MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
POMOCY! stabilizator wolnych obrotów MB W123 280 ce https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=36321 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Sebastian M [ wt wrz 30, 2008 10:28 pm ] |
Tytuł: | POMOCY! stabilizator wolnych obrotów MB W123 280 ce |
Witam, jestem nowy, i mam zamiar kupic moją pierwszą W123 ![]() |
Autor: | bary123ce [ śr paź 01, 2008 10:45 am ] |
Tytuł: | |
Prawdopodobnie chodzi o termoregulator(termik). jest to część, którą trzeba kupić w używce, bo nowa jest droga. Nie jest też powiedziane, że używany będzie sprawny. poszukaj w archiwum tematów o M110 wpisując ww. wyrazy. No i mamy kolejne M110 do regulacji, a sprawa dla zwykłego mechanika dzisiejszych czasów jest trudna do rozwikłania ![]() |
Autor: | Monter [ śr paź 01, 2008 3:09 pm ] |
Tytuł: | |
Sebastian M pisze: i mam zamiar kupic moją pierwszą W123 Powitał i pogratulował... bary123ce pisze: którą trzeba kupić w używce
Na pewno jest taniej.... Przyczyn może być parę i sposobów naprawy wiele... Wygląda to na termik, a może kwestia podciśnień.. ? Pzdr |
Autor: | howser [ śr paź 01, 2008 5:36 pm ] |
Tytuł: | |
Sebastian M pisze: Witam, jestem nowy, Witaj Sebastian M pisze: uszkodzony jest podobno "Stabilizator wolnych obrotów" chodzi o to ze na zimnym silniku obroty są w granicach 2 tys a potem spadają do ok 1,4 tys. czy moze mi ktos powiedziec czy to poważna usterka i czy nie bedzie problemu z naprawą?
a silnik pracuje równo, czy odpala bez problemu (tj od pierwszego strzała)czy wkręca sie na obroty bezproblemowo itd??? może wystarczy tylko mu zmniejszyć dopływ powietrza do układu i obroty sie zmniejsza, spróbuj delikatnie wkrecic ta srube (jak na rys.) ale tylko na rozgrzanym silniku: ![]() a przy składzie mieszanki ktos kręcił??? Pozdro |
Autor: | Sebastian M [ śr paź 01, 2008 9:29 pm ] |
Tytuł: | |
dokładnie nie wiem jeszcze nic, podobno tak chodzi OK tylko po rozruchu trzyma go na wyzszych a potem juz spadają. :/ ogolnie strasznie mnie przeraza wizja tylko tego silnika, i tu mam jeszcze pare pytań do ZNAWCÓW czyli Was, przy okazji dziękuje za kazde rady ![]() ![]() ![]() |
Autor: | _me: how_ [ śr paź 01, 2008 9:38 pm ] |
Tytuł: | |
Jeśli dopuszczasz wariant ratowania sie silnikiem, jak to określiłeś z nowszego modelu, to nie obraź się, ale chyba nie jesteś w stanie podjąć w 100% rozsądnej decyzji na temat auta w doadatku 700 km od domu. Dla jednego warto, dla drugiego nie. Nawet największy forumowy Tony Halik się już wyleczył z latania po Polsce z wywalonym jęzorem w poszukiwaniu spełnienia marzeń. Może nie podając szczegółów pokaż chociaż auto na zdjęciach, to koledzy powiedzą ci, czy warto próbować cokolwiek wybaczyć autu, którym sie zainteresowałeś. Nie bez znaczenia będzie też cena. |
Autor: | Sebastian M [ śr paź 01, 2008 9:54 pm ] |
Tytuł: | |
http://moto.allegro.pl/item448726607_me ... _w123.html oto link ![]() |
Autor: | Jacku [ śr paź 01, 2008 10:09 pm ] |
Tytuł: | |
Sebastian M pisze: a chciałbym cos czym moglbym jezdzic. doradzcie
Jeździć rekreacyjnie w weekendy, czy na codzień? |
Autor: | Sebastian M [ śr paź 01, 2008 10:19 pm ] |
Tytuł: | |
na co dzien mało więcej w weekendy, zakochałem sie i juz, kiedys tata miał 123 220D i tak juz zostalo... |
Autor: | drwalu [ czw paź 02, 2008 7:36 am ] |
Tytuł: | |
Sebastian M jak go kupisz to wpakuj tam silnik z w124 230e to bedzie juz troche bardziej oryginalny z vin'em i bedzie palil 12L zupy a nie 17L ![]() |
