MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

błotniki przednie
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=35873
Strona 1 z 1

Autor:  maximad [ czw wrz 04, 2008 2:14 pm ]
Tytuł:  błotniki przednie

Witam szanownych kolegów
poszukuję błotników przednich i stąd moje pytanie..
gdzie kupić w Warszawie? jeśli zamienniki to jakie?
z góry dziękuje za pomoc!

Autor:  Janfocus [ czw wrz 04, 2008 2:58 pm ]
Tytuł: 

Jesli auto ma być na lata to nie warto zamienników, bo koszt lakieru i roboty jest niepomijalny, a zamienniki sa na parę lat... Nie wiem jak do 123, ale błotnik oryginalny do 126 to koszt rzędu 1000zł.

Autor:  THC [ czw wrz 04, 2008 3:12 pm ]
Tytuł: 

Lepiej kupić oryginalne z rozbiórki , nawet jeśli trzeba je naprawić, niż podróbki.

Jeśli jednak zakupisz nowe czy to oryginalne w aso czy podróbki, koniecznie zrywaj czarną farbę, którą są pokryte.

Autor:  kondrix123 [ czw wrz 04, 2008 3:51 pm ]
Tytuł: 

Witam ja kupiłem oryginalne koszt 540zł szt. z rabatem i kolesie z serwisu nie kazali zdrapywać czarnej farby tylko ją zmatowić tak robią nowe auta w aso, potem poszły dwie warstwy podkładu. To w jaki sposób pasowały to zupełnie inna bajka nic nie było naciągane, gięte, dopasowywane.

Autor:  bary123ce [ czw wrz 04, 2008 5:11 pm ]
Tytuł: 

o tej warstwie czarnej było gdzieś w dziale /8 i wyszło na to, że powinna być tylko zmatowiona do malowania. Nie jest to warstwa nanoszona natryskowo.

Autor:  maximad [ czw wrz 04, 2008 6:46 pm ]
Tytuł: 

Czy zamienniki różnią się aż tak? mają taki odchył od oryginału?
po prostu rozważam rożne możliwości stąd moje pytania..
Bo w sumie komplet zamienników za ok 250 a nowych za ponad 1000 to jakaś tam różnica jest...
Ehhh jak zawsze, dylemat ;)

Autor:  Janfocus [ czw wrz 04, 2008 6:49 pm ]
Tytuł: 

maximad pisze:
Bo w sumie komplet zamienników za ok 250 a nowych za ponad 1000 to jakaś tam różnica jest...

no tak, ale jeśli masz wydać na lakier kolejne 600-900pln, to szkoda aby taka robota poszła na marne po 2-3latach z powodu słabej blachy...

Autor:  Monter [ pt wrz 05, 2008 12:06 pm ]
Tytuł: 

maximad pisze:
Czy zamienniki różnią się aż tak? mają taki odchył od oryginału?
po prostu rozważam rożne możliwości stąd moje pytania..
Bo w sumie komplet zamienników za ok 250 a nowych za ponad 1000 to jakaś tam różnica jest...
Ehhh jak zawsze, dylemat


Do nowych zamienników musisz jeszcze doliczyć rzeźbę blacharza aby je spasować. Żadna linia/przerwa nie pasuje .
Ja kupiłem podróbę i o mało nie dostałem nią w buźkę od blacharza ;) po czym pochodziłem po giełdzie i kupiłem używke oryginalną.

Zacisnąć pasa i szukać oryginałów w dobrej cenie/stanie.

Autor:  Danek [ pt wrz 05, 2008 1:37 pm ]
Tytuł: 

Ja radzę kupić tylko oryginały , cena bodajże 520 zł za sztuke w ASO.
To co zaoszczędzisz na blachach zapłacisz; blacharzowi za nerwy i szpachel i byc może w aptece za ziółka na uspokojenie.

Autor:  maximad [ pt wrz 05, 2008 6:06 pm ]
Tytuł: 

Oki, dzięki za porady... może faktycznie przemyślę i przeżyję zakup nowych w Aso albo poszukam oryginałów w dobrym stanie i cenie...
W sumie mi się nie spieszy.. na zime i tak nie ma co robić, a chyba lepiej zrobić to w okolicach marca żeby wszystko było gotowe na nowy "sezon". :)
pozdrawiam kolegów!

Autor:  t.king [ pt wrz 05, 2008 7:56 pm ]
Tytuł: 

porywanie się na aso nie ma sensu,błotniki przednie są takie same we wszystkich wersjach nadwozia ,więc poszukaj dawcę będzie i taniej i lepiej 8)

Autor:  Danek [ sob wrz 06, 2008 8:24 pm ]
Tytuł: 

Chyba niemożliwe jest znalezienie przednich błotników do W123, bez rdzy w newralgicznych miejscach, tj. zgrzewu między błotnikiem właściwym a częścią przechodząca pod zderzak. W tym miejscu rdza potrafiła ujawnić się nawet po 3-4 latach eksploatacji nowego auta. Ponadto rdza jest trochę jak rak; stara blacha nawet oczyszczona z rdzy potrafi ładnie wykwitnąć. Oczywiście sa super technologie ale ona spowodują nieopłacalność inwestycji. Nadto oczyszczanie z rdzy w widocznych miejscach karoserii powoduje koniecznośc cynowania bądż szczpachlowania przed lakierem.
Ponadto gdzie kupić ponad 20 letnie błotniki w bardzo dobrym stanie?
Z osobistych doświadczeń stwierdzić mogę, że metoda wymiany starych częci na starę troche lepsze podraża odnawianie pojazdu i wcale nie gwarantuje zawsze oczekiwanych rezultatów (oczywiście przy założeniu dostępności na rynku nowych elementów). Oszczędności sa pozorne. <br>Dodano po 3 minutach.:<br> Ponadto poszukiwanie dawcy.... telefony , umawianie sie stresy związane z dojazdem, przesyłki z przysłowiowym kotem w worku, który miał być "igłą". Ja to przechodziłem i miałem problem z nowym złomem w garażu. Lepiej uzbierać pieniadze i za 4 dni odebrać z aso nówkę za równowartość dwóch tankowań 190 E do pełna.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/