MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Przekładka na lewo - Pilnie!
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=34801
Strona 1 z 1

Autor:  hogben [ sob lip 05, 2008 12:07 pm ]
Tytuł:  Przekładka na lewo - Pilnie!

Witam ,

Czy któryś z Was zna warsztat lub sam podjął by się przerzucenia anglika W123 M110 aut. na lewą stronę ?

Ile ta przyjemność kosztuje ?

Preferowany Szczecin lub połdnie kraju , ale nie wykluczam żadnej lokalizacji.

Wiem że to czynność moralnie dwuznaczna :-? , ale proszę nie komentujcie zamysłu tylko realną możliwość. Konkrety i ceny

Dzięki

Autor:  buckswizz [ sob lip 05, 2008 3:19 pm ]
Tytuł: 

Wiem że to czynność moralnie dwuznaczna , ale proszę nie komentujcie zamysłu tylko realną możliwość. Konkrety i ceny

[zlosnikz] hehe, moralność tu nie ma żadnego do znaczenia.Przede wszystkim trzeba zacząć od problemu śiany grodziowej,ona w starszych MB nie jest wydzielona,trzeba ciąć,spawać a to naruszy konstrukcje auta.
Cena to ok 2000 zł za robociznę+ zakup części(powiedzmy ok 1500),z czym może być problem jeśli chodzi o zakup cześci godnych do wykorzystania do tak starego auta!

Mogę Ci dać namiar na gościa z mojego miasta,jest dobry,ale trzeba zmuszać go do dzialania jak dziecko ;)

zapraszam równiez do wizyty na www.angliki.fora.pl
tam pewnie znajdziesz sporo informacji.
Posumowująć MB jest dosyć konflikotowym autem do przekładki.

Autor:  _me: how_ [ sob lip 05, 2008 5:23 pm ]
Tytuł: 

No to ja w sprawie realnej możliwości rejestracji.

Chcesz wjechać do tego auta z inną ścianą grodziową i innymi papierami, chcesz natrzepać numery sobie sam, czy może ktoś obiecał ci rejestrację anglika po przekładce?

Weź zimny prysznic, zwiększ budżet i kup sobie, to co chcesz. W przeciwnym razie w zębach zaniesiesz różnicę w zakupie do różnych czarodziejów, bajkopisarzy i partaczy, a efekt będzie tylko zbliżony do tego, który chodzi ci po głowie.

Autor:  hogben [ sob lip 05, 2008 6:46 pm ]
Tytuł: 

(me: how) pisze:
No to ja w sprawie realnej możliwości rejestracji.

Chcesz wjechać do tego auta z inną ścianą grodziową i innymi papierami, chcesz natrzepać numery sobie sam, czy może ktoś obiecał ci rejestrację anglika po przekładce?

Weź zimny prysznic, zwiększ budżet i kup sobie, to co chcesz. W przeciwnym razie w zębach zaniesiesz różnicę w zakupie do różnych czarodziejów, bajkopisarzy i partaczy, a efekt będzie tylko zbliżony do tego, który chodzi ci po głowie.



Wiem że masz rację , ale nie potrafię tak po prostu odpuścić sobie 280TE w najpełniejszym wypasie jaki widziałem i moich kolorach, za 3,8 kpln :( .

Ciężko sobie odmówić...[szalone]

Ale święte słowa że kupić łatwo a później dopiero zaczną się schody.

]Dla takiego auta warto przenieść się do anglii [zlosnik]

Autor:  Seweryn 1977 [ sob lip 05, 2008 7:32 pm ]
Tytuł: 

Wrzuć na żółte i ciesz się w weekendy ;) Z ciekawości jakie sa Twoje kolory :lol:

Autor:  Sokol [ sob lip 05, 2008 8:06 pm ]
Tytuł: 

Seweryn 1977 pisze:
Wrzuć na żółte i ciesz się

to chyba najlepsze i najtańsze rozwiązanie, a przestawić się łatwo :D

Autor:  hogben [ sob lip 05, 2008 9:07 pm ]
Tytuł: 

Seweryn 1977 pisze:
Wrzuć na żółte i ciesz się w weekendy ;) Z ciekawości jakie sa Twoje kolory :lol:


876 / 956 :cry:

Rzecz w tym że spędzam w samochodzie 1,5 dziennie tylko od pon do pt. W weekendy z klientami śmigam na motocyklu.

Autor:  Seweryn 1977 [ sob lip 05, 2008 9:23 pm ]
Tytuł: 

Kolory bajka i welurek, pikny zestaw. Koniec OT

Autor:  maczores [ sob lip 05, 2008 10:00 pm ]
Tytuł: 

To angliki mozna zarejestrowac na zabytek bez przekladania kiery? matko boska to mi tyle okazji przeszlo , badalem na roznych forach i wszedzie twierdzono ze zarejstrowanie anglika w polsce bez przekladki jest niemozliwe. :o

Autor:  broneq [ sob lip 05, 2008 10:59 pm ]
Tytuł: 

maczores na zabytek to możesz mieć kierownice z tyłu nawet :P [zlosnikz] 8)

Autor:  buckswizz [ pn lip 07, 2008 9:57 am ]
Tytuł: 

(me: how) pisze:
No to ja w sprawie realnej możliwości rejestracji.

Chcesz wjechać do tego auta z inną ścianą grodziową i innymi papierami, chcesz natrzepać numery sobie sam, czy może ktoś obiecał ci rejestrację anglika po


kwestia rejestracji jest mozliwa do przebrniecia,choc z tym ostatnio coraz trudniej.
wszystko tez zalezy od podejscia wlascieciela i os.,ktora przeklada auto !

Autor:  MajsterGarage [ pn lip 07, 2008 10:55 am ]
Tytuł: 

hogben pisze:
Czy któryś z Was zna warsztat lub sam podjął by się przerzucenia anglika W123 M110 aut. na lewą stronę ?

Żaden problem, jak coś to pisz na PW ;)

Autor:  Jacku [ pn lip 07, 2008 1:56 pm ]
Tytuł: 

Czy jest ktoś na forum ( lub czy ktoś zna -widział coś takiego ) po tej niby bezproblemowej przekładce RHD>LHD w starszych modelach MB ?

Ja osobiście nie znam i nie słyszałem o takim mocarzu.

Trochę to dziwne, bo znając polską mentalność i wrodzony spryt powinno być dużo tego typu rzeźbionych youngtimerowych MB, z dobrymi wypasami i w stanie lepszym niż rodzime szroty.Więc albo jest to jednak problematyczne,albo co b.prawdopodobne nie wychodzi się na swoje finansowo, a do tego ma się skundlony VIN/auto.

Autor:  buckswizz [ pn lip 07, 2008 8:28 pm ]
Tytuł: 

Jacku pisze:
Czy jest ktoś na forum ( lub czy ktoś zna -widział coś takiego ) po tej niby bezproblemowej przekładce RHD>LHD w starszych modelach MB

Jacku świetnie ująłeś pytanie-właśnie sek w tym że w starszych MB i nie tylko MB,a także autach,gdzie brak jest wydzielonej/wyodrębnionej ściany ggordziowej jest problemowa.

Jacku pisze:
znając polską mentalność i wrodzony spryt powinno być dużo tego typu rzeźbionych youngtimerowych


za czasów realnego socjalizmu przerabiano fiaty 125 i 126, gdy ciężko było je u nas dostać,swoją drogą ciekawe czemu nie MB,lub inne luksusowe marki?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/