MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
poradźcie proszę. https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=37994 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | berts [ pn gru 22, 2008 8:00 pm ] |
Tytuł: | poradźcie proszę. |
Witam cóż nie będę ukrywał, że znowu się zakochałem. Tym razem padło na W108. Poradzicie, który motor był najlepszy w tym modelu, na jakie newralgiczne punkty zwrócić uwagę przed zakupem. Autko chciałbym przyciągnąć z DE. Skrzynia o ile się uda automat, pojemność w zasadzie nie gra roli. Liczę na pomoc ![]() |
Autor: | Bukol [ pn gru 22, 2008 9:25 pm ] |
Tytuł: | |
Dobry wybór ![]() Jeśli chodzi o silnik - bierz to co będzie w możliwie najlepszym stanie i oczywiście kompletne. Wiadomo, V8 będzie szybsze, ale czy przy takim samochodzie o szybkość chodzi? Jeżeli bym kupował 108 z Europy, to bym brał możliwie najstarszy egzemplarz R6 ze skrzynią automatyczną w kierownicy. Może być nawet najsłabszy 250S. Jeżeli z USA to 280SEL 4,5. Newralgiczne punkty? Jak każdy MB w tym wieku. Dodatkowo centralny amortyzator - nie do kupienia za pieniądze mieszczące się w normie. Oczywiście takie rzeczy jak biżuteria czy elementy tapicerki nie są tak dostępne jak do /8, zatem te rzeczy muszą być kompletne. Drewno najpewniej będzie do renowacji - ważne aby było kompletne i nie zbutwiałe. Najczęściej próchniało i gniło drewniane podszybie - od nieszczelnej uszczelki. Nie dość, że trudno to wymienić, to jeszcze prawie niedostępne. |
Autor: | kondrix123 [ pn gru 22, 2008 9:46 pm ] |
Tytuł: | |
Witam sprawdź progi, podłogę w bagażniku przy błotniku, doły drzwi, przednie błotniki, uszczelki nowe w ASO to też majątek. Szyby czy nie są rozklejone. Ja mam wersje w108 z 350 i jednak V8 to jest to ![]() ![]() |
Autor: | berts [ wt gru 23, 2008 5:46 pm ] |
Tytuł: | |
Z tego co wyczytałem V8 to motory o oznaczenia m117 i m116, są to te same motory co w W126? Czy w jakiś znaczny sposób różnią się? |
Autor: | wojtas_ty [ wt gru 23, 2008 5:47 pm ] |
Tytuł: | |
Witam! Ja również od niedawna jestem właścicielem w108 280SEL 2,8 6-cyl, pompa wtryskowa. Jest to wersja USA z Kaliforni dokładnie. Bardzo potrzebuję pomocy na temat podciśnień w tym aucie, trochę o pompie wtryskowej i ssaniu. Bardzo proszę o pomoc jeżeli ktoś może. Byłbym bardzo wdzięczny. |
Autor: | kondrix123 [ wt gru 23, 2008 8:47 pm ] |
Tytuł: | |
M117 i M116 to tylko nr bloku silniki są inne niż w W126. W 108, w109, w111 i V8 ma elektronicznie sterowany wtrysk, oprócz M100 w 109 Komputer sterujący wtryskiem jest słusznych rozmiarów ![]() |
Autor: | berts [ czw gru 25, 2008 8:13 pm ] |
Tytuł: | |
dzięki chłopaki, zanim coś upoluję przedstawię do wglądu. Męczy mnie jeszcze jedno pytanie Bukol pisze: centralny amortyzator jak to ustrojstwo zdiagnozować?
|
Autor: | rafbor [ pt gru 26, 2008 12:36 pm ] |
Tytuł: | |
wlasnie przerabiam ten problem, hydro w aso to koszt 3000, uzywka 400 czasem taniej. usterka raczej latwa do stwierdzenia, auto siedzi, kola sa uchylone do srodka, podaj adres e-mail to przesle foto mojej 108 regeneracja raczej niemozliwa, zamiennik na sprezyne mozliwy, jesli jednak nie masz pozostalych czesci do montazu, koszt bedzie podobny |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |