MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz sie 10, 2025 7:52 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt lis 18, 2008 9:00 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 12, 2008 12:18 pm
Posty: 40
Lokalizacja: Kraków
Witam
Mam probleem z podlaczeniem rozrusznika niewiem jak przerobic instalacje z 250aut. na 300Dmanual


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 18, 2008 10:49 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt mar 16, 2007 1:23 pm
Posty: 146
Numer GG: 2480923
Lokalizacja: Kraków
Witam kolegę na forum, proponuję uzupełnić profil o "skąd" ;) w dieslu rozrusznik dostaje prąd grubym przewodem fi około 10, i wzbudzenie załączające automat, czyli elektromagnes na cieńszym kablu... A więc tak główny prądowy przykręcany śrubą, i impuls myślę, że w benzynie było tak podobnie jeśli nie tak samo... Opisz jakie masz kable przy instalacji na rozrusznik foto mile widziane, może to jakaś przeróbka skoro masz problem...

_________________
Serwis motocykli, sprzedaż części,
www.tech-moto.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 19, 2008 6:13 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Witam nowego.Pewnie chodzi koledze o to, że mu nie kręci rozrusznik.Trzeba pominąć przełącznik,który blokuje możliwość włączenia rozrusznika w automatycznej skrzyni biegów w niektórych położeniach.Trzeba też dorobić instalacje do podgrzewania świec żarowych i tyle z przeróbek ma działać :)

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 19, 2008 2:50 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt wrz 12, 2008 12:18 pm
Posty: 40
Lokalizacja: Kraków
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a53 ... 5f7af.html jedyny kabel jaki zostal dolozony to czerwony który wychodzi z modulu grzania swiec reszta orginal.
bmw pisze:
Trzeba pominąć przełącznik,który blokuje możliwość włączenia rozrusznika w automatycznej skrzyni biegów w niektórych położeniach.

kable zostaly polaczone tylko niewiem czy dobre po rozebraniu wtyczkiprzy automatycznej skrzyni polaczylem dwa najgrybsze kabla czyli fioletowy i fioletowo-cos tylko co zrobic z dwona co zostaly co szly do kick down


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 20, 2008 6:04 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Nic nie rób z tymi kablami od kick down.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl