MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 06, 2025 9:26 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt mar 10, 2009 6:54 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob paź 13, 2007 11:20 am
Posty: 346
Lokalizacja: Śląsk
Chodzi o takie:
- w moscie od walu
- silnik, z przodu, tam gdzie wal
Samochod to W123 230E 136 KM 1984

Bede bardzo wdzieczny za pomoc.

_________________
W123 280CE
Porsche Cayenne Diesel S
Mercedes CLA


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 10, 2009 7:11 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 16, 2003 10:16 pm
Posty: 974
Lokalizacja: pomiędzy Legnicą a Wrocławiem
a jakie jest pytanie? :D

Dobra, zobaczylem.
Cos mnie zamroczylo ;)
Post nieistotny.

Ja kupilem do 200D za niewielkie pieniadze w sklepie,
ale z ASO, grosze jakies, po co Ci wymiary?

_________________
MB 123 200D '81, wersja taxi, podłokietnik, elektryczne lusterko - najsympatyczniejszy dieselek.
MB 123 230E, ASB i gaz 82 - dawca
Audi 100 2,3, ASB i gaz 91.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 10, 2009 7:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob paź 13, 2007 11:20 am
Posty: 346
Lokalizacja: Śląsk
Chcialbym kupic przed demontazem, chce miec auto gotowe do konca tygodnia, w jednej hurtowni nie mieli wogole dostepnych tych elementow, wiec sadzilem, ze musze kupic w hurtowni z lozyskami i zimeringami, a tam pytaja o wymiar albo wzor.

Uszczelniacze walu sa w IC, ale w dyfrze nie jestem pewnie "uszczelniacz walu" montaz: wlot - to byloby to ?

_________________
W123 280CE
Porsche Cayenne Diesel S
Mercedes CLA


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 10, 2009 8:05 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
300D pisze:
Uszczelniacze walu sa w IC, ale w dyfrze nie jestem pewnie "uszczelniacz walu" montaz: wlot - to byloby to ?



Jeśli przeciek jest zaraz na wejściu wału to będzie ten.
Ja to wymieniłem razem z olejem za niewiele ponad stówkę.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 10, 2009 8:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob paź 13, 2007 11:20 am
Posty: 346
Lokalizacja: Śląsk
THC pisze:
300D pisze:
Uszczelniacze walu sa w IC, ale w dyfrze nie jestem pewnie "uszczelniacz walu" montaz: wlot - to byloby to ?



Jeśli przeciek jest zaraz na wejściu wału to będzie ten.
Ja to wymieniłem razem z olejem za niewiele ponad stówkę.


Tak, wlasnie tam jest przeciek.

Skocze do IC jutro po otwarciu, mam nadzieje, ze bedzie na miejscu, jak nie to czwratek i bylobym po mechanice.

Dzieki za pomoc [zlosnikz]

_________________
W123 280CE
Porsche Cayenne Diesel S
Mercedes CLA


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 11, 2009 1:05 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt cze 27, 2008 2:18 pm
Posty: 529
Lokalizacja: Leszno
Przy okazji wymiany przedniego uszczelniacza wału korbowego warto wymienić ( albo chociaż obejżeć ) pierścień dystansowy. Jest on osadzony na wale, a po nim ślizga się uszczelniacz. W moim silniku ów pierścień wyglądał tak:

Obrazek

Rowek na nim powstał właśnie od simeringa . Tu wymiana samego uszczelniacza nic by nie dała. Mała uwaga : części kupiłem w serwisie. Cena uszczelniacza była normalna, ale pierścień miał cenę z kosmosu, jak na stopień skomplikowania wyrobu. Musiałem czekać na sprowadzenie do PL, bo nawet centrala w stolicy nie miała.
Wydobycie pierścienia może być kłopotliwe, ale wykonalne. Zrobiłem to w swoim garażu. Powodzenia


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 11, 2009 1:35 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Jeśli ten pierścień ma cenę z kosmosu, to można zastosować simmering z przesunięta wargą.Sam taki instalowałem na przednie uszczelnienie wału korbowego.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 11, 2009 2:26 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt cze 27, 2008 2:18 pm
Posty: 529
Lokalizacja: Leszno
Orginalny simering ma przesuniętą wargę - w zasadzie można ten pierścień obrócić. Wtedy uszczelniacz będzie pracował na części niewyjechanej. Ja na początku myślałem, że ten rowek ma być - nie spodziewałewm się, że to simering spowodował. Kupiłem nowy i zobaczyłem, że całkiem inaczej wygląda. Pierścień, o którym mówimy jest z bardzo twardej stali, a simering - to guma. Poprzednik robił remont silnika, założył nowy uszczelniacz i na jakiś czas starczyło.

Obrazek


Jeszcze jedno: uszczelniacze w Inter Carsie były inne - ( nie MB ) i nie miały odrzutnika oleju.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl