MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
To oryginał czy składanka? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=39535 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Blazey [ śr mar 04, 2009 8:31 pm ] |
Tytuł: | To oryginał czy składanka? |
Dotarł do mnie mercedes 116 SEL, ponoć z silnikiem 6.9 litra. Tak twierdzą jego dokumenty. Ale jak porównywałem wygląd silnika w tym aucie, ze zdjęciami innych 6.9, to coś mi się nie zgadzało. Choćby to, że w tych ze zdjęć silnik jest inaczej osprzętowany, choćby alternator jest wyżej mocowany. Zresztą numery też mi się coś nie podobają... Numer z budy: 116 033 12 089266 (znaczek mercedesa) silnik: 117 986 12 04582 Czy taka różnica 116 - 117 występowała w naturze, czy to ewidentny dowód przeszczepu? Jakby co, dysponuje jeszcze wszystkimi numerami spisanymi z lakierowanej tabliczki i mogę wkleić. Auto jest ładne, w dobrym stanie, okraszone telefonem komórkowym "z epoki" - w bagażniku taka centralka, że może za kafar robić Jeśli ktoś mógłby mi pomóc w weryfikacji tych numerów, będę wdzięczny. |
Autor: | THC [ śr mar 04, 2009 8:38 pm ] |
Tytuł: | |
To 450 SEL, a nie 450SEL 6.9 M117 986 to 4 i pół litra. |
Autor: | Gab [ śr mar 04, 2009 8:43 pm ] |
Tytuł: | Re: To oryginał czy składanka? |
Blazey pisze: Zresztą numery też mi się coś nie podobają...
Numer z budy: 116 033 12 089266 (znaczek mercedesa) silnik: 117 986 12 04582 Czy taka różnica 116 - 117 występowała w naturze, czy to ewidentny dowód przeszczepu? Wszystko sie zgadza z wyjątkiem tego, że ktoś ci wcisnął kit, że to jest 6.9. 116 033 oznacza W116 z silnikiem M117, czyli V8 4,5 litra. I taki masz nr na silniku - czyli VIN z budy zgadza sie z oznaczeniami na silniku, ale to nie jest silnik 6.9. Ciekawe by bylo, gdyby ktoś szczepił "w góre" wsadzając 6.9. Ich zrobili jakieś 7000 sztuk, niezbyt skąd jest szczepić. Gab |
Autor: | Blazey [ śr mar 04, 2009 8:49 pm ] |
Tytuł: | |
dziękuję za szybką rakcję. Ale trzymam w ręku holenderski dowód rejestracyjny w którym jak byk stoi: P.1. Cil. Inhoud - 6834 cm3 A kilka rubryk wyzej: D.3. Handelsbenaming (type) - 450 S.E.L. 6.9 Więc już, cholera nie wiem, co o tym myśleć. Moc podana - 210 kW. Jeśli ktoś był zainteresowany, to auto to jest na sprzedaż. Mogę zrobić fotki dowolnego miejsca auta. |
Autor: | THC [ śr mar 04, 2009 8:52 pm ] |
Tytuł: | |
wrzuć fote silnika w dobrej jakości. |
Autor: | Blazey [ śr mar 04, 2009 9:21 pm ] |
Tytuł: | |
Co do silnika, to sam miałem wątpliwości. Te na zdjęciach wyglądały inaczej, a ten jest zbyt podobny do silników innych aut, które u mnie stoją. Teraz już wszystko jasne. Ciekawi mnie tylko, skąd się wzięły te bzdury w oryginalnych papierach... Jutro będą fotki silnika i całego autka. |
Autor: | Gab [ śr mar 04, 2009 9:24 pm ] |
Tytuł: | |
Blazey pisze: dziękuję za szybką rakcję.
Ale trzymam w ręku holenderski dowód rejestracyjny w którym jak byk stoi: P.1. Cil. Inhoud - 6834 cm3 A kilka rubryk wyzej: D.3. Handelsbenaming (type) - 450 S.E.L. 6.9 Więc już, cholera nie wiem, co o tym myśleć. Moc podana - 210 kW. Jeśli ktoś był zainteresowany, to auto to jest na sprzedaż. Mogę zrobić fotki dowolnego miejsca auta. Może tam też dłubią w papierach. 6.9 miał "suchą miske olejową" czyli w zasadzie jej nie miał ![]() No i powinien mieć też zawieszenie hydro - to się raczej da sprawdzić zaglądając pod maskę i pod auto. Gab |
Autor: | Blazey [ śr mar 04, 2009 9:26 pm ] |
Tytuł: | |
Właśnie nie ma hydra i kilku innych dodatków, dlatego zacząłem grzebać w papierach i weryfikować. |
Autor: | szyki [ pn mar 09, 2009 8:57 pm ] |
Tytuł: | |
u mnie przy rejestracji w114 tłumacz pomylił się w tłumaczeniu a wydział komunikacji ślepo ten błąd powielił i w ten sposób mój 250CE ma 150kW a nie, jak być powinno, 150KM. może u Ciebie też ktoś popełnił tego typu błąd, tylko sporo bardziej bolesny od mojego przypadku. mimo to, 450SEL to też super auto o super sercu. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |