Witaj,
Oczywiście jak przypuszczam większość z nas borykała się z tym problemem co Ty.
Na początek proponuję sprawdzić coś co przypomina trójniki tuż przy ścianie grodziowej pod pokrywą silnika (sprawdź czy nie ma tam nieszczelności), jeśli będzie ok sprawdzaj dalej coś co przypomina mały filterek paliwa (jak dobrze pamiętam to koloru biało-żółtego (wyciągnij to tylko pamiętaj jak jest zamontowane i sprawdź- najlepiej wciągając przez to powietrze lub dmuchając czy nie jest uszkodzone powinno puszczać powietrze w jedną stronę). Jeśli to będzie wszystko ok proponuję sprawdzić same siłowniki.
Ja u siebie miałem uszkodzone właśnie tefilterki i siłowniki w drzwiach.
Do demontażu siłownika w drzwiach musisz zdjąć niestety tapicerkę.
Oczywiście nie musisz rozbierać siłownika żeby go sprawdzić, najlepiej jak go zdemontujesz i sprawdzisz chyba wiesz jak...
Ja u siebie sprawne siłowniki przełożyłem do przednich drzwi a te niesprawne zostawiłem w drzwiach z tyłu (zatykając przewody podciśnieniowe).
Pamiętaj żeby sprawdzić wszystkie siłowniki (kufer i wlew paliwa też ale proponuje to zrobić na końcu).
Mam nadzieję że z tym opisem uda ci się ożywić twój centralny.
Powodzenia <br>
Dodano po 26 sekundach.:<br> Witaj,
Oczywiście jak przypuszczam większość z nas borykała się z tym problemem co Ty.
Na początek proponuję sprawdzić coś co przypomina trójniki tuż przy ścianie grodziowej pod pokrywą silnika (sprawdź czy nie ma tam nieszczelności), jeśli będzie ok sprawdzaj dalej coś co przypomina mały filterek paliwa (jak dobrze pamiętam to koloru biało-żółtego (wyciągnij to tylko pamiętaj jak jest zamontowane i sprawdź- najlepiej wciągając przez to powietrze lub dmuchając czy nie jest uszkodzone powinno puszczać powietrze w jedną stronę). Jeśli to będzie wszystko ok proponuję sprawdzić same siłowniki.
Ja u siebie miałem uszkodzone właśnie te filterki i siłowniki w drzwiach.
Do demontażu siłownika w drzwiach musisz zdjąć niestety tapicerkę.
Oczywiście nie musisz rozbierać siłownika żeby go sprawdzić, najlepiej jak go zdemontujesz i sprawdzisz chyba wiesz jak...
Ja u siebie sprawne siłowniki przełożyłem do przednich drzwi a te niesprawne zostawiłem w drzwiach z tyłu (zatykając przewody podciśnieniowe).
Pamiętaj żeby sprawdzić wszystkie siłowniki (kufer i wlew paliwa też ale proponuje to zrobić na końcu).
Mam nadzieję że z tym opisem uda ci się ożywić twój centralny.
Powodzenia