MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Żółte tablice i karta!! https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=3922 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | sebi [ czw paź 09, 2003 8:43 pm ] |
Tytuł: | Żółte tablice i karta!! |
Zapraszam na stronę http://osp.netium.pl Zamieściliśmy tam z MacKuzem wzór karty ewidencyjnej w przypadku ubiegania sie o żółte blachy do Waszych MB. Miłego wypełniania ![]() |
Autor: | sebi [ pt paź 10, 2003 9:56 am ] |
Tytuł: | |
I co wszyscy teraz bedziemy jeździć na żółtych blachach?? |
Autor: | Bukol [ pt paź 10, 2003 10:50 am ] |
Tytuł: | |
sebi pisze: I co wszyscy teraz bedziemy jeździć na żółtych blachach??
Gabinecik na 100%!!! |
Autor: | PK2 [ pt paź 10, 2003 2:34 pm ] |
Tytuł: | |
Tak naprawdę, to żółte tablice potrzebne są do: 1. Możliwości zarejestrowania samochodu bez Euro 2 2. Zdobycia bezterminowo ważnych badań technicznych. Dla tych 2 rzeczy warto stracić sporo czasu, trochę pieniędzy i wypełnić, m. in., ten koszmarny formularz potrzebny do badań techn (nie ten formularz, który Koledzy podają powyżej, ale taki potrzebny krok dalej). Pozdrawiam. PS. Macie 250CE na żółtych tablicach i na oponach 205/15? Czy to się zgadza z "fabryką"? Pozdrawiam ![]() |
Autor: | sebi [ pt paź 10, 2003 3:27 pm ] |
Tytuł: | |
PK2 pisze: Tak naprawdę, to żółte tablice potrzebne są do:
1. Możliwości zarejestrowania samochodu bez Euro 2 2. Zdobycia bezterminowo ważnych badań technicznych. Dla tych 2 rzeczy warto stracić sporo czasu, trochę pieniędzy i wypełnić, m. in., ten koszmarny formularz potrzebny do badań techn (nie ten formularz, który Koledzy podają powyżej, ale taki potrzebny krok dalej). Pozdrawiam. PS. Macie 250CE na żółtych tablicach i na oponach 205/15? Czy to się zgadza z "fabryką"? Pozdrawiam ![]() Ten dalej jest wypałniany razem z diagnostą chyba ze u Was w Warszawie diagności nie są chetni (nie mają pojęcia) i odbijaja tą czynność to na właściciela. Tak mam 250CE na żółtych tablicach i na oponach 205/60/15. Mało tego sam osobiście widziałem W110 z silnikiem M110 i tez miał żółte tablice!! W niemczech spotyka sie również auta z H Kenziechen mimo wstawionego tam nowego motoru. A opony tak jak uszczelki czy szyby nie wchodzą w skład i nie sa brane pod uwage w określeniu oryginalności pojazdu. Może powinienem zwrócić te blachy z powodu opon??!! ![]() ![]() |
Autor: | Bukol [ pt paź 10, 2003 3:44 pm ] |
Tytuł: | |
PK2 pisze: PS. Macie 250CE na żółtych tablicach i na oponach 205/15? Czy to się zgadza z "fabryką"?
To ma tylko znaczenie przy konkursach elegancji i przy ocenie rzeczoznawcy niemieckiego Classic - Data. Żółte tablice nie "zabraniają" montażu nowoczesnych opon czy felg lub radia. |
Autor: | PK2 [ pt paź 10, 2003 3:47 pm ] |
Tytuł: | |
Wykonaliście kawał dobrej roboty umieszczając ten wzór w Internecie. Duże brawa. Co do tego drugiego formularza, to rzeczywiście diagności dają to tu w W-wie do wypełnienia (to samo spotkało tego kolegę od Amazona od Ciebie, jak rejestrował go na "żółto"), mowiąc, żeby wypełnić, ile się da. Oczywiście poza podstawowymi parametrami nic nie jesteśmy w stanie wypełnić i wracamy z pustym formularzem na stację. Tam wspólnymi siłami go wypełniamy do końca. Broń Boże się nie czepiam Twoich opon ani nic takiego... Po prostu nie rozumiem zasad "przyznawania" statusu zabytku i np. Twój przykład mnie utwierdza w przekonaniu, że to taka w sumie zabawa na pół poważnie. No bo jeśli silnik czy rozmiar opon nie decydują o oryginalności, to tu nic nie kapuję. A jakby ktoś wrzucił jakieś barbarzyńskie 235/45/15 do W114 to też byłoby OK, bo opona to tylko "uszczelka"? A może gdzieś jest granica? Gdzie? ![]() Pozdrawiam! |
Autor: | Wookee [ pt paź 10, 2003 7:12 pm ] |
Tytuł: | |
PK2 pisze: wypełnić, m. in., ten koszmarny formularz potrzebny do badań techn (nie ten formularz, który Koledzy podają powyżej, ale taki potrzebny krok dalej).
"koszmarny formularz" (jeżeli to ten załącznik do Rozp. Min. czegośtam) opracowałem w Wordzie dla swojej 107, nie było to trudne od strony graficznej ![]() Póki co nie jestem pewien, co tam jest niezbędne, bo np. ile wynosi promień zawracania w lewo, a ile w prawo tego najstarsi Rosjanie nie wiedzą ![]() |
Autor: | sebi [ pt paź 10, 2003 7:31 pm ] |
Tytuł: | |
Wookee pisze: PK2 pisze: wypełnić, m. in., ten koszmarny formularz potrzebny do badań techn (nie ten formularz, który Koledzy podają powyżej, ale taki potrzebny krok dalej). "koszmarny formularz" (jeżeli to ten załącznik do Rozp. Min. czegośtam) opracowałem w Wordzie dla swojej 107, nie było to trudne od strony graficznej ![]() Póki co nie jestem pewien, co tam jest niezbędne, bo np. ile wynosi promień zawracania w lewo, a ile w prawo tego najstarsi Rosjanie nie wiedzą ![]() Tego nie obawiałbym sie az tak bardzo poprostu diagnosta wpisze to co razem ustalicie i zapewniam ze nikt tego nie bedzie analizował. To tak naprawdę jest tylko sztuka dla sztuki. Jeżeli diagnosta bedzie sie upierał to poprostu mozna przeprowadzic pomiary i już. Ja to wszystko robiłem mniej więcej oczywiście poza tym co oczywiste. Zabrałem ze sobą kilka książek i duzo przepisaliśmy z nich. strach ma wielkie oczy ![]() |
Autor: | Wookee [ pt paź 10, 2003 8:28 pm ] |
Tytuł: | |
sebi pisze: strach ma wielkie oczy
![]() Nie tyle moze strach co ponury śmiech, bo tam takiego bełkotu ile dusza zapragnie, a to JEST twożenie papieu dla sztuki. |
Autor: | szable [ sob paź 11, 2003 1:50 pm ] |
Tytuł: | |
sluszna inicjatywa, z tym rejestrowaniem na zolto, bo ja np spodziewam sie drastycznego wtrostu wszelakich sankcji wzgl starych diesli, jak juz "wrocimy" do Europy. Moze nie z dnia na dzien, ale na pewno nie bedzie coraz lepiej i latwiej. Ja bede sie stral tez na zolto zarejestrowac. |
Autor: | Bukol [ sob paź 11, 2003 2:34 pm ] |
Tytuł: | |
szable pisze: sluszna inicjatywa, z tym rejestrowaniem na zolto, bo ja np spodziewam sie drastycznego wtrostu wszelakich sankcji wzgl starych diesli, jak juz "wrocimy" do Europy.
Moze nie z dnia na dzien, ale na pewno nie bedzie coraz lepiej i latwiej. Ja bede sie stral tez na zolto zarejestrowac. Starym benzynkom bez kat'a też łatwo nie będzie. Kto wie czy nie będzie mnie czekać upgrade SEK'a? |
Autor: | Idzik [ sob paź 11, 2003 2:50 pm ] |
Tytuł: | |
Nie martwcię się jeśli auto już zostało zarejestrowane to nic mu nie grozi (o ile nie miał zamonotawnego fabrycznie katalizatora, który został wymontowany - nie przejdzie wtedy badań technicznych)... To właśnie jest ta zasada "lex retro non agit" ![]() |
Autor: | Bukol [ sob paź 11, 2003 2:53 pm ] |
Tytuł: | |
Idzik pisze: Nie martwcię się jeśli auto już zostało zarejestrowane to nic mu nie grozi (o ile nie miał zamonotawnego fabrycznie katalizatora, który został wymontowany - nie przejdzie wtedy badań technicznych)... To właśnie jest ta zasada "lex retro non agit"
![]() Ale zawsze mogą tak jak w Niemczech - dowalić podatek tym co trują. |
Autor: | Idzik [ sob paź 11, 2003 2:54 pm ] |
Tytuł: | |
Wookee pisze: Nie tyle moze strach co ponury śmiech, bo tam takiego bełkotu ile dusza zapragnie, a to JEST twożenie papieu dla sztuki.
Nie do końca - tworzysz dokumentację konkretnego auta, a nie papier dla papieru... Poza tym karta podlega, jak wiesz, prawu autorskiemu i staję się ona Twoim dziełem, podlegającym ochronie prawnej ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |