MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

W123 200D Ciężko pali rano
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=37653
Strona 1 z 1

Autor:  butek22 [ śr gru 03, 2008 12:09 pm ]
Tytuł:  W123 200D Ciężko pali rano

Moje w123 200D ma bardzo wielki problem przy odpalaniu jak silnik jest zimny, naprawde długo trzeba kręcić, aby zapalił, przy odpalaniu stopniowo silnik nabiera rozruchu, cały drży aż po cwili kręcenia odpala, na ciepłym silniku pali od pierwszego strzała bez grzania świec, nie kopci czarnym dymem, nie bierze prawie wogóle oleju.
Świece żarowe sprawdziłem, wszystkie grzeją, może jest zle ustawiony kąt pompy paliwowej?
Pali tak odkąd go kupiłem, silnik jest ten starszy palony na chebel z mokrym filtrem powietrza.

Autor:  kondzik123 [ śr gru 03, 2008 1:02 pm ]
Tytuł: 

Witam, proponuje sprawdzić ten filtr powietrza i właśnie ustawienie kąta wyprzedzenia jeśli podpowiedzieć jak pisz na Pw robiłem to u siebie, dodatkowo kompresję. Wtryskiwacze czy nie leją, ciśnienie jakie daje pompa...

Autor:  Xytras [ śr gru 03, 2008 1:04 pm ]
Tytuł: 

Luzy zaworowe, poprawne?

Autor:  darus [ śr gru 03, 2008 5:38 pm ]
Tytuł: 

Wyglada jakby nie palił na wszystkie gary. A jak sprawdzałeś świece, wykrecałęs je i brałeś na krótko, czy kontrolka na silniku. Najlepiej wykrec swiece i sprawdź kazda z osobna.

Autor:  butek22 [ czw gru 04, 2008 12:02 pm ]
Tytuł: 

Swiece sprawdzałem każdą z osobna więc grzeją na 100%,
Jak sprawdzić kąt wyprzedzenia pompy, jaki powinny być prawidłowe luzy zaworowe dla tego silnika? <br>Dodano po 14 godzinach. 38 minutach.:<br> Ponadto zauważyłem że gdy zimny silnik odpali już z wielkim wysiłkiem, i zaraz go zgasze, teoretycznie silnik nadal jest zimny to drugim razem pali idealnie, ale jak już postoi jakieś 20minut to znów są problemy z odpalaniem, chyba jest coś z pompą, tak jakby nie trzymała paliwa, jakiś zaworek ciśnieniowy w pompie przepuszczał?

Autor:  Szumek [ czw gru 04, 2008 4:51 pm ]
Tytuł: 

Wymień filtr paliwa lub najpierw przed odpaleniem ręcznie mu podpompuj paliwo...

Autor:  darus [ czw gru 04, 2008 6:29 pm ]
Tytuł: 

Luzy zaworowe na zimnym: 0,1 ssace, 0,3 wydechowe. Ale teraz pojawia sie pytanie, świece sa sprawne, ale czy dochodzi do nich prąd, trzeba to sprawdzić, bo może nie dostaja zasilania.

Autor:  olgierdo [ czw gru 04, 2008 6:33 pm ]
Tytuł: 

sprawdz zawor zwrotny w pompie wtryskowej - wyglada na to ze paliwo sie cofa i musi napompowac do pompy jak dluzej postoi

Autor:  butek22 [ czw gru 04, 2008 11:07 pm ]
Tytuł: 

A jak wygląda ten zawór zwrotny?
Świece są na 100% sprawne każda była z osobna sprawdzana czy grzeje

Autor:  kajtek1967 [ sob gru 20, 2008 9:59 pm ]
Tytuł: 

Moim zdaniem ssie powietrze,być może nie szczelność w układzie paliwowym...

Autor:  kali [ ndz gru 21, 2008 2:26 pm ]
Tytuł: 

witam

miałem podobny problem w W115 200D, było nieszczelne połączenie pompy z wtryskiwaczami.
Po dłuższym postoju musiał się układ odpowietrzyć i uruchamianie silnika wyglądało podobnie jak opisujesz.
Jak sobie z tym poradziłem opisałem w tym miejscu
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... ight=pompa

Autor:  apartyda26 [ śr gru 24, 2008 3:04 pm ]
Tytuł: 

mialem ten sam problem, USTAW ZAWORY KOLEGO. ja u siebie krecilem z 20 min i nic, pomagalo tylko krecenie 4 razy tok po 20 sekund, 5 min przerwa i potem odpalał normalnie przy temp 0 st. C. ustawilem zawory i pali jak nowka.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/