MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 11:49 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw wrz 04, 2008 2:14 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 12, 2007 9:00 pm
Posty: 168
Lokalizacja: Warszawa
Witam szanownych kolegów
poszukuję błotników przednich i stąd moje pytanie..
gdzie kupić w Warszawie? jeśli zamienniki to jakie?
z góry dziękuje za pomoc!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 04, 2008 2:58 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Jesli auto ma być na lata to nie warto zamienników, bo koszt lakieru i roboty jest niepomijalny, a zamienniki sa na parę lat... Nie wiem jak do 123, ale błotnik oryginalny do 126 to koszt rzędu 1000zł.

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 04, 2008 3:12 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Lepiej kupić oryginalne z rozbiórki , nawet jeśli trzeba je naprawić, niż podróbki.

Jeśli jednak zakupisz nowe czy to oryginalne w aso czy podróbki, koniecznie zrywaj czarną farbę, którą są pokryte.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 04, 2008 3:51 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr paź 25, 2006 11:10 am
Posty: 215
Lokalizacja: Łódź
Witam ja kupiłem oryginalne koszt 540zł szt. z rabatem i kolesie z serwisu nie kazali zdrapywać czarnej farby tylko ją zmatowić tak robią nowe auta w aso, potem poszły dwie warstwy podkładu. To w jaki sposób pasowały to zupełnie inna bajka nic nie było naciągane, gięte, dopasowywane.

_________________
Trzech braci 2 kombi, już bez beczki ehhhh....
S124 E300D
S124 300E 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 04, 2008 5:11 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
o tej warstwie czarnej było gdzieś w dziale /8 i wyszło na to, że powinna być tylko zmatowiona do malowania. Nie jest to warstwa nanoszona natryskowo.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 04, 2008 6:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 12, 2007 9:00 pm
Posty: 168
Lokalizacja: Warszawa
Czy zamienniki różnią się aż tak? mają taki odchył od oryginału?
po prostu rozważam rożne możliwości stąd moje pytania..
Bo w sumie komplet zamienników za ok 250 a nowych za ponad 1000 to jakaś tam różnica jest...
Ehhh jak zawsze, dylemat ;)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw wrz 04, 2008 6:49 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
maximad pisze:
Bo w sumie komplet zamienników za ok 250 a nowych za ponad 1000 to jakaś tam różnica jest...

no tak, ale jeśli masz wydać na lakier kolejne 600-900pln, to szkoda aby taka robota poszła na marne po 2-3latach z powodu słabej blachy...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 05, 2008 12:06 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 22, 2006 11:33 pm
Posty: 794
Lokalizacja: z Poznania
maximad pisze:
Czy zamienniki różnią się aż tak? mają taki odchył od oryginału?
po prostu rozważam rożne możliwości stąd moje pytania..
Bo w sumie komplet zamienników za ok 250 a nowych za ponad 1000 to jakaś tam różnica jest...
Ehhh jak zawsze, dylemat


Do nowych zamienników musisz jeszcze doliczyć rzeźbę blacharza aby je spasować. Żadna linia/przerwa nie pasuje .
Ja kupiłem podróbę i o mało nie dostałem nią w buźkę od blacharza ;) po czym pochodziłem po giełdzie i kupiłem używke oryginalną.

Zacisnąć pasa i szukać oryginałów w dobrej cenie/stanie.

_________________
280 CE Automat.....,
W123 200D Miś! Pałkowy
Ex. MB 410


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 05, 2008 1:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 21, 2008 9:26 am
Posty: 317
Lokalizacja: Kalisz
Ja radzę kupić tylko oryginały , cena bodajże 520 zł za sztuke w ASO.
To co zaoszczędzisz na blachach zapłacisz; blacharzowi za nerwy i szpachel i byc może w aptece za ziółka na uspokojenie.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 05, 2008 6:06 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lut 12, 2007 9:00 pm
Posty: 168
Lokalizacja: Warszawa
Oki, dzięki za porady... może faktycznie przemyślę i przeżyję zakup nowych w Aso albo poszukam oryginałów w dobrym stanie i cenie...
W sumie mi się nie spieszy.. na zime i tak nie ma co robić, a chyba lepiej zrobić to w okolicach marca żeby wszystko było gotowe na nowy "sezon". :)
pozdrawiam kolegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 05, 2008 7:56 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lip 28, 2007 2:46 am
Posty: 1254
Lokalizacja: Bydgoszcz
porywanie się na aso nie ma sensu,błotniki przednie są takie same we wszystkich wersjach nadwozia ,więc poszukaj dawcę będzie i taniej i lepiej 8)

_________________
Dunkelheit !


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 06, 2008 8:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt mar 21, 2008 9:26 am
Posty: 317
Lokalizacja: Kalisz
Chyba niemożliwe jest znalezienie przednich błotników do W123, bez rdzy w newralgicznych miejscach, tj. zgrzewu między błotnikiem właściwym a częścią przechodząca pod zderzak. W tym miejscu rdza potrafiła ujawnić się nawet po 3-4 latach eksploatacji nowego auta. Ponadto rdza jest trochę jak rak; stara blacha nawet oczyszczona z rdzy potrafi ładnie wykwitnąć. Oczywiście sa super technologie ale ona spowodują nieopłacalność inwestycji. Nadto oczyszczanie z rdzy w widocznych miejscach karoserii powoduje koniecznośc cynowania bądż szczpachlowania przed lakierem.
Ponadto gdzie kupić ponad 20 letnie błotniki w bardzo dobrym stanie?
Z osobistych doświadczeń stwierdzić mogę, że metoda wymiany starych częci na starę troche lepsze podraża odnawianie pojazdu i wcale nie gwarantuje zawsze oczekiwanych rezultatów (oczywiście przy założeniu dostępności na rynku nowych elementów). Oszczędności sa pozorne. <br>Dodano po 3 minutach.:<br> Ponadto poszukiwanie dawcy.... telefony , umawianie sie stresy związane z dojazdem, przesyłki z przysłowiowym kotem w worku, który miał być "igłą". Ja to przechodziłem i miałem problem z nowym złomem w garażu. Lepiej uzbierać pieniadze i za 4 dni odebrać z aso nówkę za równowartość dwóch tankowań 190 E do pełna.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl