MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Żółte tablice i karta!!
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=3922
Strona 1 z 2

Autor:  sebi [ czw paź 09, 2003 8:43 pm ]
Tytuł:  Żółte tablice i karta!!

Zapraszam na stronę http://osp.netium.pl
Zamieściliśmy tam z MacKuzem wzór karty ewidencyjnej w przypadku ubiegania sie o żółte blachy do Waszych MB. Miłego wypełniania [zlosnik]

Autor:  sebi [ pt paź 10, 2003 9:56 am ]
Tytuł: 

I co wszyscy teraz bedziemy jeździć na żółtych blachach??

Autor:  Bukol [ pt paź 10, 2003 10:50 am ]
Tytuł: 

sebi pisze:
I co wszyscy teraz bedziemy jeździć na żółtych blachach??


Gabinecik na 100%!!!

Autor:  PK2 [ pt paź 10, 2003 2:34 pm ]
Tytuł: 

Tak naprawdę, to żółte tablice potrzebne są do:

1. Możliwości zarejestrowania samochodu bez Euro 2
2. Zdobycia bezterminowo ważnych badań technicznych.

Dla tych 2 rzeczy warto stracić sporo czasu, trochę pieniędzy i wypełnić, m. in., ten koszmarny formularz potrzebny do badań techn (nie ten formularz, który Koledzy podają powyżej, ale taki potrzebny krok dalej).

Pozdrawiam.

PS. Macie 250CE na żółtych tablicach i na oponach 205/15? Czy to się zgadza z "fabryką"?

Pozdrawiam :-)

Autor:  sebi [ pt paź 10, 2003 3:27 pm ]
Tytuł: 

PK2 pisze:
Tak naprawdę, to żółte tablice potrzebne są do:

1. Możliwości zarejestrowania samochodu bez Euro 2
2. Zdobycia bezterminowo ważnych badań technicznych.

Dla tych 2 rzeczy warto stracić sporo czasu, trochę pieniędzy i wypełnić, m. in., ten koszmarny formularz potrzebny do badań techn (nie ten formularz, który Koledzy podają powyżej, ale taki potrzebny krok dalej).

Pozdrawiam.

PS. Macie 250CE na żółtych tablicach i na oponach 205/15? Czy to się zgadza z "fabryką"?

Pozdrawiam :-)


Ten dalej jest wypałniany razem z diagnostą chyba ze u Was w Warszawie diagności nie są chetni (nie mają pojęcia) i odbijaja tą czynność to na właściciela.

Tak mam 250CE na żółtych tablicach i na oponach 205/60/15. Mało tego sam osobiście widziałem W110 z silnikiem M110 i tez miał żółte tablice!!
W niemczech spotyka sie również auta z H Kenziechen mimo wstawionego tam nowego motoru. A opony tak jak uszczelki czy szyby nie wchodzą w skład i nie sa brane pod uwage w określeniu oryginalności pojazdu. Może powinienem zwrócić te blachy z powodu opon??!! [zlosnik] ;)

Autor:  Bukol [ pt paź 10, 2003 3:44 pm ]
Tytuł: 

PK2 pisze:
PS. Macie 250CE na żółtych tablicach i na oponach 205/15? Czy to się zgadza z "fabryką"?


To ma tylko znaczenie przy konkursach elegancji i przy ocenie rzeczoznawcy niemieckiego Classic - Data. Żółte tablice nie "zabraniają" montażu nowoczesnych opon czy felg lub radia.

Autor:  PK2 [ pt paź 10, 2003 3:47 pm ]
Tytuł: 

Wykonaliście kawał dobrej roboty umieszczając ten wzór w Internecie. Duże brawa.

Co do tego drugiego formularza, to rzeczywiście diagności dają to tu w W-wie do wypełnienia (to samo spotkało tego kolegę od Amazona od Ciebie, jak rejestrował go na "żółto"), mowiąc, żeby wypełnić, ile się da. Oczywiście poza podstawowymi parametrami nic nie jesteśmy w stanie wypełnić i wracamy z pustym formularzem na stację. Tam wspólnymi siłami go wypełniamy do końca.

Broń Boże się nie czepiam Twoich opon ani nic takiego... Po prostu nie rozumiem zasad "przyznawania" statusu zabytku i np. Twój przykład mnie utwierdza w przekonaniu, że to taka w sumie zabawa na pół poważnie. No bo jeśli silnik czy rozmiar opon nie decydują o oryginalności, to tu nic nie kapuję. A jakby ktoś wrzucił jakieś barbarzyńskie 235/45/15 do W114 to też byłoby OK, bo opona to tylko "uszczelka"? A może gdzieś jest granica? Gdzie? :-)

Pozdrawiam!

Autor:  Wookee [ pt paź 10, 2003 7:12 pm ]
Tytuł: 

PK2 pisze:
wypełnić, m. in., ten koszmarny formularz potrzebny do badań techn (nie ten formularz, który Koledzy podają powyżej, ale taki potrzebny krok dalej).


"koszmarny formularz" (jeżeli to ten załącznik do Rozp. Min. czegośtam) opracowałem w Wordzie dla swojej 107, nie było to trudne od strony graficznej :) . Jak wypełnię go do końca to podrzucę.
Póki co nie jestem pewien, co tam jest niezbędne, bo np. ile wynosi promień zawracania w lewo, a ile w prawo tego najstarsi Rosjanie nie wiedzą [totalszok] , a takich i lepszych kwiatków jest tam dużo więcej.

Autor:  sebi [ pt paź 10, 2003 7:31 pm ]
Tytuł: 

Wookee pisze:
PK2 pisze:
wypełnić, m. in., ten koszmarny formularz potrzebny do badań techn (nie ten formularz, który Koledzy podają powyżej, ale taki potrzebny krok dalej).


"koszmarny formularz" (jeżeli to ten załącznik do Rozp. Min. czegośtam) opracowałem w Wordzie dla swojej 107, nie było to trudne od strony graficznej :) . Jak wypełnię go do końca to podrzucę.
Póki co nie jestem pewien, co tam jest niezbędne, bo np. ile wynosi promień zawracania w lewo, a ile w prawo tego najstarsi Rosjanie nie wiedzą [totalszok] , a takich i lepszych kwiatków jest tam dużo więcej.


Tego nie obawiałbym sie az tak bardzo poprostu diagnosta wpisze to co razem ustalicie i zapewniam ze nikt tego nie bedzie analizował. To tak naprawdę jest tylko sztuka dla sztuki. Jeżeli diagnosta bedzie sie upierał to poprostu mozna przeprowadzic pomiary i już. Ja to wszystko robiłem mniej więcej oczywiście poza tym co oczywiste. Zabrałem ze sobą kilka książek i duzo przepisaliśmy z nich. strach ma wielkie oczy [zlosnik]

Autor:  Wookee [ pt paź 10, 2003 8:28 pm ]
Tytuł: 

sebi pisze:
strach ma wielkie oczy [zlosnik]


Nie tyle moze strach co ponury śmiech, bo tam takiego bełkotu ile dusza zapragnie, a to JEST twożenie papieu dla sztuki.

Autor:  szable [ sob paź 11, 2003 1:50 pm ]
Tytuł: 

sluszna inicjatywa, z tym rejestrowaniem na zolto, bo ja np spodziewam sie drastycznego wtrostu wszelakich sankcji wzgl starych diesli, jak juz "wrocimy" do Europy.
Moze nie z dnia na dzien, ale na pewno nie bedzie coraz lepiej i latwiej.
Ja bede sie stral tez na zolto zarejestrowac.

Autor:  Bukol [ sob paź 11, 2003 2:34 pm ]
Tytuł: 

szable pisze:
sluszna inicjatywa, z tym rejestrowaniem na zolto, bo ja np spodziewam sie drastycznego wtrostu wszelakich sankcji wzgl starych diesli, jak juz "wrocimy" do Europy.
Moze nie z dnia na dzien, ale na pewno nie bedzie coraz lepiej i latwiej.
Ja bede sie stral tez na zolto zarejestrowac.


Starym benzynkom bez kat'a też łatwo nie będzie. Kto wie czy nie będzie mnie czekać upgrade SEK'a?

Autor:  Idzik [ sob paź 11, 2003 2:50 pm ]
Tytuł: 

Nie martwcię się jeśli auto już zostało zarejestrowane to nic mu nie grozi (o ile nie miał zamonotawnego fabrycznie katalizatora, który został wymontowany - nie przejdzie wtedy badań technicznych)... To właśnie jest ta zasada "lex retro non agit" [oczko]

Autor:  Bukol [ sob paź 11, 2003 2:53 pm ]
Tytuł: 

Idzik pisze:
Nie martwcię się jeśli auto już zostało zarejestrowane to nic mu nie grozi (o ile nie miał zamonotawnego fabrycznie katalizatora, który został wymontowany - nie przejdzie wtedy badań technicznych)... To właśnie jest ta zasada "lex retro non agit" [oczko]


Ale zawsze mogą tak jak w Niemczech - dowalić podatek tym co trują.

Autor:  Idzik [ sob paź 11, 2003 2:54 pm ]
Tytuł: 

Wookee pisze:
Nie tyle moze strach co ponury śmiech, bo tam takiego bełkotu ile dusza zapragnie, a to JEST twożenie papieu dla sztuki.


Nie do końca - tworzysz dokumentację konkretnego auta, a nie papier dla papieru... Poza tym karta podlega, jak wiesz, prawu autorskiemu i staję się ona Twoim dziełem, podlegającym ochronie prawnej [oczko] ...

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/