sonik1976 pisze:
2) Jak zdemontowac tapicerke drzwi by dostac sie do silownika? Dodam, ze mam ja w bardzo dobrym stanie i nie chcialbym czegokolwiek zniszczyc
1. pod klameczką jest plastikowa zaślepka którą podważysz delikatnie śrubokrętem - pod nią skrywa się śrubka.
2. W drzwiach pasażera przód żeliwna obudowa klamki połączona jest z podłokietniekiem więc po wykonaniu pkt 2 możesz ją nasunąć na ramię podłokietnika odsuwając jednocześnie od płyty tapicerki drzwi - pod obudową klamki skrywa się śruba mocowania górnej częsic podłokietnika
3. Dolna cześć podłokietnika przykręcona jest dwoma śrubami które zobaczysz jak się mu przyjrzysz kładąc się pod otwartymi drzwiami
4. osłona zamka drzwiowego - dwie śrubki widoczne jak na dłoni
5. Korbka do roku 1982 - wsuń coś pomiędzy nią a płytę tapicerki aby odblokować zatrzask - czasem daje się to zrobić palcem
6. Płytę tapicerki zdejmujesz odrywając ją od dołu - jest na zwykłych zatrzaskach. Jedynie górna cześc jest nasadzona i wychodzi poprzez podniesienie do góry.
7. od siłownika dzieli Cię już tylko folia - jeśli nikt jej wczesniej nie wywalił

sonik1976 pisze:
1) Czy wymiana silownika to skomplikowane zadanie? Mozna to zrobic samemu czy lepiej zdac sie na fachowca? Jakies wskazowki, porady, podpowiedzi?
Wszystko widać jak na dłoni więc sobie poradzisz. Jedyna wskazówka to taka że lepiej cięgno wychodzące pionowo od siłownika odpiąć od mechanizmów ryglowania i odkręcić od siłownika gdy ten już bęzie zdemontowany.
Pozdrawiam