MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 14, 2025 1:42 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lip 04, 2008 10:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 29, 2004 8:20 pm
Posty: 65
Numer GG: 3295087
Lokalizacja: Warszawa
Witam, jak w temacie mam problem z moim M110 niestety dymi, bierze olej nie za duzo, ale jednak, 2 cylinder nie pracuje, jest stale zalewany olejem i swieca poprostu nie daje iskry. Przy kazdym starcie silnika wypuszcza z siebie chmure dymu. Dymi tez jak sie za szybko kreci.

To tyle o objawach :)

Mam pytanie czy jest mozliwe wyjecie tlokow bez koniecznosci wyciagania calego silnika?

Czy uwazacie, ze moze brac olej po trzonkach zaworow czy beda to raczej pierscienie?

Stopien sprezania na tym 2 cylindrze jest taki sam jak na pozostalych wiec juz sam nie wiem, a nie moge wyjac silnika z auta bo mam tylko pare dni zeby uruchomic silnik.

Pozdrawiam i prosze o pomoc, rade :)

_________________
MB W123 230TE '84 - umarla
MB W123 280E '78 - zolte tablice
MB W124 300CE 24 '90


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lip 04, 2008 11:10 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Anubis pisze:
Mam pytanie czy jest mozliwe wyjecie tlokow bez koniecznosci wyciagania calego silnika?


Można ale trzeba troche uniesc zeby miska ładnie wyszla.

Anubis pisze:
Stopien sprezania na tym 2 cylindrze jest taki sam jak na pozostalych wiec juz sam nie wiem


Stopień spręzania to bedzie taki sam ale tobie pewnie chodzilo o ciśnienie. Jakie jest to ciśnienie?

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 05, 2008 8:57 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 29, 2004 8:20 pm
Posty: 65
Numer GG: 3295087
Lokalizacja: Warszawa
Chodzilo o cisnienie, wychodzi 10,02 - 8,00 ale nie pamietam w jakich to jednostkach bylo, na drugim jest 10,00.

Czy jest mozliwe wyjecie walkow rozrzadu do przodu silnika?

Czytalem ten temat o zakladaniu glowicy na M110 i tam walki wjezdzaly od tylu glowicy, mi sie tak nie uda bo za glowica mam reszta auta :)

_________________
MB W123 230TE '84 - umarla

MB W123 280E '78 - zolte tablice

MB W124 300CE 24 '90


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 05, 2008 9:19 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
ciśnienie 8 to juz troche maławo a najgorzej że róznica jest dośc duża. Niestety nie mozna tego nazwać równym ciśnieniem. Co do ciśnienia na przedmiotowym 2 cylindrze. Jesli jak mówisz jest on zaolejony cały czas to dzieki temu może mieć cisnienie wyższe niz w rzeczywistości, olej uszczelnia w tym przypadku. Pozostaje kwestia któredy ten olej sie do cylindra dostaje. Osobicie znam przypadki gdzie auto miało całkiem rozwalone uszczelniacze zaworów i tylko poddymiał, ale z drugiej strony to nie wiadomo w jakim stanie masz prowadnice. Spróbuj zalać ten 2 cylinder benzyna niech postoi z pół godziny a nastepnie kręc bez wkrecania świec zeby wydmuchac resztki paliwa, ewentualnie użyj spręzonego powietrza zeby sie go pozbyć. Jak juz bedzie sucho to powtórz sprawdzenie ciśnienia.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 05, 2008 12:47 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 29, 2004 8:20 pm
Posty: 65
Numer GG: 3295087
Lokalizacja: Warszawa
Juz nie bede tego sprawdzal i tak chce wyjac tloki przetoczyc rowki i zafundowac im nowe pierscienie, ale nie wiem czy mi sie uda zdjac glowice z niego....

Czy jest mozliwosc zdjecia glowicy bez ruszania walkow rozrzadu??
Czy mieszkaja tam jakies sruby i trzeba wyjac walki?

Pozdrawiam

_________________
MB W123 230TE '84 - umarla

MB W123 280E '78 - zolte tablice

MB W124 300CE 24 '90


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl