Objawy wskazują na:granicznie zużyte szczotek i działa na trzech lub dwóch (miałem to u mnie) naprawa polega na ich wymianie,zajechane na śmierć tulejki (najtańsza naprawa),lub czarny scenariusz zwarcie w wirniku międzyzwojowe (miałem i to dwa razy) koszta nieopłacalne lepiej wtedy włożyć drugi rozrusznik.Oczywiście kable macie już sprawdzone więc je wykluczam podobnie akumulator wykluczam bo podmienialiście.A zdarza się też że puszcza zgrzew na stojanie wtedy też wymiana naprawa nie bardzo ma sens finansowy.Ogulnie temat rozrusznika mam bardzo dobrze rozpracowany nabrałem doświadczenia przez kilka lat i nauki na własnych błędach.Bardzo rzadko się trafia uszkodzony włącznik elektromagnetyczny rozrusznika,ale niewolno go pominąć przy sprawdzaniu.Tyle.
_________________ W124 260E LUBLIN INTRALL 3 4CTi90 W201 1,8E => 200E ex. VW GOLF 2 1,8 ex. W201 200E => OM601 ex. W124 300E ex. W126 260SE ex. W201 200E ex. BMW E32 730i ex. W115 240D => 250 M123 ex. VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex. LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.
|