| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Czujnik temperatury cieczy chłodzącej https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=358 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | damian [ czw lut 14, 2002 9:31 pm ] |
| Tytuł: | |
Mam nowy problem, otóż mimo że zrobiło się ciepło to w kotłowni według czujnika nigdy (chyba że solidnie dostanie w zad ) nie ma więcej jak ok 70 stopni. Termostat raczej odpada, przewody są ok więc czujnik padł? Może go wykręcić i wyczyścić?Temperatura prawidłowa to około 90 stopni więc gdzie te 20? Help
|
|
| Autor: | airkomin [ czw lut 14, 2002 9:45 pm ] |
| Tytuł: | |
Jak masz elektryczny to sprawdź przejście na mase, czasem przez to dzieją się różne cyrki, a jak masz ciśnieniowy to... zmień na elektryczny .
|
|
| Autor: | matmol [ sob lut 16, 2002 7:39 pm ] |
| Tytuł: | |
Cytuj: On 2002-02-14 21:31, hunzwee napisał:
Mam nowy problem, otóż mimo że zrobiło się ciepło to w kotłowni według czujnika nigdy (chyba że solidnie dostanie w zad ) nie ma więcej jak ok 70 stopni. Termostat raczej odpada, przewody są ok więc czujnik padł? Może go wykręcić i wyczyścić?Temperatura prawidłowa to około 90 stopni więc gdzie te 20? HelpJa mam od zawsze temparature ok. 75 st... |
|
| Autor: | damian [ sob lut 16, 2002 10:09 pm ] |
| Tytuł: | |
Mateusz to masz też coś nie tak I niech mi tu przypadkiem jakiś expert nie pisze że jest to właściwa temp. dla silnika! |
|
| Autor: | Sebaa [ sob lut 16, 2002 10:53 pm ] |
| Tytuł: | |
A jaki masz czujnik? Elektryczny czy kapilarę? Jeśli kapilara, to może masz gdzieś mocno zagniecioną rurkę i to jest powodem złych wskazań. A jeżeli elektryczny to na początek sprawdź wszystkie styki. Spróbuj też zasłonić na chwile chłodnicę, pojeździj i sprawdź, czy wskazanie się zmieni, bo może po prostu masz niedogrzany silnik. |
|
| Autor: | matmol [ ndz lut 17, 2002 12:06 pm ] |
| Tytuł: | |
Cytuj: On 2002-02-16 22:09, hunzwee napisał:
Mateusz to masz też coś nie tak I niech mi tu przypadkiem jakiś expert nie pisze że jest to właściwa temp. dla silnika! A co to za roznica czy jest 75 czy 90??? Ma to jakies strategiczne znaczenie? |
|
| Autor: | damian [ ndz lut 17, 2002 6:09 pm ] |
| Tytuł: | |
Mateusz według tego czego mnie uczono w szkołach przez lat wiele, ma to zdecydowany wpływ. Na co pytasz? Ano na to np. że nie dogrzany motor pali więcej i nie chodzi tak jak powinien. Mój silniczek swego czasu trzymał 90 kilka stopni zawsze czy to zima czy lato ale przestał.Więc radzę szczerze zainteresuj się tematem. |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|