MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Zimeringi wymiary https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=39698 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | 300D [ wt mar 10, 2009 6:54 pm ] |
Tytuł: | Zimeringi wymiary |
Chodzi o takie: - w moscie od walu - silnik, z przodu, tam gdzie wal Samochod to W123 230E 136 KM 1984 Bede bardzo wdzieczny za pomoc. |
Autor: | holyfido [ wt mar 10, 2009 7:11 pm ] |
Tytuł: | |
a jakie jest pytanie? Dobra, zobaczylem. Cos mnie zamroczylo ![]() Post nieistotny. Ja kupilem do 200D za niewielkie pieniadze w sklepie, ale z ASO, grosze jakies, po co Ci wymiary? |
Autor: | 300D [ wt mar 10, 2009 7:40 pm ] |
Tytuł: | |
Chcialbym kupic przed demontazem, chce miec auto gotowe do konca tygodnia, w jednej hurtowni nie mieli wogole dostepnych tych elementow, wiec sadzilem, ze musze kupic w hurtowni z lozyskami i zimeringami, a tam pytaja o wymiar albo wzor. Uszczelniacze walu sa w IC, ale w dyfrze nie jestem pewnie "uszczelniacz walu" montaz: wlot - to byloby to ? |
Autor: | THC [ wt mar 10, 2009 8:05 pm ] |
Tytuł: | |
300D pisze: Uszczelniacze walu sa w IC, ale w dyfrze nie jestem pewnie "uszczelniacz walu" montaz: wlot - to byloby to ?
Jeśli przeciek jest zaraz na wejściu wału to będzie ten. Ja to wymieniłem razem z olejem za niewiele ponad stówkę. |
Autor: | 300D [ wt mar 10, 2009 8:22 pm ] |
Tytuł: | |
THC pisze: 300D pisze: Uszczelniacze walu sa w IC, ale w dyfrze nie jestem pewnie "uszczelniacz walu" montaz: wlot - to byloby to ? Jeśli przeciek jest zaraz na wejściu wału to będzie ten. Ja to wymieniłem razem z olejem za niewiele ponad stówkę. Tak, wlasnie tam jest przeciek. Skocze do IC jutro po otwarciu, mam nadzieje, ze bedzie na miejscu, jak nie to czwratek i bylobym po mechanice. Dzieki za pomoc ![]() |
Autor: | Jawu [ śr mar 11, 2009 1:05 pm ] |
Tytuł: | |
Przy okazji wymiany przedniego uszczelniacza wału korbowego warto wymienić ( albo chociaż obejżeć ) pierścień dystansowy. Jest on osadzony na wale, a po nim ślizga się uszczelniacz. W moim silniku ów pierścień wyglądał tak: ![]() Rowek na nim powstał właśnie od simeringa . Tu wymiana samego uszczelniacza nic by nie dała. Mała uwaga : części kupiłem w serwisie. Cena uszczelniacza była normalna, ale pierścień miał cenę z kosmosu, jak na stopień skomplikowania wyrobu. Musiałem czekać na sprowadzenie do PL, bo nawet centrala w stolicy nie miała. Wydobycie pierścienia może być kłopotliwe, ale wykonalne. Zrobiłem to w swoim garażu. Powodzenia |
Autor: | THC [ śr mar 11, 2009 1:35 pm ] |
Tytuł: | |
Jeśli ten pierścień ma cenę z kosmosu, to można zastosować simmering z przesunięta wargą.Sam taki instalowałem na przednie uszczelnienie wału korbowego. |
Autor: | Jawu [ śr mar 11, 2009 2:26 pm ] |
Tytuł: | |
Orginalny simering ma przesuniętą wargę - w zasadzie można ten pierścień obrócić. Wtedy uszczelniacz będzie pracował na części niewyjechanej. Ja na początku myślałem, że ten rowek ma być - nie spodziewałewm się, że to simering spowodował. Kupiłem nowy i zobaczyłem, że całkiem inaczej wygląda. Pierścień, o którym mówimy jest z bardzo twardej stali, a simering - to guma. Poprzednik robił remont silnika, założył nowy uszczelniacz i na jakiś czas starczyło. ![]() Jeszcze jedno: uszczelniacze w Inter Carsie były inne - ( nie MB ) i nie miały odrzutnika oleju. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |