta taką "poradę" ![]() |
Autor: | marcinMB123200D [ sob maja 17, 2008 2:42 pm ] |
Tytuł: | |
Chyba zmienię, bo sposób krytyki niektórych forumowiczów "nie masz racji jesteś tuman " bez podania jakiegokolwiek argumentu jest żenujący. tyle. |
Autor: | THC [ sob maja 17, 2008 3:11 pm ] |
Tytuł: | |
marcinMB123200D pisze: Chyba zmienię, bo sposób krytyki niektórych forumowiczów "nie masz racji jesteś tuman " bez podania jakiegokolwiek argumentu jest żenujący.
tyle. Są dwa sposoby na odnowienie /renowacje całego pojazdu, czy pojedynczych elementów. Profesjonalny i "ładnie wyszło". W przypadku tej klapy pierwszy sposób wyniesie ponad dwa tysiące. Samemu szlifierkami itp. można to ogarnąć za 300zł z pomalowaniem. Albo remont albo remąt. |
Autor: | Xytras [ sob maja 17, 2008 3:19 pm ] |
Tytuł: | |
THC pisze: marcinMB123200D pisze: Chyba zmienię, bo sposób krytyki niektórych forumowiczów "nie masz racji jesteś tuman " bez podania jakiegokolwiek argumentu jest żenujący. tyle. Są dwa sposoby na odnowienie /renowacje całego pojazdu, czy pojedynczych elementów. Profesjonalny i "ładnie wyszło". W przypadku tej klapy pierwszy sposób wyniesie ponad dwa tysiące. Samemu szlifierkami itp. można to ogarnąć za 300zł z pomalowaniem. Albo remont albo remąt. Przestańmy już na kolegę najeżdżać bo faktycznie zmieni lokum i koniec złotych porad wujka Staśka!!! Nie będzie wsadzania używanych panewek, wkładania skrzyń z żuka, ani wylewania podłogi żel-betonem ![]() |
Autor: | Seweryn 1977 [ sob maja 17, 2008 5:47 pm ] |
Tytuł: | |
Nie nerwowo Panowie, dziekuję za wszystkie rady. Klapa na razie wylądowała na strychu ![]() Byłem dziś na wycieczce w górach i przy normanej jeździe temperetura była w granicy 75-82 stopnia (zawsze mam tyle), a na bardzo długich podjazdach wskazówka była na tej kresce między 80 a 120, czy to normalne, na postoju rochę upuściło płynu przez tę rurkę koło korka chłodnicy, temperatura powietrza 25 stopni? Silnik 240. http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... 2_gory.jpg |
Autor: | marcinMB123200D [ sob maja 17, 2008 5:48 pm ] |
Tytuł: | |
Coś ze wzrokiem u Pana "Xtrasa" na imię mam Marcin jak w nicku. Nie przypominam sobie także żebym udzielał porady zakładania używanych panewek, skrzyń od żuka, czy lania betonu do profili zamiast na strop. |
Autor: | THC [ sob maja 17, 2008 5:56 pm ] |
Tytuł: | |
Seweryn 1977 pisze: Na na bardzo długich podjazdach wskazówka była na tej kresce między 80 a 120, czy to normalne, na postoju rochę upuściło płynu przez tę rurkę koło korka chłodnicy, temperatura powietrza 25 stopni?
Normalne, tak jak w korku potrafi dźwignąc się na kreskę. Ta wskazówka wygląda zupełnie jak relingi.. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |