MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
MERCEDES 250 SE 1966 Prośba o ocenę https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=34954 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mati123ce [ sob lip 12, 2008 5:36 pm ] |
Tytuł: | MERCEDES 250 SE 1966 Prośba o ocenę |
Witam Oglądałem dzisiaj takiego właśnie Mercedesa link o zdjęć , auto widziałem tylko z zewnątrz bo właściciela nie było na miejscu. Auto sprowadzone z USA California, podobno wszystko w nim działa oprócz klaksonu, byl malowany jakieś 3-4 lata temu co zresztą widać posiada kilka malych pęcherzy pod lakierem ale nie wygląda to źle. Najważniejsze jest to że auto jest kompletne, deska nie jest popękana, siedzenia nie wyglądają najlepiej ale facet mówił ze ma drugą skórę(nie wiem czy całe siedzenia czy tylko poszycie siedzeń ale jest w komplecie) drewno wygląda przyzwoicie ale do odnowienia. Niepokoją mnie uszczelki na których widać już ząb czasu i chromy na których widać małe kropki(widać na fotce) i tu pytanie czy da rade to jakoś spolerować czy zostaje renowacja ?. Najbardziej niepokoją mnie właśnie te dwie rzeczy bo wnętrza jeszcze nie widziałem i nie miałem okazji się nim przejechać. Mam prośbę aby osoby znające sie dogłębniej na tych modelach napisały: - jaki to jest dokładnie model (chyba W108 ale nie jestem pewien do końca) - jakie są bolączki tych modeli - na co mam zwrócić szczególną uwagę przy oglądaniu auta - czy jest to wersja na USA czy Europe bo wydaje mi sie ze na Europe - wszystkie szczegóły które przyjdą Wam do głowy i mogą się przydać przy oględzinach Ogólnie wszystkie informacje na temat tego modelu mile widziane ![]() Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam Mati |
Autor: | THC [ ndz lip 13, 2008 12:10 am ] |
Tytuł: | |
Oglądałem w ubiegłą sobotę taka samą sztukę, jest gdzieś post na forum. Cena to 5 tysięcy euro , ale raczej całość do roboty. Akurat 250SE było najmniej, to jest W111-112, ale nie wiem skąd dwie cyfry oznaczenia typoszeregu. |
Autor: | kielbik [ ndz lip 13, 2008 12:40 pm ] |
Tytuł: | Re: MERCEDES 250 SE 1966 Prośba o ocenę |
mati123ce pisze: Witam Facet, ktory sprzedaje ten samochod pochodzi z Brighton. Mam jak najgorsze doswiadczenia jezeli chodzi o samochody z tamtej okolicy Oglądałem dzisiaj takiego właśnie Mercedesa link o zdjęć , auto widziałem tylko z zewnątrz bo właściciela nie było na miejscu. Auto sprowadzone z USA California, podobno wszystko w nim działa oprócz klaksonu, byl malowany jakieś 3-4 lata temu co zresztą widać posiada kilka malych pęcherzy pod lakierem ale nie wygląda to źle. Najważniejsze jest to że auto jest kompletne, deska nie jest popękana, siedzenia nie wyglądają najlepiej ale facet mówił ze ma drugą skórę(nie wiem czy całe siedzenia czy tylko poszycie siedzeń ale jest w komplecie) drewno wygląda przyzwoicie ale do odnowienia. Niepokoją mnie uszczelki na których widać już ząb czasu i chromy na których widać małe kropki(widać na fotce) i tu pytanie czy da rade to jakoś spolerować czy zostaje renowacja ?. Najbardziej niepokoją mnie właśnie te dwie rzeczy bo wnętrza jeszcze nie widziałem i nie miałem okazji się nim przejechać. Mam prośbę aby osoby znające sie dogłębniej na tych modelach napisały: - jaki to jest dokładnie model (chyba W108 ale nie jestem pewien do końca) - jakie są bolączki tych modeli - na co mam zwrócić szczególną uwagę przy oglądaniu auta - czy jest to wersja na USA czy Europe bo wydaje mi sie ze na Europe - wszystkie szczegóły które przyjdą Wam do głowy i mogą się przydać przy oględzinach Ogólnie wszystkie informacje na temat tego modelu mile widziane ![]() Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam Mati ![]() W kazdym razie to jest typ 111 a nie 108 i jest to wersja amerykanska (LHD, predkosciomierz wyskalowany w milach). W 1966 roku nie bylo jeszcze roznic pomiedzy wersjami europejskimi a amerykanskimi. Wymagania dotyczace m.in. zderzakow i zoltych swiatel pozycyjnych wprowadzono ok. 1970 roku. Pierwsze W114/115 w wersj USA tez nie roznily sie od europejskich, dopiero ok. 1970 roku dodano im "kly" i reflektory "sealed beam". THC pisze: Akurat 250SE było najmniej, to jest W111-112, ale nie wiem skąd dwie cyfry oznaczenia typoszeregu. Roznica pomiedzy W111 a W112 jest taka sama jak miedzy W108 a W109. W112 to wypasione W111 oznaczone jako 300 SE/L wzglednie 300 SE/C. Wszystkie W112, podobnie jak W109, mialy hydropneumatyczne zawieszenie. Typ silnika nie odgrywal tutaj roli. Zarowno W111 jak i W112 wyposazone byly w silniki szecio- i osmiocylindrowe.
|
Autor: | THC [ ndz lip 13, 2008 4:12 pm ] |
Tytuł: | Re: MERCEDES 250 SE 1966 Prośba o ocenę |
kielbik pisze: [300 SE/C.
Dzięki za rozjaśnienie tematu. Był 300sec? |
Autor: | mati123ce [ ndz lip 13, 2008 5:18 pm ] |
Tytuł: | Re: MERCEDES 250 SE 1966 Prośba o ocenę |
THC pisze: kielbik pisze: [300 SE/C. Dzięki za rozjaśnienie tematu. Był 300sec? "THC" jedyne info jakie znalazlem na temat tego modelu do w Wikipedii link ale nie wiem na ile te informacje sa prawdziwe bo nie mam z czym porównać. I tu prośba do osób które znają jakieś stronki www z wiedzą o tych modelach aby wkleiły linki, bo trochę ciężko znaleźć coś o tym modelu. Pozdro |
Autor: | kielbik [ ndz lip 13, 2008 5:43 pm ] |
Tytuł: | |
mati123ce pisze: THC pisze: kielbik pisze: [300 SE/C. Dzięki za rozjaśnienie tematu. Był 300sec? "THC" jedyne info jakie znalazlem na temat tego modelu do w Wikipedii link ale nie wiem na ile te informacje sa prawdziwe bo nie mam z czym porównać. I tu prośba do osób które znają jakieś stronki www z wiedzą o tych modelach aby wkleiły linki, bo trochę ciężko znaleźć coś o tym modelu. Pozdro THC pisze: Dzięki za rozjaśnienie tematu. Byl, z tym, ze niezaleznie od wersji nadwozia nazywal sie zawsze 300 SE: 112.021 (Coupé) oraz 112.023 (Kabriolet) - Limuzyny to odpowiednio 112.014 i 112.015 (Pullman) - wszystkie z silnikiem M189. Tutaj zalazek artykulu z Wikipedii.
Był 300sec? |
Autor: | mati123ce [ ndz lip 13, 2008 5:57 pm ] |
Tytuł: | |
przepraszam za zamieszanie ![]() |
Autor: | Ocet [ ndz lip 13, 2008 11:16 pm ] |
Tytuł: | |
Wprowadzam zamieszanie, będę podważał zdanie wielce szanownego Kielbika. Primo: Wersje amerykańskie modelu 111 miały podwójne reflektory z żarówkami amerykańskiego typu. Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że w roku o którym mówimy powinien mieć też pomarańczowe pozycje typu stożek na błotniku, potem weszły takie przypominające dodatkowe halogeny. W omawianym roku chyba jeszcze powinny występować czerwone kierunkowskazy w tylnych lampach. Tyle, że również nie jestem tego w 100% pewien, a na dodatek zarówno przednie lampy jak i tylne mogły być wymienione. Secundo: W112 miało tylko i wyłącznie silnik M189. Nie było żadnych 8cyl. Zarówno wersje 111 jak i 112 nie miały nigdy literki C na klapie. Pierwszym pojazdem z trzema literami wzmiankowanego systemu był W109, na początku literka L po spacji. Było też małe zaburzenie systemu, W108 w wersji Lang, również literka L po spacji. |
Autor: | richie [ ndz lip 13, 2008 11:23 pm ] |
Tytuł: | |
to auto chodzi już jakieś 6-7 tygodnii po ogłoszeniach, na początku chciał za niego 7k. funciaków ostatnio przysłał mi ofertę na 5k., autko jest nawet teraz na ebayu i w innych portalach. A co do samego auta to napewno jest to dopiero początek ale baza jest dobra, co do uszczelek to jest to mały problem, zestaw kupisz za 500-600dolców. Chromy do zrobienia od nowa bo kwitną od środka na znalu. Natomiast do ideału to mu jeszcze jakieś 20k euro brakuje:) |
Autor: | mati123ce [ wt lip 15, 2008 12:02 am ] |
Tytuł: | |
ogladalem dzisiaj auto i mam do rozszyfrowania VIN jest na tych zdjeciach LINK Pomozecie ? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |