MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 11:24 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz cze 29, 2008 1:29 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 09, 2006 6:29 pm
Posty: 121
Lokalizacja: Białystok
Witam, moj samochod po dluzszym postoju przestal palic na benzynie, podczas krecenia rozrusznikiem czasem kilka razy burknie i wszytko.
Jesli ktos ma jakies z tym doswiadczenie to prosze o pomoc :).

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy.
84r. W123 230e +lpg
76r. W123 240D
GAZ-67B
59r. Jawa 250 typ 353


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 29, 2008 3:48 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
poszukaj na forum problemu dot. pompy paliwa, bo zapewne ona nawaliła. Odzywa się po przekręceniu kluczyka?

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 29, 2008 6:39 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 25, 2007 11:37 pm
Posty: 312
Lokalizacja: Lubartów k. Lublina
W moim kiedyś po długim postoju zawiesił sie jeden wtryskiwacz i chodził na 3 cylindry. Ale wątpię, żeby zawiesiły się wszystkie naraz ;)

_________________
kiedyś w114 250CE '68 w dieslu :-(
teraz w123 230CE '82, już takie jak trzeba :-)
banalne audi na wyloty...
Honda CBX 650 '83
i kilka moto z KDL, następne w planach... ciągle mało rdzy w garażu


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 29, 2008 7:26 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lip 02, 2007 12:46 pm
Posty: 123
Lokalizacja: Wejherowo - Trójmiasto - Warszawa
jak się domyślam z opisu to tam jest jeszcze LPG :) W moim kiedyś nim usunąłem LPG :) po prostu trzeba było coś "podłączyć"... ale niestety nie pamiętam co to było.. pamiętam, że zrobił to gazownik.

_________________
S123 - 83 rok - prawie full wypas:)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 29, 2008 7:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 09, 2006 6:29 pm
Posty: 121
Lokalizacja: Białystok
Wczesniej palil na dotyk rozkrecalem caly zestaw pod zbiornikiem z pompa akumulator cisnienia i wymianilem filtr, dorabialem przewody, i z tego zo zauwazylem dzis paliwo wchodzi do rozdzielacza ale nie wychodzi z powrotu podczas krecenia :), mozliwe ze jest poprostu za male cisnienie, problem w tym ze wczesniej normalnie dzialalo , chyba kupie nowa pompe w podrobce zeby sprawdzic czy to moze byc to.

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy.

84r. W123 230e +lpg

76r. W123 240D

GAZ-67B

59r. Jawa 250 typ 353


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 30, 2008 7:51 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob cze 12, 2004 3:35 pm
Posty: 2505
Lokalizacja: Lublin
normalna sprawa w najtańszych lgp - odpalanie z gazu , a powinno być obowiązkowo z pb

_________________
"Jestem Książę i pewnych tematów nie drążę..."

Miałem k...tyle aut co niektórzy w podpisie, na drugie popularność, na trzecie szacunek - teraz mam rower


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 30, 2008 11:57 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob kwie 12, 2008 5:58 pm
Posty: 317
Lokalizacja: Wrocław&Swojec
mojojojo13 pisze:
normalna sprawa w najtańszych lgp - odpalanie z gazu , a powinno być obowiązkowo z pb


Dokładnie. silnik akeptuje LPG i koniec. miałem tak w poldku na bP odpalic to masakra... dopiero na trasie z LPG na BP i to jeszcze na wciągnietym ssaniu i sie dławił. poprostu ja sadze ze silnik jest zasuszony. i zycze Ci abym sie mylił i była to faktycznie pompa.


Pozdrawiam.

_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"
MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"
Plastiki :)
Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"
Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 01, 2008 1:39 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr mar 29, 2006 1:56 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Świdnica/Poznań
MAD_ADAS pisze:
mozliwe ze jest poprostu za male cisnienie, problem w tym ze wczesniej normalnie dzialalo , chyba kupie nowa pompe w podrobce zeby sprawdzic czy to moze byc to.

spróbuj jeszcze przełączyć podczas jazdy, możliwe, że jest zapowietrzony rozdzielacz jeśli nie będzie chodził, to możliwa jest też opcja, że regulator ciśnienia się pożegnał z układem zasilania z tego co pamiętam otwarcie wtrysku jest pod ciśnieniem min. 3,5 bara (nie jestem tego pewien niech Ktoś mnie poprawi, poniżej tego ciśnienia (otwarcia wtrysku) wtrysk nie poda paliwa

Diablo991 pisze:
miałem tak w poldku na bP odpalic to masakra... dopiero na trasie z LPG na BP i to jeszcze na wciągnietym ssaniu i sie dławił

znaczy miał normalne objawy jak dla gaźnikowego zasilania. Przetarty pływak w komorze paliwowej "topił się" paliwem otwierając zawór dopełniania i tak zalewany silnik prosił o pomoc nie chcąc współpracować, toteż dużo kierowców dodawało do tego ssanie by coś to chodziło, a później był ból bo palił ile mu się wlało, a wystarczyło wymieniś pływak za 6,5 pln, ustawić go i problem z głowy na kolejne 10-12 miechów [zlosnik]
pozdro

_________________
wojtyla


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 01, 2008 10:57 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 09, 2006 6:29 pm
Posty: 121
Lokalizacja: Białystok
No niby tak tylko chodzi o to ze auto jezdzilo super na lpg i na pb problem w tym ze stal ok 1,5 roku nie odpalany,a w miedzyczasie dorabialem przewody i robilem remont podlogi. Jutro powinna przyjsc nowa pompa jak zamontuje to dam znac o efekcie :)

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy.

84r. W123 230e +lpg

76r. W123 240D

GAZ-67B

59r. Jawa 250 typ 353


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 6:56 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 09, 2006 6:29 pm
Posty: 121
Lokalizacja: Białystok
pompa nowa dalej to samo :/, ale zauwazylem ze cisnienie jest na wejsciu do rozdzielacza a na wyjsciu ledwo kapie i wczesniej jak juz byla benzyna w rozdzielaczu ciezko chodzila klapa spietrzajaca a teraz chodzi tylko trosze ciezej niz bez benzyny. Ma ktos jakies pomysły :) ?

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy.

84r. W123 230e +lpg

76r. W123 240D

GAZ-67B

59r. Jawa 250 typ 353


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 7:02 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
Może padł Ci regulator ciśnienia paliwa?

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 10:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 09, 2006 6:29 pm
Posty: 121
Lokalizacja: Białystok
Tez tak mysle tylko nie chce tego za bardzo rozkrecac

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy.

84r. W123 230e +lpg

76r. W123 240D

GAZ-67B

59r. Jawa 250 typ 353


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 06, 2008 1:21 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 09, 2006 6:29 pm
Posty: 121
Lokalizacja: Białystok
HA juz wiem na 90% ze to termiczny regulator cisnienia sterujacego :) wchodzi do neigo cisnienie ale nic nie wychodzi.

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy.

84r. W123 230e +lpg

76r. W123 240D

GAZ-67B

59r. Jawa 250 typ 353


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 07, 2008 12:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 09, 2006 6:29 pm
Posty: 121
Lokalizacja: Białystok
Spoko regulator termiczny jest juz wymieniony klapa spietrzajaca chodzi z oporem jak wczesniej, problem w tym ze silnik dalej nie odpala a po kreceniu z rozdzielacza dziwnie swiszczy, moze w srodku cos przepuszcza?, mial ktos z was podobne problemy ?

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy.

84r. W123 230e +lpg

76r. W123 240D

GAZ-67B

59r. Jawa 250 typ 353


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 11, 2008 11:44 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 09, 2006 6:29 pm
Posty: 121
Lokalizacja: Białystok
Hmmm jeszcze raz sie spytam dla pewnosci, wejscie z pompy paliwa do rozdzielacza jest kruccem co idzie wzdluz osi pojazdu a wyjscie to kruciec ktory idzie pod skosem tak tak tu jest pokazane ? http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1193302986_2.jpg

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy.

84r. W123 230e +lpg

76r. W123 240D

GAZ-67B

59r. Jawa 250 typ 353


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl