MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Swiece i kable do M110
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=38928
Strona 1 z 1

Autor:  Gab [ pt lut 06, 2009 11:40 pm ]
Tytuł:  Swiece i kable do M110

Wybaczcie, jesli to temat byc moze wielokrotnie wałkowany, ale nie udało
mi sie go odnaleźć. Poszukuje jakie powinny iść świece do
M110, wersja 110.985 - czyli 280SE z końca produkcji.

Nie moge namierzyć w necie, a w sklepach w katalogach nie mają takich
zabytków. Wystarczą mi parametry dowolnego producenta, jakoś sie przeliczy.

Druga rzecz to kable WN. Czy oryginalne kable maja przy kopulce ksztalt "L" ? Bo u mnie wsadzono proste i sa dosc na chama wcisniete pod rure
ciagnaca powietrze do filtra. A nie wyglada mi, zeby obudowe filtra
dalo sie zalozyc zle (tzn. inaczej niz jest), czyli pewnie ktos kupil
co bylo i wcisnal.

Gab

Autor:  Fuuura [ sob lut 07, 2009 12:25 am ]
Tytuł: 

Wg. tego co znalazłem w katalogu wynika, że świece np. z NGK powinny być z lini V-line 4 (BP6E; BP6ES)

A co do kabli WN, to na pewno mają mieć kształt litery L przy kopułce.

Autor:  stanski61 [ sob lut 07, 2009 9:00 am ]
Tytuł: 

Tu masz tabele świec
http://img15.imageshack.us/img15/3317/zdjcie003cp4.jpg

Autor:  howser [ sob lut 07, 2009 10:37 am ]
Tytuł: 

Gab pisze:
Czy oryginalne kable maja przy kopulce ksztalt "L" ?

powinny wygladac tak:

Obrazek

natomiast fajki na swiecach powinny byc proste i w metalowym oplocie bodajze 1 kohm
pamiataj ze były równiez dwa rodzaje kopółek i palców jak i fajek, najlepiej jak pokażesz sprzedawcy jakie masz .

Pozdro

Autor:  diablos25 [ sob lut 07, 2009 11:55 am ]
Tytuł:  Swiece

Swiece NGK V-line 4 a kable www.janmor.pl u mnie w m110 smiga bez zarzutu na benzynie jak i na gazie.

Autor:  chymon [ sob lut 07, 2009 11:55 am ]
Tytuł: 

Polecam kable CHAMPION - dobra jakość za rozsądne pieniądze (ok. 180 zł)
Świece (dostępne w InterCarsie):
- NGK PB6E (7,50 zł/szt)
- BERU Z62 (12 zł/szt)

Pozdrawiam [oczko]

Autor:  Gab [ sob lut 07, 2009 1:23 pm ]
Tytuł: 

howser pisze:

natomiast fajki na swiecach powinny byc proste i w metalowym oplocie bodajze 1 kohm
pamiataj ze były równiez dwa rodzaje kopółek i palców jak i fajek, najlepiej jak pokażesz sprzedawcy jakie masz .

Pozdro


Ja mam jakies badziewia Sentech - tzn nie mowie, ze to zla firma,
ale maja proste końcówki przy kopułce i zwykłe gumowe osłony przy
swiecach. W jednym sklepie facet mi chcial sprzedac takie z metalowymi
uzywane za 90 pln, ale troche strach uzywane brac. Jaka jest idea
tych metalowych osłon?

Przy okazji tego zdjecia k-jeta. Czy oryginalna, dobrze ustawiona klapka
powinna moc przechodzic na druga strone (tzn. ponad otwór) czy powinna
sie opierac od dolu o jego brzegi i go zatykac? Oczywiście tylko zatykać,
a nie utykać - co od kilku dni namiętnie robi moja :)

Gab

Autor:  Janfocus [ śr lut 11, 2009 4:14 pm ]
Tytuł: 

Gab pisze:
W jednym sklepie facet mi chcial sprzedac takie z metalowymi
uzywane za 90 pln, ale troche strach uzywane brac. Jaka jest idea
tych metalowych osłon?

te metalowe obudowy fajek osłaniają porcelanę i rezystor w środku, BERU takie robi (prosta fajka z metalową osłoną) a kable wkręcane na gwint... Nowe 1szt -35zł -jest to standard do M117

Autor:  georem [ śr lut 11, 2009 5:42 pm ]
Tytuł: 

Gab pisze:
Przy okazji tego zdjecia k-jeta. Czy oryginalna, dobrze ustawiona klapka
powinna moc przechodzic na druga strone (tzn. ponad otwór) czy powinna
sie opierac od dolu o jego brzegi i go zatykac? Oczywiście tylko zatykać,
a nie utykać - co od kilku dni namiętnie robi moja :)
Gab


Klapa jest mniejszej średnicy niż gardziel!. Klapka NIE MOŻE DOTYKAĆ GARDZIELI W KTÓREJ SIĘ PORUSZA!!!!! Musi być wycentrowana i płaska żeby auto prawidłowo pracowało na paliwie. To bardzo ważny element wtrysku K-jet.
Nie kombinuj, kup zalecane przewody do tego silnika, czyli odpowiednie końcówki i 1kohm oporności musza mieć. Świece NGK lub BERU.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/