MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
PILNAProśba wycenę W111 sedan z 64r. do remontu ZDJĘCIA https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=38180 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Tomad [ pt sty 02, 2009 11:34 pm ] |
Tytuł: | PILNAProśba wycenę W111 sedan z 64r. do remontu ZDJĘCIA |
Witam szanowne koleżanki i kolegów, forum "klasyki" odwiedziłem pierwszy raz i tak jak w temacie, proszę osoby znające się o podanie orientacyjnych kwot jakie mogę usłyszeć od sprzedającego W111. Wiem, że bez oględzin i bez zdjęć trudno cokolwiek powiedzieć. Auto według sprzedającego jeszcze całkiem niedawno było regularnie użytkowane czyli jakieś 3-4 lata. Stan blach ze zdjęć, które widziałem to bez dziur i podłoga też podobno ma się trzymać kupy ale... nie widziałem. No licze, że jest kompletny z oryginalnym silnikiem i wszystkimi detalami. Jutro jadę oglądać to będą zdjęcia. Aha jest to W111 220se sedan z 67r chyba z Belgi albo Holandi. |
Autor: | lysy2 [ sob sty 03, 2009 12:42 pm ] |
Tytuł: | |
jak szukalem w108 to ceny w DE oscylowaly od 3,5-5k euro za stan jezdzacy, ale do naprawy (drobne roboty blacharskie, lakier, zwykle tez tapicerka oraz troche mechaniki) te naprawy szacowalem zwykle na kolejne 2-3k euro + duzy wklad wlasnej roboty podejrzewam, ze w111 ma podobne ceny. |
Autor: | marcin280e [ sob sty 03, 2009 3:37 pm ] |
Tytuł: | |
Jeśli to 220SEb czy też 220Sb to nie z 1967r napewno bo motor 2,2 był produkowany do 1965r Zreszta zobacz tu http://www.heckflosse.nl/prod4.htm Jeśli to model na wtrysku to pompa wtryskowa i wtryskiwacze podrafia nieżle dać w kość... |
Autor: | Tomad [ sob sty 03, 2009 9:52 pm ] |
Tytuł: | |
Dzięki za odpowiedzi po dzisiejszej wycieczce mam więcej szczegułów i oczywiście zdjęcia. A więc zgadza się z tym co Marcin280e napisał. Rok produkcji to 1964r a model 220Sb i silnik na 2 gaźnikach nie na wtrysku. Ogólnie bez większych braków i niestety po kilku próbach napraw szpachlą i pędzlem. Może oceńcie sami. http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... C_1331.jpg http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... C_1331.jpg |
Autor: | Ocet [ sob sty 03, 2009 11:27 pm ] |
Tytuł: | |
Po tak licznych fotach moge powiedziec - uszczelka przedniej szyby do wymiany i drewno do renowacji. To z podszybia jak najszybciej, bo potem coraz wieksze problemy, to samo slupek (widze jeden). Nie ludz sie stanem siedzen - MB-Tex trudno zajezdzic... Cena - malo moge powiedziec po tych fotach... |
Autor: | Tomad [ sob sty 03, 2009 11:34 pm ] |
Tytuł: | |
Przepraszam siedziałem nad odpowiedzią 1,5 godz. wklejałem zdjęcia jakieś 30 szt. i wszytsko szlak trafił bo mnie wylogowało. Uzupełnie jak emocje odpuszczą. |
Autor: | Mitu [ sob sty 03, 2009 11:36 pm ] |
Tytuł: | |
Tak jak napisał marcin280e nie ma "220" po 1965 roku. Wtedy było tylko 230 S, które było takim pomostowym modelem między W 110, a nowym wówczas W 108. Niestety 230 S miał uproszczone wnętrze, ale za to miał najmocniejszy gaźnikowy motor, spokojnie porównywalny z 220 SEb, ale przecież nie o osiągi i konie w takim aucie chodzi, a jeśli nawet to nie przede wszystkim! Wracając do Twojego pytania to ciężko na nie odpowiedzieć jednoznacznie. Limuzynę W 111 można kupić od około 1000 Euro, ale będzie niekoniecznie na chodzie i kompletna. Jeśli szukasz auta, które będzie raczej sprawne i kompletne (co bardzo ważne) to przygotuj się na minimum 3000-4000 Euro i moim zdaniem szukaj niekoniecznie w Niemczech. W Europie to Holandia i Belgia oraz Szwecja, bo tam sporo tego, ewentualnie Francja. Rozważyłbym poszukiwania w USA, bo tam w wersji czterodrzwiowej te auta nie są zbyt docenione, a po za tym łatwiej tam znaleźć wóz który nie będzie potrzebował blacharki (też ważne bo z podróbek nie ma nic) i który będzie miał coś więcej po za szyberdachem, automatem i serwem, bo np. klimatyzację, czego w Europie nie znajdziesz ![]() Tu masz dwa średnio-interesujące przykłady z Niemiec: 220 SEb Niemcy 220 Sb Niemcy Do 4000 Euro na mobilde.de nie bardzo jest w czym wybierać. Dla kontrastu przykład z USA, ale o dziwo w wersji cywilizowanej ![]() ![]() 220 SEb z USA Jeśli mogę Ci coś poradzić jeszcze to optymalnym modelem jest 220 Sb, bo jest w pełni W 111, ma motor który daje rade (słabszy niż 220 SEb, ale też prostszy i tańszy), ma fajne wnętrze (w odróznieniu od 230 S). Najlepiej szukaj auta po 1963 roku produkcji (jesień 1963, dokładnie sierpień). Gdybym był na Twoim miejscu (a uwierz, że chciałbym być!) to postępowałbym wedle kryteriów: - stan blach - kompletność - wyposażenie (szczególnie takie które lubisz i chcesz mieć, ale go nie dołożysz - dla mnie to szyber - w takim aucie obowiązkowy) - kolorystyka (jeśli kolor jest fabryczny, a Tobie się nie podoba to się zastanów, bo pewnie go nie zmienisz, może się przyzwyczaisz, a może nie będziesz mógł na niego patrzeć?) - wnętrze (kolor zewnętrzny może wnerwiać, ale wnętrze może wnerwiać jeszcze bardziej, a jadąc samochodem siedzisz w środku i jeśli źle się w nim czujesz to auta nie polubisz, zapach też ma znaczenie, a czerwona tapicerka fajnie wygląda na zdjęciach, może być gorzej gdy na niej usiądziesz, oczywiście wiem, że można uszyć sobie dowolne wnętrze, ale jakoś nie mogę sobie przypomnieć, żeby to dowolne wyszło komuś lepiej niż oryginalne, a w MB to sobie bardzo nie mogę przypomnieć) Spokojnie pomyśl, wyobraź sobie że auto które chcesz kupić jest Twoje i co dalej? Zważ na to że jak ktoś chce sprzedać to nie znaczy, że to Ty musisz kupić. Taki samochód łatwo jest kupić, ale trudno sprzedać, dlatego lepiej żebyś był zadowolony po zakupie... Pokazuj więcej zdjęć ![]() |
Autor: | _me: how_ [ sob sty 03, 2009 11:38 pm ] |
Tytuł: | |
Przyjacielu, spokojnie. Tu masz listę ostatnio ładowanych zdjęć: http://www.w114-115.org.pl/forum/lista1.php Pozbieraj swoje linki, tylko te do dużych zdjęć, a nie miniatur. |
Autor: | Tomad [ sob sty 03, 2009 11:54 pm ] |
Tytuł: | |
Dzięki dzięki dobry człowieku ![]() |
Autor: | marcin280e [ ndz sty 04, 2009 12:37 am ] |
Tytuł: | |
Mitu pisze: ale jakoś nie mogę sobie przypomnieć, żeby to dowolne wyszło komuś lepiej niż oryginalne, a w MB to sobie bardzo nie mogę przypomnieć
No wlasnie lepiej bym tego nie powiedzial heh |
Autor: | Tomad [ ndz sty 04, 2009 12:38 am ] |
Tytuł: | |
Mitu święte słowa jakoś wyraziłeś to lepiej niż sam próbowałem to przemysleć aby nie zrobić wtopy. Jest tak auto do kupienia od osoby, która niekoniecznie chce sprzedać lub pozuje na taką aby zrobić lepszą pozycję wyjściową do negocjacji cenowych. Cena, o której mówię to 8-15 tys. zł. PLN. Jeszcze o cenie nie rozmawiałem lecz jest to kolega kolegi i coś tam słyszał ![]() Konkrety: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [img]http://]www.w114-115.org.pl/forum/img01/1231017455_DSC_1400.jpg[/img] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Więc prośba o wyrażenie swojej opini o przydatności do remontu tego egzemplaża czy warto się "bić" o niego czy faktycznie poszukać coś co bardziej odpowiada. Moim zdaniem to blacha jest bardzo kiepska a sprzedający mówi że tylko progi no błotniki przód. Wiem, że ze zdjęć trudno ocenić ale liczę na wasze doświadczenie. |
Autor: | marcin280e [ ndz sty 04, 2009 1:40 am ] |
Tytuł: | |
To auto kosztowało 1000EUR max i tyle jest warte |
Autor: | lysy2 [ ndz sty 04, 2009 11:10 am ] |
Tytuł: | |
auto warte tyle co napisal Marcin jesli mechanicznie jest w stanie dobrym tzn. jezdzi o wlasnych silach i nic nie wali w czaie jazdy, to moze byc warte max 2k euro |
Autor: | Tomad [ ndz sty 04, 2009 3:27 pm ] |
Tytuł: | |
Dziękuję za odpowiedzi szczególnie, że widzę osoby znające temat. Po wypowiedzi Mitu odpusciłem sobie i nie ze względu na słaby stan. Uzmysłowiłem sobie, że tak naprawdę pragnę czegoś innego. Marzę o Pagodzie lub, którymś z seri SL ale spokojnie to muszę ogarnąć finansowo wiedzą no i możliwościami a teraz no nadal wysoko celuje ale raczej 114/115 i remont na miarę Pontona Marcina280e. Jeszcze raz forum dało mi dobrą lekcję. Dzięki |
Autor: | kielbik [ ndz sty 04, 2009 8:02 pm ] |
Tytuł: | |
Jak zabierzesz sie za remont /8 na miare pontona marcina280e to mozesz zapomniec o pagodzie czy jakimkolwiek innym SLu bo taki remont bedzie kosztowal wlasnie tyle co ladna 107 albo srednia pagoda ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |