MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 11:24 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob lip 12, 2008 5:36 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt cze 10, 2008 9:48 pm
Posty: 62
Witam
Oglądałem dzisiaj takiego właśnie Mercedesa link o zdjęć , auto widziałem tylko z zewnątrz bo właściciela nie było na miejscu. Auto sprowadzone z USA California, podobno wszystko w nim działa oprócz klaksonu, byl malowany jakieś 3-4 lata temu co zresztą widać posiada kilka malych pęcherzy pod lakierem ale nie wygląda to źle. Najważniejsze jest to że auto jest kompletne, deska nie jest popękana, siedzenia nie wyglądają najlepiej ale facet mówił ze ma drugą skórę(nie wiem czy całe siedzenia czy tylko poszycie siedzeń ale jest w komplecie) drewno wygląda przyzwoicie ale do odnowienia. Niepokoją mnie uszczelki na których widać już ząb czasu i chromy na których widać małe kropki(widać na fotce) i tu pytanie czy da rade to jakoś spolerować czy zostaje renowacja ?. Najbardziej niepokoją mnie właśnie te dwie rzeczy bo wnętrza jeszcze nie widziałem i nie miałem okazji się nim przejechać.
Mam prośbę aby osoby znające sie dogłębniej na tych modelach napisały: - jaki to jest dokładnie model (chyba W108 ale nie jestem pewien do końca)
- jakie są bolączki tych modeli
- na co mam zwrócić szczególną uwagę przy oglądaniu auta
- czy jest to wersja na USA czy Europe bo wydaje mi sie ze na Europe
- wszystkie szczegóły które przyjdą Wam do głowy i mogą się przydać przy oględzinach

Ogólnie wszystkie informacje na temat tego modelu mile widziane :) Cena za to cacko to 6000 funtów.
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam

Mati


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 13, 2008 12:10 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Oglądałem w ubiegłą sobotę taka samą sztukę, jest gdzieś post na forum.

Cena to 5 tysięcy euro , ale raczej całość do roboty.

Akurat 250SE było najmniej, to jest W111-112, ale nie wiem skąd dwie cyfry oznaczenia typoszeregu.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: ndz lip 13, 2008 12:40 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
mati123ce pisze:
Witam
Oglądałem dzisiaj takiego właśnie Mercedesa link o zdjęć , auto widziałem tylko z zewnątrz bo właściciela nie było na miejscu. Auto sprowadzone z USA California, podobno wszystko w nim działa oprócz klaksonu, byl malowany jakieś 3-4 lata temu co zresztą widać posiada kilka malych pęcherzy pod lakierem ale nie wygląda to źle. Najważniejsze jest to że auto jest kompletne, deska nie jest popękana, siedzenia nie wyglądają najlepiej ale facet mówił ze ma drugą skórę(nie wiem czy całe siedzenia czy tylko poszycie siedzeń ale jest w komplecie) drewno wygląda przyzwoicie ale do odnowienia. Niepokoją mnie uszczelki na których widać już ząb czasu i chromy na których widać małe kropki(widać na fotce) i tu pytanie czy da rade to jakoś spolerować czy zostaje renowacja ?. Najbardziej niepokoją mnie właśnie te dwie rzeczy bo wnętrza jeszcze nie widziałem i nie miałem okazji się nim przejechać.
Mam prośbę aby osoby znające sie dogłębniej na tych modelach napisały: - jaki to jest dokładnie model (chyba W108 ale nie jestem pewien do końca)
- jakie są bolączki tych modeli
- na co mam zwrócić szczególną uwagę przy oglądaniu auta
- czy jest to wersja na USA czy Europe bo wydaje mi sie ze na Europe
- wszystkie szczegóły które przyjdą Wam do głowy i mogą się przydać przy oględzinach

Ogólnie wszystkie informacje na temat tego modelu mile widziane :) Cena za to cacko to 6000 funtów.
Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam

Mati
Facet, ktory sprzedaje ten samochod pochodzi z Brighton. Mam jak najgorsze doswiadczenia jezeli chodzi o samochody z tamtej okolicy ;). Choc tego egzemplarza byc moze to nie dotyczy (jak dlugo jest w UK?).

W kazdym razie to jest typ 111 a nie 108 i jest to wersja amerykanska (LHD, predkosciomierz wyskalowany w milach). W 1966 roku nie bylo jeszcze roznic pomiedzy wersjami europejskimi a amerykanskimi. Wymagania dotyczace m.in. zderzakow i zoltych swiatel pozycyjnych wprowadzono ok. 1970 roku. Pierwsze W114/115 w wersj USA tez nie roznily sie od europejskich, dopiero ok. 1970 roku dodano im "kly" i reflektory "sealed beam".
THC pisze:
Akurat 250SE było najmniej, to jest W111-112, ale nie wiem skąd dwie cyfry oznaczenia typoszeregu.
Roznica pomiedzy W111 a W112 jest taka sama jak miedzy W108 a W109. W112 to wypasione W111 oznaczone jako 300 SE/L wzglednie 300 SE/C. Wszystkie W112, podobnie jak W109, mialy hydropneumatyczne zawieszenie. Typ silnika nie odgrywal tutaj roli. Zarowno W111 jak i W112 wyposazone byly w silniki szecio- i osmiocylindrowe.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
Post: ndz lip 13, 2008 4:12 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
kielbik pisze:
[300 SE/C.


Dzięki za rozjaśnienie tematu.
Był 300sec?

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: ndz lip 13, 2008 5:18 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt cze 10, 2008 9:48 pm
Posty: 62
THC pisze:
kielbik pisze:
[300 SE/C.


Dzięki za rozjaśnienie tematu.
Był 300sec?


"THC" jedyne info jakie znalazlem na temat tego modelu do w Wikipedii link ale nie wiem na ile te informacje sa prawdziwe bo nie mam z czym porównać. I tu prośba do osób które znają jakieś stronki www z wiedzą o tych modelach aby wkleiły linki, bo trochę ciężko znaleźć coś o tym modelu.
Pozdro


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 13, 2008 5:43 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 09, 2005 10:28 pm
Posty: 2823
Numer GG: 578747
Lokalizacja: Katowice/Stuttgart
mati123ce pisze:
THC pisze:
kielbik pisze:
[300 SE/C.


Dzięki za rozjaśnienie tematu.
Był 300sec?


"THC" jedyne info jakie znalazlem na temat tego modelu do w Wikipedii link ale nie wiem na ile te informacje sa prawdziwe bo nie mam z czym porównać. I tu prośba do osób które znają jakieś stronki www z wiedzą o tych modelach aby wkleiły linki, bo trochę ciężko znaleźć coś o tym modelu.
Pozdro
Drogi mati123ce, pisal THC, pisalem i ja: ten 250 SE to nie W108 tylko W111 - poprzednik W108.
THC pisze:
Dzięki za rozjaśnienie tematu.
Był 300sec?
Byl, z tym, ze niezaleznie od wersji nadwozia nazywal sie zawsze 300 SE: 112.021 (Coupé) oraz 112.023 (Kabriolet) - Limuzyny to odpowiednio 112.014 i 112.015 (Pullman) - wszystkie z silnikiem M189. Tutaj zalazek artykulu z Wikipedii.

_________________
'68 250, szwajcar
'70 250 C, niemiec
'71 230, austryjok
'71 250 CE, angol


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 13, 2008 5:57 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt cze 10, 2008 9:48 pm
Posty: 62
przepraszam za zamieszanie :oops:


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 13, 2008 11:16 pm 
Offline
kombatant

Rejestracja: pn kwie 29, 2002 9:49 am
Posty: 3594
Lokalizacja: WAWA
Wprowadzam zamieszanie, będę podważał zdanie wielce szanownego Kielbika.
Primo: Wersje amerykańskie modelu 111 miały podwójne reflektory z żarówkami amerykańskiego typu. Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że w roku o którym mówimy powinien mieć też pomarańczowe pozycje typu stożek na błotniku, potem weszły takie przypominające dodatkowe halogeny.
W omawianym roku chyba jeszcze powinny występować czerwone kierunkowskazy w tylnych lampach. Tyle, że również nie jestem tego w 100% pewien, a na dodatek zarówno przednie lampy jak i tylne mogły być wymienione.
Secundo: W112 miało tylko i wyłącznie silnik M189. Nie było żadnych 8cyl.
Zarówno wersje 111 jak i 112 nie miały nigdy literki C na klapie. Pierwszym pojazdem z trzema literami wzmiankowanego systemu był W109, na początku literka L po spacji. Było też małe zaburzenie systemu, W108 w wersji Lang, również literka L po spacji.

_________________
W108 - 250 S 1967
S123 - 300TD 1982 Rudolf
S123 - 300TD 1985 Burak


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 13, 2008 11:23 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 07, 2008 7:22 pm
Posty: 401
to auto chodzi już jakieś 6-7 tygodnii po ogłoszeniach, na początku chciał za niego 7k. funciaków ostatnio przysłał mi ofertę na 5k., autko jest nawet teraz na ebayu i w innych portalach. A co do samego auta to napewno jest to dopiero początek ale baza jest dobra, co do uszczelek to jest to mały problem, zestaw kupisz za 500-600dolców. Chromy do zrobienia od nowa bo kwitną od środka na znalu. Natomiast do ideału to mu jeszcze jakieś 20k euro brakuje:)

_________________
W107 450SL


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lip 15, 2008 12:02 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt cze 10, 2008 9:48 pm
Posty: 62
ogladalem dzisiaj auto i mam do rozszyfrowania VIN jest na tych zdjeciach LINK Pomozecie ?


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl