MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
230e - nie pali na benzynie https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=34652 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | MAD_ADAS [ ndz cze 29, 2008 1:29 pm ] |
Tytuł: | 230e - nie pali na benzynie |
Witam, moj samochod po dluzszym postoju przestal palic na benzynie, podczas krecenia rozrusznikiem czasem kilka razy burknie i wszytko. Jesli ktos ma jakies z tym doswiadczenie to prosze o pomoc ![]() |
Autor: | bary123ce [ ndz cze 29, 2008 3:48 pm ] |
Tytuł: | |
poszukaj na forum problemu dot. pompy paliwa, bo zapewne ona nawaliła. Odzywa się po przekręceniu kluczyka? |
Autor: | NIEBIESKI [ ndz cze 29, 2008 6:39 pm ] |
Tytuł: | |
W moim kiedyś po długim postoju zawiesił sie jeden wtryskiwacz i chodził na 3 cylindry. Ale wątpię, żeby zawiesiły się wszystkie naraz ![]() |
Autor: | damien [ ndz cze 29, 2008 7:26 pm ] |
Tytuł: | |
jak się domyślam z opisu to tam jest jeszcze LPG ![]() ![]() |
Autor: | MAD_ADAS [ ndz cze 29, 2008 7:50 pm ] |
Tytuł: | |
Wczesniej palil na dotyk rozkrecalem caly zestaw pod zbiornikiem z pompa akumulator cisnienia i wymianilem filtr, dorabialem przewody, i z tego zo zauwazylem dzis paliwo wchodzi do rozdzielacza ale nie wychodzi z powrotu podczas krecenia ![]() |
Autor: | mojojojo13 [ pn cze 30, 2008 7:51 pm ] |
Tytuł: | |
normalna sprawa w najtańszych lgp - odpalanie z gazu , a powinno być obowiązkowo z pb |
Autor: | Diablo991 [ pn cze 30, 2008 11:57 pm ] |
Tytuł: | |
mojojojo13 pisze: normalna sprawa w najtańszych lgp - odpalanie z gazu , a powinno być obowiązkowo z pb
Dokładnie. silnik akeptuje LPG i koniec. miałem tak w poldku na bP odpalic to masakra... dopiero na trasie z LPG na BP i to jeszcze na wciągnietym ssaniu i sie dławił. poprostu ja sadze ze silnik jest zasuszony. i zycze Ci abym sie mylił i była to faktycznie pompa. Pozdrawiam. |
Autor: | Wojtyla [ wt lip 01, 2008 1:39 pm ] |
Tytuł: | |
MAD_ADAS pisze: mozliwe ze jest poprostu za male cisnienie, problem w tym ze wczesniej normalnie dzialalo , chyba kupie nowa pompe w podrobce zeby sprawdzic czy to moze byc to. spróbuj jeszcze przełączyć podczas jazdy, możliwe, że jest zapowietrzony rozdzielacz jeśli nie będzie chodził, to możliwa jest też opcja, że regulator ciśnienia się pożegnał z układem zasilania z tego co pamiętam otwarcie wtrysku jest pod ciśnieniem min. 3,5 bara (nie jestem tego pewien niech Ktoś mnie poprawi, poniżej tego ciśnienia (otwarcia wtrysku) wtrysk nie poda paliwa Diablo991 pisze: miałem tak w poldku na bP odpalic to masakra... dopiero na trasie z LPG na BP i to jeszcze na wciągnietym ssaniu i sie dławił
znaczy miał normalne objawy jak dla gaźnikowego zasilania. Przetarty pływak w komorze paliwowej "topił się" paliwem otwierając zawór dopełniania i tak zalewany silnik prosił o pomoc nie chcąc współpracować, toteż dużo kierowców dodawało do tego ssanie by coś to chodziło, a później był ból bo palił ile mu się wlało, a wystarczyło wymieniś pływak za 6,5 pln, ustawić go i problem z głowy na kolejne 10-12 miechów ![]() pozdro |
Autor: | MAD_ADAS [ wt lip 01, 2008 10:57 pm ] |
Tytuł: | |
No niby tak tylko chodzi o to ze auto jezdzilo super na lpg i na pb problem w tym ze stal ok 1,5 roku nie odpalany,a w miedzyczasie dorabialem przewody i robilem remont podlogi. Jutro powinna przyjsc nowa pompa jak zamontuje to dam znac o efekcie ![]() |
Autor: | MAD_ADAS [ pt lip 04, 2008 6:56 pm ] |
Tytuł: | |
pompa nowa dalej to samo :/, ale zauwazylem ze cisnienie jest na wejsciu do rozdzielacza a na wyjsciu ledwo kapie i wczesniej jak juz byla benzyna w rozdzielaczu ciezko chodzila klapa spietrzajaca a teraz chodzi tylko trosze ciezej niz bez benzyny. Ma ktos jakies pomysły ![]() |
Autor: | mr_simon [ pt lip 04, 2008 7:02 pm ] |
Tytuł: | |
Może padł Ci regulator ciśnienia paliwa? |
Autor: | MAD_ADAS [ pt lip 04, 2008 10:51 pm ] |
Tytuł: | |
Tez tak mysle tylko nie chce tego za bardzo rozkrecac |
Autor: | MAD_ADAS [ ndz lip 06, 2008 1:21 pm ] |
Tytuł: | |
HA juz wiem na 90% ze to termiczny regulator cisnienia sterujacego ![]() |
Autor: | MAD_ADAS [ pn lip 07, 2008 12:22 pm ] |
Tytuł: | |
Spoko regulator termiczny jest juz wymieniony klapa spietrzajaca chodzi z oporem jak wczesniej, problem w tym ze silnik dalej nie odpala a po kreceniu z rozdzielacza dziwnie swiszczy, moze w srodku cos przepuszcza?, mial ktos z was podobne problemy ? |
Autor: | MAD_ADAS [ pt lip 11, 2008 11:44 am ] |
Tytuł: | |
Hmmm jeszcze raz sie spytam dla pewnosci, wejscie z pompy paliwa do rozdzielacza jest kruccem co idzie wzdluz osi pojazdu a wyjscie to kruciec ktory idzie pod skosem tak tak tu jest pokazane ? http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1193302986_2.jpg |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |