MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Zimeringi wymiary
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=39698
Strona 1 z 1

Autor:  300D [ wt mar 10, 2009 6:54 pm ]
Tytuł:  Zimeringi wymiary

Chodzi o takie:
- w moscie od walu
- silnik, z przodu, tam gdzie wal
Samochod to W123 230E 136 KM 1984

Bede bardzo wdzieczny za pomoc.

Autor:  holyfido [ wt mar 10, 2009 7:11 pm ]
Tytuł: 

a jakie jest pytanie? :D

Dobra, zobaczylem.
Cos mnie zamroczylo ;)
Post nieistotny.

Ja kupilem do 200D za niewielkie pieniadze w sklepie,
ale z ASO, grosze jakies, po co Ci wymiary?

Autor:  300D [ wt mar 10, 2009 7:40 pm ]
Tytuł: 

Chcialbym kupic przed demontazem, chce miec auto gotowe do konca tygodnia, w jednej hurtowni nie mieli wogole dostepnych tych elementow, wiec sadzilem, ze musze kupic w hurtowni z lozyskami i zimeringami, a tam pytaja o wymiar albo wzor.

Uszczelniacze walu sa w IC, ale w dyfrze nie jestem pewnie "uszczelniacz walu" montaz: wlot - to byloby to ?

Autor:  THC [ wt mar 10, 2009 8:05 pm ]
Tytuł: 

300D pisze:
Uszczelniacze walu sa w IC, ale w dyfrze nie jestem pewnie "uszczelniacz walu" montaz: wlot - to byloby to ?



Jeśli przeciek jest zaraz na wejściu wału to będzie ten.
Ja to wymieniłem razem z olejem za niewiele ponad stówkę.

Autor:  300D [ wt mar 10, 2009 8:22 pm ]
Tytuł: 

THC pisze:
300D pisze:
Uszczelniacze walu sa w IC, ale w dyfrze nie jestem pewnie "uszczelniacz walu" montaz: wlot - to byloby to ?



Jeśli przeciek jest zaraz na wejściu wału to będzie ten.
Ja to wymieniłem razem z olejem za niewiele ponad stówkę.


Tak, wlasnie tam jest przeciek.

Skocze do IC jutro po otwarciu, mam nadzieje, ze bedzie na miejscu, jak nie to czwratek i bylobym po mechanice.

Dzieki za pomoc [zlosnikz]

Autor:  Jawu [ śr mar 11, 2009 1:05 pm ]
Tytuł: 

Przy okazji wymiany przedniego uszczelniacza wału korbowego warto wymienić ( albo chociaż obejżeć ) pierścień dystansowy. Jest on osadzony na wale, a po nim ślizga się uszczelniacz. W moim silniku ów pierścień wyglądał tak:

Obrazek

Rowek na nim powstał właśnie od simeringa . Tu wymiana samego uszczelniacza nic by nie dała. Mała uwaga : części kupiłem w serwisie. Cena uszczelniacza była normalna, ale pierścień miał cenę z kosmosu, jak na stopień skomplikowania wyrobu. Musiałem czekać na sprowadzenie do PL, bo nawet centrala w stolicy nie miała.
Wydobycie pierścienia może być kłopotliwe, ale wykonalne. Zrobiłem to w swoim garażu. Powodzenia

Autor:  THC [ śr mar 11, 2009 1:35 pm ]
Tytuł: 

Jeśli ten pierścień ma cenę z kosmosu, to można zastosować simmering z przesunięta wargą.Sam taki instalowałem na przednie uszczelnienie wału korbowego.

Autor:  Jawu [ śr mar 11, 2009 2:26 pm ]
Tytuł: 

Orginalny simering ma przesuniętą wargę - w zasadzie można ten pierścień obrócić. Wtedy uszczelniacz będzie pracował na części niewyjechanej. Ja na początku myślałem, że ten rowek ma być - nie spodziewałewm się, że to simering spowodował. Kupiłem nowy i zobaczyłem, że całkiem inaczej wygląda. Pierścień, o którym mówimy jest z bardzo twardej stali, a simering - to guma. Poprzednik robił remont silnika, założył nowy uszczelniacz i na jakiś czas starczyło.

Obrazek


Jeszcze jedno: uszczelniacze w Inter Carsie były inne - ( nie MB ) i nie miały odrzutnika oleju.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/