MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 13, 2025 9:19 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob paź 04, 2008 12:34 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz lip 13, 2008 3:04 pm
Posty: 16
Kto podpowie jak wyjąc elektryczny szyberdach??.. albo jak odpiąć linkę,,bo to ona chyba stwarza cały problem


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 04, 2008 4:02 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:39 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
Przypominam o opcji szukaj,naprawdę warto na początek tam poszukać.
Tu masz jeden z kilku linków nt. szybra http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=5785&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=szyber+123

_________________
MB C123 230CE '83 Zypressengrün metallic
MB S123 280TE '81 Lapisblau metallic
MB W123 280E '77 Milanbraun metalic
MB S210 E430 4matic


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 04, 2008 7:33 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
Jacku tam nie ma odpowiedzi no pytanie kolegi.

Żeby wyciagnać linke, nalezy sciagnac (lub odchylic) podsufitke szyberdachu :
Obrazek
i sciagnac zawleczke z końca pancerza jesli to uczynisz nacisnij przycisk z szybra i zobacz czy linka sie przesuwa czy nie,
Jesli nie to zobacz czy silnik (który jest umieszczony w bagazniku kreci, jesli tak to czesta awaria elektrycznych szyberdachów jest sprzegło w mechanizmie napedu które ma tendencje slizgania lub uszkodzona linka (na końcu mechanizmu).
Sprawdz te rzeczy i napisz co i jak a poradzimy dalej, oraz podaj rok samochodu lub serie.
A wogóle zanim cokolwiek rozbierzesz to sprawdz bezpieczniki i napiecie (tylko pod obciażeniem) na silniku.

Pozdro


Pozdro

_________________
W 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: sob paź 04, 2008 11:21 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 15, 2006 10:39 pm
Posty: 580
Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
howser pisze:
Jacku tam nie ma odpowiedzi no pytanie kolegi.
Pozdro


Czy napisałem, że jest tam odpowiedź na jego pytanie?
[zlosnik]

_________________
MB C123 230CE '83 Zypressengrün metallic
MB S123 280TE '81 Lapisblau metallic
MB W123 280E '77 Milanbraun metalic
MB S210 E430 4matic


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 05, 2008 8:56 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt sie 21, 2007 6:35 pm
Posty: 574
Lokalizacja: Siemianowice
Jacku pisze:
Czy napisałem, że jest tam odpowiedź na jego pytanie?


no dobra "Dosłownie" nie napisałeś, a dobrze wiemy ze opcja szukaj jest nie doskonała ( i nie kazdy jest ekspertem w szukajce) :lol:

Pozdro

_________________
W 123 280E


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 05, 2008 9:18 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz lip 13, 2008 3:04 pm
Posty: 16
Dzięki, dzięki teraz to najbardziej prawdopodobny wydaje sie być poślizg na tym sprzęgle ,bo silnik kręci ale linka co jakiś czas staje ,,znaczy szyber sie nie przesuwa albo przesuwa sie sto razy wolniej niż powinien


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz paź 05, 2008 9:47 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Miałem taki przypadek.
Przyczyną okazały się wytarte zęby trybu, który pcha i ciągnie linkę .
Ktoś założył koło zębate wystrugane z płyty pilśniowej.
Nie wiem czy miałem oryginalny silnik i mechanizm, ale założyłem z 1 serii z tym,że pasuje tylko na odwrót i trzeba trochę go dopasować.

Poświęciłem podsufitkę , a okazało się , że wystarczy wymienić silnik z mechanizmem.


Wyciągnij silnik i zobacz czy jeszcze masz zęby na kole , które dostaje napęd od silniczka i przesuwa linkę.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 06, 2008 9:01 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: ndz lip 13, 2008 3:04 pm
Posty: 16
..jednak sie okazało że ślizgało to sprzęgięłko jakieś całe zalane smarem było... wyczyściłem,,złożyłem i już:)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn paź 06, 2008 9:52 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt cze 27, 2008 2:18 pm
Posty: 529
Lokalizacja: Leszno
Przy zespole napędowym jest czerwone pokrętło, którym można wyregulować sprzęgiełko. To zanim się zacznie rozbierać resztę.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl