MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Witam i mam pytanie o LPG w W107
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=35070
Strona 1 z 3

Autor:  lulu [ pt lip 18, 2008 8:14 pm ]
Tytuł:  Witam i mam pytanie o LPG w W107

Jak się spisuje instalacja gazowa w takich autkach i jakie instalacje są najlepsze.Zastanawiam się na zamontowanie gazu w 350 ewentualnie 450-tce
Polecicie coś?
dzięki

Autor:  MercSwir [ pt lip 18, 2008 10:38 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
Jak się spisuje instalacja gazowa w takich autkach i jakie instalacje są najlepsze.Zastanawiam się na zamontowanie gazu w 350 ewentualnie 450-tce
Polecicie coś?


Wierze w Ciebie ojcze żywy w trójcy jedyny prawdziwy wierze w coś objawił boże twe słowo mylić nie może..

Profanacja! NA PAL!

Autor:  bmw [ sob lip 19, 2008 6:12 am ]
Tytuł: 

Amen. [aniol]

Autor:  drwalu [ sob lip 19, 2008 9:09 am ]
Tytuł: 

lulu: nie słuchaj ich - oni Ci zazdroszczą. Najlepiej wpakować polskiego staga, bo został on stworzony pod silniki mercedesowskie starej generacji.

Autor:  lulu [ sob lip 19, 2008 9:24 am ]
Tytuł: 

dzięki za tą cenną radę.
A wiesz może czy dobrze chodzi lpg w tych samochodach?

Autor:  THC [ sob lip 19, 2008 10:09 am ]
Tytuł: 

lulu pisze:
dzięki za tą cenną radę.
A wiesz może czy dobrze chodzi lpg w tych samochodach?



Lepiej jak benzyna, nie ma porównania, V8 i lpg zwłaszcza w 107 to tak jak Drwalu pisze.
I potrfai spalić mniej jak 12 w mieście.

Autor:  lulu [ sob lip 19, 2008 10:19 am ]
Tytuł: 

jeżeli piszesz poważnie to będzie zajebioza.Liczyłem się z tym że będzie palił nawet trochę więcej gazu ,ale najważniejsze żeby wogóle chciał jeżdzić na lpg bez żadnych strzałów itp.
to w takim razie już nie będę się zastanawiał tylko nad opcją 280 ze względu na mniejsze spalanie(chcę jeżdzić na co dzień) tylko kupię 450 i wsadzę taki gaz.
dzięki za odpowiedz

Autor:  jacor69 [ sob lip 19, 2008 10:25 am ]
Tytuł: 

Cytuj:
jeżeli piszesz poważnie to będzie zajebioza



Buhahahaaa... [zlosnikz]

Autor:  witek-sec [ sob lip 19, 2008 11:20 am ]
Tytuł: 

Jak już chcesz sprofanować W107, to załóż prostą instalację I generacji ( "na śrubkę") Butla w koło zapasowe ,wlew pod klapką,duży reduktor-parownik. Odczujesz spadek dynamiki, strzały niewykluczone, ale da się jeździć. Spalanie od 14l/100km w górę.

Autor:  I.T [ sob lip 19, 2008 11:47 am ]
Tytuł: 

Polskie gaziarstwo coraz bardziej mnie przeraza ; )

Chodz juz mnie nic nie zdziwi u nas jak widzialem zgazowanego nowego Jeepa 5.7 Hemi

Autor:  THC [ sob lip 19, 2008 12:10 pm ]
Tytuł: 

I.T pisze:
P widzialem zgazowanego nowego Jeepa 5.7 Hemi



Poważnie?
Na pewno było HEMI?

Autor:  I.T [ sob lip 19, 2008 12:29 pm ]
Tytuł: 

Wlasnie w tym najwieksze zdziwnienie ze to bylo wlasnie HEMI

Chodzi o tego Jeepa z tym silnikiem:
http://www.allegro.pl/item402967280_jee ... ncja_.html

Autor:  Janfocus [ sob lip 19, 2008 12:38 pm ]
Tytuł: 

witek-sec pisze:
Jak już chcesz sprofanować W107, to załóż prostą instalację I generacji ( "na śrubkę") Butla w koło zapasowe ,wlew pod klapką,duży reduktor-parownik. Odczujesz spadek dynamiki, strzały niewykluczone, ale da się jeździć. Spalanie od 14l/100km w górę.

ja bym Koledze lulu proponował poszukać na forum o gazie w mercach, bo temat nie jest taki prosty i silniki te nie są rewelacyjne pod gaz.
Jak dla mnie przy zagazowaniu będzie odczuwalny spadek mocy i inna reakcja skrzyni biegów w związku ze zdławionym dolotem, a co do spalania to moja 500 w mieście łyka nie mniej jak 20l. A co do 280 to różnica będzie bardzo mała w spalaniu, zaś w osiągach znaczna, więc nie warto... <br>Dodano po 5 minutach.:<br>
I.T pisze:
Polskie gaziarstwo coraz bardziej mnie przeraza ; )

Chodz juz mnie nic nie zdziwi u nas jak widzialem zgazowanego nowego Jeepa 5.7 Hemi

skoro ludzie kupują nowego passata za 100k dlatego że tdi mało pali, czy E-klasse 2,2 cdi (za 170k), to całkiem rozsądne staje się kupić auto z dużym motorem mające zadowalające osiągi (bo notabene jeep 4.0 nie jedzie!) i poddać je sekwencji aby złagodzić jego 25litrowy apetyt :)

Autor:  THC [ sob lip 19, 2008 4:10 pm ]
Tytuł: 

Janfocus pisze:
Jak dla mnie przy zagazowaniu będzie odczuwalny spadek mocy i inna reakcja skrzyni biegów w związku ze zdławionym dolotem,



Dobrze , że napisales "jak dla mnie"bo lpg ma się nijak do asb.

Większość błędnych opinii powstaje na podstawie zeznań osób , których nie tylko nie stać na benzynę, ale także nie stać na instalację lpg.
Jeśli oszczędzanie rozpoczyna się już u montera to klient nigdy nie będzie mówił dobrze o lpg.
Sam mam lpg przy k-jetcie, i do póki nie wymieniłem kabli i świec strzelił czasem.

Ale nie będziemy rozpoczynać kolejnej wojny gazowej.

Kolega od 107 moze niech jednak kupi 280 i nie gazuje dużej fałki w zajebioza nadwoziu.


Prawda taka: lpg nie bedzie dobrze pracowało w 107
[cool] [cool] [cool] [cool] [cool]

Autor:  raja86 [ sob lip 19, 2008 4:37 pm ]
Tytuł: 

nie wierze,ze sa jeszcze tacy kozacy, ktorzy pytaja o gaz w w107 :o to ja biedny student nie zakladam gaz do "pospolitego" 123 ce 230. (nie dla tego, ze az tak biedny 8) ) a co dopiero bo wychodze z zalozenia nastepujacej tresci STAĆ MNIE NA MERCEDESA, TO POWINNO MNIE BYC STAC NA PALIWO i to jest oczywista-oczywistosc. 350, 450 to nie auta do miasta (chyba ze kogos stac to nie dyskutuje)) Przed zakupem trzeba sie solidnie zastanowic do czego potrzebuje takie auto, gdzie glownie bede jedzil. jak ma byc tanio to seicento 900 w gazie!!!! temat gazu w tego typu autach byl walkowany 1 567 455 razy dlatego dziwia mnie takie posty :evil: szkoda gadac...

Strona 1 z 3 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/