MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W123] M110 troche dymi i problem z tlokami https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=34792 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Anubis [ pt lip 04, 2008 10:50 pm ] |
Tytuł: | [W123] M110 troche dymi i problem z tlokami |
Witam, jak w temacie mam problem z moim M110 niestety dymi, bierze olej nie za duzo, ale jednak, 2 cylinder nie pracuje, jest stale zalewany olejem i swieca poprostu nie daje iskry. Przy kazdym starcie silnika wypuszcza z siebie chmure dymu. Dymi tez jak sie za szybko kreci. To tyle o objawach ![]() Mam pytanie czy jest mozliwe wyjecie tlokow bez koniecznosci wyciagania calego silnika? Czy uwazacie, ze moze brac olej po trzonkach zaworow czy beda to raczej pierscienie? Stopien sprezania na tym 2 cylindrze jest taki sam jak na pozostalych wiec juz sam nie wiem, a nie moge wyjac silnika z auta bo mam tylko pare dni zeby uruchomic silnik. Pozdrawiam i prosze o pomoc, rade ![]() |
Autor: | roadrunner [ pt lip 04, 2008 11:10 pm ] |
Tytuł: | |
Anubis pisze: Mam pytanie czy jest mozliwe wyjecie tlokow bez koniecznosci wyciagania calego silnika? Można ale trzeba troche uniesc zeby miska ładnie wyszla. Anubis pisze: Stopien sprezania na tym 2 cylindrze jest taki sam jak na pozostalych wiec juz sam nie wiem
Stopień spręzania to bedzie taki sam ale tobie pewnie chodzilo o ciśnienie. Jakie jest to ciśnienie? |
Autor: | Anubis [ sob lip 05, 2008 8:57 am ] |
Tytuł: | |
Chodzilo o cisnienie, wychodzi 10,02 - 8,00 ale nie pamietam w jakich to jednostkach bylo, na drugim jest 10,00. Czy jest mozliwe wyjecie walkow rozrzadu do przodu silnika? Czytalem ten temat o zakladaniu glowicy na M110 i tam walki wjezdzaly od tylu glowicy, mi sie tak nie uda bo za glowica mam reszta auta ![]() |
Autor: | roadrunner [ sob lip 05, 2008 9:19 am ] |
Tytuł: | |
ciśnienie 8 to juz troche maławo a najgorzej że róznica jest dośc duża. Niestety nie mozna tego nazwać równym ciśnieniem. Co do ciśnienia na przedmiotowym 2 cylindrze. Jesli jak mówisz jest on zaolejony cały czas to dzieki temu może mieć cisnienie wyższe niz w rzeczywistości, olej uszczelnia w tym przypadku. Pozostaje kwestia któredy ten olej sie do cylindra dostaje. Osobicie znam przypadki gdzie auto miało całkiem rozwalone uszczelniacze zaworów i tylko poddymiał, ale z drugiej strony to nie wiadomo w jakim stanie masz prowadnice. Spróbuj zalać ten 2 cylinder benzyna niech postoi z pół godziny a nastepnie kręc bez wkrecania świec zeby wydmuchac resztki paliwa, ewentualnie użyj spręzonego powietrza zeby sie go pozbyć. Jak juz bedzie sucho to powtórz sprawdzenie ciśnienia. |
Autor: | Anubis [ sob lip 05, 2008 12:47 pm ] |
Tytuł: | |
Juz nie bede tego sprawdzal i tak chce wyjac tloki przetoczyc rowki i zafundowac im nowe pierscienie, ale nie wiem czy mi sie uda zdjac glowice z niego.... Czy jest mozliwosc zdjecia glowicy bez ruszania walkow rozrzadu?? Czy mieszkaja tam jakies sruby i trzeba wyjac walki? Pozdrawiam |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |