MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
problem z vin https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=38622 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | karolmar [ pt sty 23, 2009 2:10 pm ] |
Tytuł: | problem z vin |
co oznaczaja kody: 422 mercedes-benz power steering (с 01.01.1963 по 29.02.1986) 438 automatic (self-reeling) safety belts front left and right safety belts, front, rear and central elimination of rear safety belts 665 do tego znalazlem takie cos: nie lej paliwa do tego pojazdu ( ) |
Autor: | LiveLetDie [ pt sty 23, 2009 2:14 pm ] |
Tytuł: | Re: problem z vin |
422 mercedes-benz power steering (с 01.01.1963 по 29.02.1986) - wspomaganie kierownicy 438 automatic (self-reeling) safety belts front left and right - pasy bezpieczeństwa (które same się zwijają) z przodu elimination of rear safety belts - brak pasów bezpieczeństwa z tyłu Tego ostatniego nie znam. |
Autor: | karolmar [ pt sty 23, 2009 2:21 pm ] |
Tytuł: | |
LiveLetDie dzieki. wczesniej mialem beczke szczepana w papierach bylo 240d a wg vin 200 zaczynam sie zastanawiac jaka jezdzilem 200 czy 240 ![]() |
Autor: | THC [ pt sty 23, 2009 2:23 pm ] |
Tytuł: | |
665- to auto sprzedawane bez paliwa w baku. |
Autor: | LiveLetDie [ pt sty 23, 2009 2:27 pm ] |
Tytuł: | |
Według jednej ze stron faktycznie jest: 665 (od 01.10.1991) DO NOT PUT FUEL IN THIS VEHICLE czyli tak jak mówisz... ![]() Ewentalnie 665 (od 01.01.1963 do 28.02.1963) 662 + 664 podczas gdy: 662 (od 01.01.1963 do 28.02.1963) FIXTUR FOR SECOND SPARE WHEEL - czyli instalacja pod drugie koło zapasowe a 664 (od 01.01.1963 do 30.06.1964) WOOD RIMS - drewniane felgi... No ale to już się W123 raczej nie tyczy. |
Autor: | karolmar [ pt sty 23, 2009 5:27 pm ] |
Tytuł: | |
tzn ze kupilem sobie mercedesa i musialem go pchac do domu ![]() ![]() |
Autor: | THC [ pt sty 23, 2009 6:40 pm ] |
Tytuł: | |
karolmar pisze: tzn ze kupilem sobie mercedesa i musialem go pchac do domu
![]() ![]() tzn.,że auto miało płynąc do rpa ,stac trzy miesiące do odbioru, czy zwyczajnie na wystawie w salonie. |
Autor: | karolmar [ pt sty 23, 2009 11:36 pm ] |
Tytuł: | |
wg vin diler na holandie to raczej plyniecie auta odpada. to czyli moglem miec szczepana z gornej polki z wystawy ![]() |
Autor: | Gab [ pt sty 23, 2009 11:55 pm ] |
Tytuł: | |
THC pisze: 665- to auto sprzedawane bez paliwa w baku.
No właśnie - nie wiem jak sie mają kody 123 do 116, ale w przypadku tego drugiego kody od 661 w górę dotyczą różnych wersji na różne rynki - jakie wsadzać akumulatory, jakie opony itp.. W spisie kodów dla W116 występują np. opcje 10, 50 i 60 litrów paliwa. Nie ma opcji, że ma być pusto, ale być może dla W123 taka występowała. W końcu W116 kosztował tyle, że głupio go było sprzedawać z pustym bakiem nawet w Senegalu ![]() ![]() Fragment listy kodów: http://www.w116.org/library/codes6 Gab |
Autor: | karolmar [ sob sty 24, 2009 12:05 am ] |
Tytuł: | |
zrozumial bym ze pusty bak ale w polskim salonie i fiata ale nie w holandii i w salonie mercedesa, nie moge sobie jakos wyobrazic tego ze ide z banka 10l ropy po mojego nowke mercedesa ![]() |
Autor: | kielbik [ ndz sty 25, 2009 11:46 am ] |
Tytuł: | |
Kod 665 "don't put fuel in this vehicle" odnosi sie umow miedzy Mercedesem a importerami w poszczegolnych krajach i dotyczy napelniania zbiornika na stacji juz po zejsciu samochodu z tasmy produkcyjnej. Kazdy gotowy samochod u kazdego producenta jest poddawany testom i w zwiazku z tym jego zbiornik musi napelniony pewna (niewielka) iloscia paliwa zeby samodzielnie mogl sie poruszac. To paliwo musi wystarczyc przynajmniej do zaladowania samochodu na autotransporter badz pociag. I wlasnie od tego jaka droga samochod ma byc transportowany zalezy ile ma dostac tego dodatkowego paliwa. Oszczedni Holendrzy uznawali, ze wystarczy im to co zostanie nalane na tasmie a reszte sobie sami uzupelnia ![]() Z Holandia zwiazany jest jeszcze jeden kod z serii "6" a mianowicie 671: "no Varta Battery". Ktos wie o co tutaj chodzi? ![]() |
Autor: | karolmar [ ndz sty 25, 2009 3:19 pm ] |
Tytuł: | |
kielbik pisze: Z Holandia zwiazany jest jeszcze jeden kod z serii "6" a mianowicie 671: "no Varta Battery". Ktos wie o co tutaj chodzi?
akumulator bez pradu?? |
Autor: | Gab [ ndz sty 25, 2009 10:11 pm ] |
Tytuł: | |
karolmar pisze: kielbik pisze: Z Holandia zwiazany jest jeszcze jeden kod z serii "6" a mianowicie 671: "no Varta Battery". Ktos wie o co tutaj chodzi? akumulator bez pradu?? Widocznie nie lubili firmy Varta ![]() Gab |
Autor: | kielbik [ pn sty 26, 2009 1:04 am ] |
Tytuł: | |
karolmar pisze: akumulator bez pradu?? Samochod z akumulatorem kazdym innym, tylko nie Varta ![]() Gab pisze: Widocznie nie lubili firmy Varta I mieli/maja powody.
Wyjasnienie: Varta to od 1962 roku nowa nazwa firmy AFA (Accumulatorenfabrik AG), ktora w czasie II Wojny Swiatowej "zaslynela" z wykorzystawania niewolniczej pracy w swoich fabrykach. Zatrudniano glownie robotnikow narodowosci holenderskiej i dunskiej. W zwiazku z praca w niezwykle szkodliwych warunkach (olow i kwas siarkowy) padali tam jak muchy. Fryce nigdy nie wyplaciliy zadnych odszkodowan a rodzina Quandt, ktora byla w te zbrodnie umaczana i ktora nadal jest wlascicielem firmy AFA/VARTA (podobnie jak i firmy BMW AG) wykreca kota do gory ogonem i nawet nie byli laskawi sie pokajac. Holendrzy juz w latach 60-tych sie wq...li i zabronili montowac produkty VARTY do importowanych przez siebie samochodow. Mnie sie taka postawa bardzo podoba i zaluje, ze w sumie niewielu na nia stac. Ale z drugiej strony gdyby wszyscy chcieli rozliczac tak konsekwentnie niemieckie firmy to trzeba by bylo zaorac caly ten kraj i posadzic buraki (byl taki plan - serio!). Ja w kazdym razie staram sie unikac produktow firm, o ktorych wiem, ze robily interesy z brunatnymi. Oczywiscie zyjac w Niemczech czy nawet Europie to dosyc trudne - trzebaby bojkotowac np. VW (i Mercedesa ![]() ![]() |
Autor: | arbies [ ndz mar 21, 2010 10:20 pm ] |
Tytuł: | |
Ciekawe z tą Vartą... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |