MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=358
Strona 1 z 1

Autor:  damian [ czw lut 14, 2002 9:31 pm ]
Tytuł: 

Mam nowy problem, otóż mimo że zrobiło się ciepło to w kotłowni według czujnika nigdy (chyba że solidnie dostanie w zad [palacz] ) nie ma więcej jak ok 70 stopni. Termostat raczej odpada, przewody są ok więc czujnik padł? Może go wykręcić i wyczyścić?Temperatura prawidłowa to około 90 stopni więc gdzie te 20? Help

Autor:  airkomin [ czw lut 14, 2002 9:45 pm ]
Tytuł: 

Jak masz elektryczny to sprawdź przejście na mase, czasem przez to dzieją się różne cyrki, a jak masz ciśnieniowy to... zmień na elektryczny [zlosniki].

Autor:  matmol [ sob lut 16, 2002 7:39 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
On 2002-02-14 21:31, hunzwee napisał:
Mam nowy problem, otóż mimo że zrobiło się ciepło to w kotłowni według czujnika nigdy (chyba że solidnie dostanie w zad [palacz] ) nie ma więcej jak ok 70 stopni. Termostat raczej odpada, przewody są ok więc czujnik padł? Może go wykręcić i wyczyścić?Temperatura prawidłowa to około 90 stopni więc gdzie te 20? Help


Ja mam od zawsze temparature ok. 75 st...

Autor:  damian [ sob lut 16, 2002 10:09 pm ]
Tytuł: 

Mateusz to masz też coś nie tak :-(
I niech mi tu przypadkiem jakiś expert nie pisze że jest to właściwa temp. dla silnika!

Autor:  Sebaa [ sob lut 16, 2002 10:53 pm ]
Tytuł: 

A jaki masz czujnik? Elektryczny czy kapilarę? Jeśli kapilara, to może masz gdzieś mocno zagniecioną rurkę i to jest powodem złych wskazań. A jeżeli elektryczny to na początek sprawdź wszystkie styki. Spróbuj też zasłonić na chwile chłodnicę, pojeździj i sprawdź, czy wskazanie się zmieni, bo może po prostu masz niedogrzany silnik.

Autor:  matmol [ ndz lut 17, 2002 12:06 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
On 2002-02-16 22:09, hunzwee napisał:
Mateusz to masz też coś nie tak :-(
I niech mi tu przypadkiem jakiś expert nie pisze że jest to właściwa temp. dla silnika!



A co to za roznica czy jest 75 czy 90??? Ma to jakies strategiczne znaczenie?

Autor:  damian [ ndz lut 17, 2002 6:09 pm ]
Tytuł: 

Mateusz
według tego czego mnie uczono w szkołach przez lat wiele, ma to zdecydowany wpływ. Na co pytasz? Ano na to np. że nie dogrzany motor pali więcej i nie chodzi tak jak powinien. Mój silniczek swego czasu trzymał 90 kilka stopni zawsze czy to zima czy lato ale przestał.Więc radzę szczerze zainteresuj się tematem.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/