MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 9:05 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt lis 28, 2008 7:48 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 27, 2008 8:22 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Zielona Góra/Krobia
Witam Szanownych Panów:-)
Mam taki oto problem na niskich obrotach swiatełka mi przygasają i to samo dzieje się po wkręceniu beczuniy na wysokie obroty w środkowym paśmie jest OK, z czym może być problem bo niedawno miałem wymieniany alternator czy to znowy on????
a druga sprawa z tym związana to jestem właśnie po wymianie akumulatora stary spuchł mi i z początku myślałem ze to przez to te swiatełka tak przygasają ale na nowym akumulatorze to samo:-( czy takie zachowanie elektryki może zniszczyć akumulator, bo troche boję się o ten nowy??????
Z (Zielonej) Góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam

P.S. Moje autko to W123 300D z 1982 roku

_________________
W123 300D '82 Marine Blue


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 28, 2008 8:23 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
Sprawdź napięcie ładowania powinieneś mieć ok 13,8 V do 14,5 max.Spuchnięcie akumulatora może sugerować o zbyt wysokim napięciu ładowania,można przez to i nowy akumulator wykończyć.Mi to wygląda na uszkodzony regulator napięcia,jest on zintegrowany z szczotkotrzymaczem (przeważnie).Jeżeli nie dasz sobie sam z tym rady to na pewno każdy elektryk bez problemu rozwiąże Twój problem.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 30, 2008 8:17 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 27, 2008 8:22 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Zielona Góra/Krobia
dziękuję panowie jutro udaję się do mechanika zlokalizować problem troszkę jeszcze poczytalem i chyba faktycznie to regulator napięcia, ale zobaczymy co fachowiec powie jeszcze raz wielkie dzieki za odp.
Pozdrawiam <br>Dodano po 10 minutach.:<br> a nie wie ktoś ile taki regulator może kosztować??
tak z ciekawości bo już nawet żonie nie wspominam:-) jestem po wymianie skrzyni biegów sprzęgła sprężyn amortyzatorów wtrysków końcówek wtrysków regulacji zaworów wymianie akumulatora wymianie płynów, tak więc domowy budżet uszczupliłem i juz usłyszałem że wiecej w auto inwestuje niz w żonę:-) ale jeżdzić beczunią lubi:-)

_________________
W123 300D '82 Marine Blue


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 05, 2008 10:26 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 27, 2008 8:22 pm
Posty: 15
Lokalizacja: Zielona Góra/Krobia
Koszt całej naprawy 19 zł(nowy regulator) + 15 minut pod maska i juz wszystko gra o ile sie samemu to robi a zadnej filozofii nie potrzeba. Odkręcamy 2 śróbki podmianka zakręcamy 2 śróbki i wszystko gra:-)

_________________
W123 300D '82 Marine Blue


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl