| MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
| Jakie zużycie LPG ? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=3712 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | Miron [ pt wrz 19, 2003 12:16 am ] |
| Tytuł: | Jakie zużycie LPG ? |
Mam pytanie , ile powinien zużyć gazu MB123 z silnikiem 2300 ? mi spala około 20l na 100km po mieście a jeżdze naprawde spokojnie . |
|
| Autor: | Pszczola [ pt wrz 19, 2003 12:25 am ] |
| Tytuł: | Re: Jakie zużycie LPG ? |
Miro pisze: Mam pytanie , ile powinien zużyć gazu MB123 z silnikiem 2300 ? mi spala około 20l na 100km po mieście a jeżdze naprawde spokojnie .
to duzo za duzo. mi spalal taki model ok 15l po miesice |
|
| Autor: | wooks [ pt wrz 19, 2003 1:04 am ] |
| Tytuł: | |
ojojojoj to stanowczo za dużo, moj palił po mieście max 15 litrów lpg i 13 PB95, a nóżkę mam ciężką , proponuję wyregulować instalację, bo przy spokojnej jeździe o jakiej wspominasz powinien ci palić ok 12 litrów
|
|
| Autor: | Miron [ pt wrz 19, 2003 8:29 am ] |
| Tytuł: | |
Dziękuje za uwagi , bede walczył , dodam tylko ze regulowałem autko u mechanika na spalanie i wykazało że jest ok , może podpowiecie mi na co jeszcze zwrócić uwage ? z góry dziękuje . |
|
| Autor: | Sobiecha [ pt wrz 19, 2003 9:55 am ] |
| Tytuł: | |
A filtr gazu zmieniales kiedys? Znajomy zmienil (namowielm go) w mazdzie po ok 50 tys. km A druga sprawa to filtr powietrza... |
|
| Autor: | wooks [ pt wrz 19, 2003 1:13 pm ] |
| Tytuł: | |
Sobiecha pisze: A filtr gazu zmieniales kiedys?
Znajomy zmienil (namowielm go) w mazdzie po ok 50 tys. km A druga sprawa to filtr powietrza... tak jest filtr powietrza i gazu jest piekielnie ważny, proponuję zajrzeć i tam |
|
| Autor: | Miron [ pt wrz 19, 2003 3:38 pm ] |
| Tytuł: | |
Na pewno to wszystko posprawdzam , filt powietrza jest OK ale nie zaglądałem jeszcze do filtru gazu , wcześniej jeżdziłem Polonezem na benzynie więc gaz dla mnie to nowość , bardzo dziękuję za pomoc. |
|
| Autor: | Sobiecha [ pt wrz 19, 2003 5:59 pm ] |
| Tytuł: | |
Miro pisze: Na pewno to wszystko posprawdzam , filt powietrza jest OK ale nie zaglądałem jeszcze do filtru gazu , wcześniej jeżdziłem Polonezem na benzynie więc gaz dla mnie to nowość , bardzo dziękuję za pomoc.
Filtr powinien byc pod zaworem elektromagnetycznym od gazu. A i spusc sobie mazut z reduktora, na jego samym dole powinna byc srubka... |
|
| Autor: | Miron [ ndz wrz 21, 2003 12:57 am ] |
| Tytuł: | |
Wymieniłem filterek gazu , jest lepiej , bo ładniej się zbiera a filtr był faktycznie brudny , podpowiedzcie do jakiego momentu mogę zmniejszyc mieszankę gazu , jak to wyrególować , jak ktoś regulował to poproszę o rady , z góry bardzo dziękuje . |
|
| Autor: | Miron [ ndz wrz 21, 2003 12:59 am ] |
| Tytuł: | |
Sobiecha podpowiedz proszę która to śróbka żeby spuścić ten mazut?? |
|
| Autor: | Sobiecha [ ndz wrz 21, 2003 1:17 am ] |
| Tytuł: | |
Ciezko tak bez zdjecia. Powinna byc ta ktora jest najnizej. Moze byc tak troche ponacinana jaky miala sugerowac reczne odkrecenie, a czasem jest plastikowy korek. Napisz jakiej firmy masz reduktor i instalke. Co do regulacji to na razie nie regoluj az sposcisz ten mazut i pojezdzisz troche po wymianie filtra. Jak koniecznie chcesz regulowac to: na tyle zmniejsz dawke gazu az ci bedzie zdychal i wtedy troszke wyzej az ci beda obroty odpowiadac tzn. bedzie rowno chodzil i nie beda za niskie. Regulujesz to sruba na glownym wezu doprowadzajacym gaz do silnika. Aby troche podwyzszyc obroty (mowa nie o tej srubie na wezu) masz do dyspozycji jeszcze jedna srube regulacyjna na reduktorze (z mosiadzu), powinna sie obracac reka. Bodajze wykrecajac podbijasz obroty. Ale najpierw pojezdzij na tym nowym Jak skopiesz regulacje to nic sie nie stanie - pojedziesz do gazownikow i ci ustawia. Ja robilem jeszcze tak ze zaznaczalem na srubie strzalke i najpierw wkrecalem do konca liczac obroty, cwiartki i polowki, zapisywalem to i bralem sie za kombinowanie. Jak sie nie rabniesz w liczeniu to masz po kombinowaniu mozliwosc powrotu do starej regulacji. Powodzenia. Napisz co ci wyszlo z tego wszystkiego i ile pali po wymianie filtra i po regulacjach. |
|
| Autor: | Miron [ ndz wrz 21, 2003 10:06 am ] |
| Tytuł: | |
Dziękuje za uwagi , zrobie tak jak piszesz , został mi tylko jeszcze ten mazut ale i tak jest naprawde spora poprawa po wymianie filtra. Jeżeli chodzi o instalacje to jest firmy "BRC AT90" |
|
| Autor: | Sobiecha [ ndz wrz 21, 2003 11:01 am ] |
| Tytuł: | |
Mialem w Vw, bardzo dobre instalki. To musi byc mosiezna srubka taka wystajaca na ok.1,5-2,0 cm na samym dole reduktora, przy krawedzi i jest ona w poziomie (nie tak jak spust oleju w silniku). Moze ci ciezko sie odkrecac . Wez jakies obcegi hydrauliczne (nie zaba) albo cos w tym stylu. |
|
| Autor: | Miron [ ndz wrz 21, 2003 8:51 pm ] |
| Tytuł: | |
Rozmawiałem z kolegą od którego kupiłem MB , mówił mi że w zeszłym roku wymieniał całą zawartość reduktora na nową ale mazutu od tej pory nie spuszczał , zobacze jak to wygląda po roku . |
|
| Autor: | _me: how_ [ ndz wrz 21, 2003 9:28 pm ] |
| Tytuł: | |
Miro pisze: Rozmawiałem z kolegą od którego kupiłem MB , mówił mi że w zeszłym roku wymieniał całą zawartość reduktora na nową ale mazutu od tej pory nie spuszczał , zobacze jak to wygląda po roku .
Nie gniewajcie się Panowie Gazownicy, ale juz nie wytrzymałem. Po montowaniu ANTYWYBUCHU teraz SPUSZCZANIE MAZUTU........ O Jeeeezuuu...!!! |
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+01:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|