marcinMB123200D pisze:
Montowałem hak bez tych wszystkich "dupereli" po prostu cztery śruby klasy 10.8 z tyłu duże podkładki i nakrętki też twarde . Hak tak zamontowany dawał radę 1 tonę piachu na przyczepie i nie odpadło.
W miejscy gdzie są otwory łączą się ze trzy blachy i jak są zdrowe , a po zdjęciach widać że jest ok , to nie powinno być problemów.
W haku są dwa otwory na stronę więc trzeba dowiercić jeden .
Pozdrawiam Marcin
SORRY ALE NIE OTO MI CHODZIŁO zapytałem sie was o otwory i wyszło ze nie wszystko mam
![[szalone]](./images/smilies/szalone.gif)
pojechałem chyba z tym na zlom ale cuz za glupote sie płaci... w drugim 123 mam hak przykręcony do zdezaka i 3 srubami przez tylny pas do bagaznika. ale teraz dospawam jeszcze wzmocnienie do podłuznicy. a nie chodzi mi o to aby ciagac 1 tone piachu. i sie cieszyc ze nie odpadło. ja chce podruzowac wozic cos ciezkiego ze swiadomoscia ze nic nie odpadnie i bnie bac sie jechac w dalekie trasy z caempingiem 2 osiowym, wiedz zrobie jak orginal bo za tym jestem, wiedz prosze jak ktos ma te elementy niech pisze pozdrawiam. Dawid <br>
Dodano po 3 minutach.:<br>
Uli pisze:
można sobie tylny pas wyrwać przecież, jak sie nie założy wzmocnień. ja bym nie ryzykował.
P.S jeszcze mi na glowe nie upadło

i niechce sobie zaryzykowac, a pozatym juz kij z pasem a zycie innych
Baryyy Mozy ty masz takie elemenciska ?? tyle tego juz tam rozebrałes
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
<br>
Dodano po 50 sekundach.:<br>
Uli pisze:
można sobie tylny pas wyrwać przecież, jak sie nie założy wzmocnień. ja bym nie ryzykował.
P.S jeszcze mi na glowe nie upadło

i niechce sobie zaryzykowac, a pozatym juz kij z pasem a zycie innych
Baryyy Mozy ty masz takie elemenciska ?? tyle tego juz tam rozebrałes
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
_________________
MB W123 84r 280e ASB-> 300TD 5 manual "smoczek"
MB W123 79r 300D ASB Tatowy "żabka"
Plastiki

Ford escort 1.8 16V 99r "szlifierka"
Ford escort 1.4 8V 92r szczep 1.8TD 8V 97r "Ważywniak"