Autor: | howser [ czw paź 02, 2008 9:34 am ] |
Tytuł: | |
drwalu pisze: a to ze auto po odpaleniu jest na wyzszych obrotach to c alkiem normalne, bo zimny termoregulator steruje cisnieniem paliwa, ktore jest wieksze oraz przez pare chwil dziala dodatkowy wytrysk czy wtrysk ktory dostarcza dodatkowego paliwa zazwyczaj bezposierednio w uklad dolotowy
Zgadza sie ale nie do obrotów 2200 a około 1200 a to jest różnica Mam nadzieje ze obrotka jest z M110 a nie z M102 bo jak tak to wszystko jasne. Pozdro |
Autor: | t.king [ czw paź 02, 2008 9:38 am ] |
Tytuł: | |
już jeden z kolegów oglądał to auto,poniżej masz jego opis: heniekx PostWysłany: Czw Wrz 11, 2008 9:26 am Byłem, widziałem, uciekłem. Auto wcale nie jest "do dopieszczenia", nie nadaje się nawet do remontu blacharskiego z uwagi na źle wykonany wcześniejszy, silnik nie pracuje na niskich obrotach - wg. ojca właściciela "wie co jest zepsute i to tylko chwila żeby naprawić" więc niech naprawia skoro chce sprzedać! stan tapicerki jak na zdjęciach, blacharka - AUTO JEST WYRZEŹBIONE ZE SZPACHLI !!! szpachlowana jest nawet maska widać ślady korozji nawet w miejscach nietypowych według mojej oceny auto jest warte 2 tysiące a ze sprawnym silnikiem i z działającym gazem góra 3 tysiące. Auto (biorąc pod uwagę to co można zobaczyć na zlotach klubowych i to co można kupić w niemczech) nadaje się do kupienia i zajeżdżenia w ciągu góra 2 lat. Mam nadzieję że z szacunku dla innych ewentualnych kupujących ten post nie zostanie usunięty, ja miałem po drodze więc zajechałem na oględziny, ale ktoś kto musiałby jechać przez pół polski aby obejrzeć ten pojazd może będzie miał ułatwione zadanie. Wszystko co napisałem opieram na porównaniu mojego "czempiona" alias "sztrucel" do wyżej opisywanego pojazdu, mój to złom ale ja oddam go na żyletki a nie zawołam za niego taczki pieniędzy tylko dlatego że na masce jest gwiazda. |
Autor: | drwalu [ czw paź 02, 2008 10:29 am ] |
Tytuł: | |
howser pisze: drwalu pisze: a to ze auto po odpaleniu jest na wyzszych obrotach to c alkiem normalne, bo zimny termoregulator steruje cisnieniem paliwa, ktore jest wieksze oraz przez pare chwil dziala dodatkowy wytrysk czy wtrysk ktory dostarcza dodatkowego paliwa zazwyczaj bezposierednio w uklad dolotowy Zgadza sie ale nie do obrotów 2200 a około 1200 a to jest różnica Mam nadzieje ze obrotka jest z M110 a nie z M102 bo jak tak to wszystko jasne. Pozdro naucz sie czytac. nie 2200 a 2000 i nie 1200 a 1400 obrotow, wiec nie roznica 1000 a 600 , czyli swiadczy to tylko i wylacznie o sprawnosci osprzetu k-jeta |
Autor: | howser [ czw paź 02, 2008 11:55 am ] |
Tytuł: | |
drwalu pisze: nie 2200 a 2000 i nie 1200 a 1400 obrotow, zgadza sie mój błąd miało byc 2 tys, ale normalnie na tzw podwyzszonych obrotach na zimnym silniku powinno być około 1,2 tys wiec róznica nie 600 a 800 a to stanowczo za dużo. O ciepłym nie pisałem bo adekwatnie do zimnego jest za duzo o 800 ![]() drwalu pisze: czyli swiadczy to tylko i wylacznie o sprawnosci osprzetu k-jeta
to fakt , ale równiez i regulacji jak mu wykrecisz srube (jak na rys 9 postów wyzej) o 1,5 obrotu to obroty wzrosna znacznie. Pozdro Pozdro |
Autor: | drwalu [ czw paź 02, 2008 12:07 pm ] |
Tytuł: | |
howser pisze: wiec róznica nie 600 a 800
no i znowu nie czytasz ![]() swiadczy to o sprawnosci osprzetu. a to ze obroty za wysokie to inna bajka. ale piszemu o warmupie o ile sie nie myle |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |