MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

wymiana zymeringu na wale 300d
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=34764
Strona 1 z 1

Autor:  przemo2880 [ czw lip 03, 2008 5:59 pm ]
Tytuł:  wymiana zymeringu na wale 300d

Witam wszystkich mam pytanie czy trudno jest wymienić zymering na wale jak sciągnąc koło czy łatwiej oddać do warsztatu?może ktoś poleć dobrego mechanika w trójmieście

Autor:  MercSwir [ czw lip 03, 2008 6:50 pm ]
Tytuł: 

przemo2880 pisze:
zymering


A co to? Pierwsze słysze..

Autor:  przemo2880 [ czw lip 03, 2008 8:54 pm ]
Tytuł: 

oki dam sobie z wami spokój umiecie tylko dopie......ć ciekawe czy wszyscy są tutaj takimi asami jak ty MercSwir nie chce mi sie szukać w twoich postach napewno bym znalazł jakiś błąd ale nie każdy musi być taki beszczelny żeby zaraz wszystko palcami pokazywać dzieki z góry za pomoc

Autor:  olgierdo [ czw lip 03, 2008 11:22 pm ]
Tytuł: 

powiem ci ze mymiana nie jest skomplikowana jesli posiadasz pneumatyka do odkrecania (sruba trzymajaca kolo pasowe na wale) i sciagacz do kol pasowych - lyzkami, lomami zapomnij bo polamiesz kolo. reszta to bajka (sciaganie paskow klinowych, chlodnicy)

Autor:  marcinMB123200D [ pt lip 04, 2008 7:18 pm ]
Tytuł: 

Z której strony ten siemering z przodu czy od skrzyni biegów?

Jeżeli ten z przodu to żeby odkręcić koło pasowe może wystarczy założyć klucz nasadowy zaprzeć o samochód i zakręcić rozrusznikiem samo się odkręci.
Później ściągaczem zdjąć koło pasowe i zmienić uszczelnienie.
Ściągacz nie jest drogi a przydaje się w garażu.

Autor:  przemo2880 [ pt lip 04, 2008 8:47 pm ]
Tytuł: 

Z góry dziekuje panowie za instrukcje widze że sa tu wporzo ludzie z kluczami nie mam problemu ściągacz jest teraz tylko znależc chwile czasu i do roboty obiecuje że bede robił fotki jak przebiega praca i po całej naprawie wrzuce na forum [oczko]

Autor:  olgierdo [ pt lip 04, 2008 9:28 pm ]
Tytuł: 

no u mnie ta sruba sie odkrecila po ponad godzinnej walce pneumatykiem :/ wiec nie ma lekko :P dobrym sposobem jest zakrecanie i odkrecanie

pozdro

Autor:  roadrunner [ pt lip 04, 2008 9:49 pm ]
Tytuł: 

olgierdo pisze:
u mnie ta sruba sie odkrecila po ponad godzinnej walce pneumatykie



hmmmm moze wyjde na barbarzyńce ale jest taki stary warsztatowy sposób. zakładamy klucz z długa rurą takl aby oparła sie o podłuznice i krecimy rozrusznikiem. Czasem gdy juz wszystkie sposoby zawioda to stosuje to z powodzeniem.

Autor:  Maniek [ ndz lip 06, 2008 6:00 pm ]
Tytuł: 

Oprócz wymiany simmeringu warto też wymienić pierścień po którym ów simmering sobie lata, Koszt pierścienia jest niewielki a nowy simmering na starym wyszlifowanym pierścieniu za długo nie pochodzi. Problem może być jedynie ze zdjęciem tego pierścienia. Gdy nie chce po dobroci to kicha. Patentów brak, a w moim przypdku renomowany warsztat musiał się poddać do czasu znalezienia specjalnego ściągacza.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/