MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 14, 2025 12:26 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw lip 03, 2008 5:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 20, 2008 9:59 pm
Posty: 235
Lokalizacja: GDAŃSK
Witam wszystkich mam pytanie czy trudno jest wymienić zymering na wale jak sciągnąc koło czy łatwiej oddać do warsztatu?może ktoś poleć dobrego mechanika w trójmieście


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 03, 2008 6:50 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:58 am
Posty: 2118
Lokalizacja: Poznań
przemo2880 pisze:
zymering


A co to? Pierwsze słysze..

_________________
T203 1.8 m271, v230 638 m111
Ex.W123 240D,W123 200, w123 230E, w123 280e, w202 c180 ,c124 300CE


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 03, 2008 8:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 20, 2008 9:59 pm
Posty: 235
Lokalizacja: GDAŃSK
oki dam sobie z wami spokój umiecie tylko dopie......ć ciekawe czy wszyscy są tutaj takimi asami jak ty MercSwir nie chce mi sie szukać w twoich postach napewno bym znalazł jakiś błąd ale nie każdy musi być taki beszczelny żeby zaraz wszystko palcami pokazywać dzieki z góry za pomoc

_________________
Czas za szybko leci a ja wciąż przyspieszam.....
MB W123 300d ASB EX
MB W124 2.6 ASB kombiaczek EX
MB W124 2.0 D E-class EX
MB W115 200d '76


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lip 03, 2008 11:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr mar 07, 2007 10:49 am
Posty: 95
Lokalizacja: Iława
powiem ci ze mymiana nie jest skomplikowana jesli posiadasz pneumatyka do odkrecania (sruba trzymajaca kolo pasowe na wale) i sciagacz do kol pasowych - lyzkami, lomami zapomnij bo polamiesz kolo. reszta to bajka (sciaganie paskow klinowych, chlodnicy)

_________________
W123 240D - 78


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 7:18 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 20, 2007 10:30 pm
Posty: 270
Lokalizacja: Świdnica Śląska
Z której strony ten siemering z przodu czy od skrzyni biegów?

Jeżeli ten z przodu to żeby odkręcić koło pasowe może wystarczy założyć klucz nasadowy zaprzeć o samochód i zakręcić rozrusznikiem samo się odkręci.
Później ściągaczem zdjąć koło pasowe i zmienić uszczelnienie.
Ściągacz nie jest drogi a przydaje się w garażu.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 8:47 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 20, 2008 9:59 pm
Posty: 235
Lokalizacja: GDAŃSK
Z góry dziekuje panowie za instrukcje widze że sa tu wporzo ludzie z kluczami nie mam problemu ściągacz jest teraz tylko znależc chwile czasu i do roboty obiecuje że bede robił fotki jak przebiega praca i po całej naprawie wrzuce na forum [oczko]

_________________
Czas za szybko leci a ja wciąż przyspieszam.....

MB W123 300d ASB EX

MB W124 2.6 ASB kombiaczek EX

MB W124 2.0 D E-class EX

MB W115 200d '76


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 9:28 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr mar 07, 2007 10:49 am
Posty: 95
Lokalizacja: Iława
no u mnie ta sruba sie odkrecila po ponad godzinnej walce pneumatykiem :/ wiec nie ma lekko :P dobrym sposobem jest zakrecanie i odkrecanie

pozdro

_________________
W123 240D - 78


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 9:49 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
olgierdo pisze:
u mnie ta sruba sie odkrecila po ponad godzinnej walce pneumatykie



hmmmm moze wyjde na barbarzyńce ale jest taki stary warsztatowy sposób. zakładamy klucz z długa rurą takl aby oparła sie o podłuznice i krecimy rozrusznikiem. Czasem gdy juz wszystkie sposoby zawioda to stosuje to z powodzeniem.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 06, 2008 6:00 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 22, 2002 8:12 pm
Posty: 1180
Lokalizacja: Pruszków
Oprócz wymiany simmeringu warto też wymienić pierścień po którym ów simmering sobie lata, Koszt pierścienia jest niewielki a nowy simmering na starym wyszlifowanym pierścieniu za długo nie pochodzi. Problem może być jedynie ze zdjęciem tego pierścienia. Gdy nie chce po dobroci to kicha. Patentów brak, a w moim przypdku renomowany warsztat musiał się poddać do czasu znalezienia specjalnego ściągacza.

_________________
Michał M Pruszków
W123 240D `82 classic white "Księżniczka"
W115 220D Kombi BINZ `73 Touring-Service
.....
Golf 1.2 TSI
maniek@w114-115.org.pl


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl