MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
przekładka silnika https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=39802 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | vaderrr6 [ sob mar 14, 2009 12:26 pm ] |
Tytuł: | przekładka silnika |
a co myślicie o przełożeniu silnika 200D na 300D? czy to rozsądny ponysł? czy wszystko pasuje? skrzynie most itd? |
Autor: | Uli [ sob mar 14, 2009 12:40 pm ] |
Tytuł: | |
wał i dyfer musisz dać też od 300D |
Autor: | optymizer [ sob mar 14, 2009 2:53 pm ] |
Tytuł: | |
i chyba są różnice w elektryce, ale nie jestem pewien |
Autor: | darus [ sob mar 14, 2009 3:02 pm ] |
Tytuł: | |
Wał, dyfer, moduł i instalacje grzania swiec, trzeba poprzerabiać ciegna od gazu, w 300 są inne sprężyny z przodu, wiecej grzechów nie pamietam... |
Autor: | karolmar [ sob mar 14, 2009 11:38 pm ] |
Tytuł: | |
Ja zmienilem z 200 na 300 i jestem zadowolony. nie ma duzo pracy przy przekladce. instalacje grzania swiec kazdy elektryk ci zrobi a nawet sam zrobisz, krotszy wal, dyfer z innym przelozeniem, ja mialem troche klopotu z ciegnami gazu bo silnik mam 1 serie a bude 2 i nie za bardzo pasowalo. sprezyny zostawilem od 200. |
Autor: | Uli [ sob mar 14, 2009 11:44 pm ] |
Tytuł: | |
karolmar, nie siedzi Ci za nisko przód na tych sprężynach? |
Autor: | karolmar [ sob mar 14, 2009 11:52 pm ] |
Tytuł: | |
normalnie stoi, przynajmniej tak mi sie wydaje |
Autor: | Nilovitz [ ndz mar 15, 2009 12:36 am ] |
Tytuł: | |
a co sadzicie o przeklkadce 300 D na 300 TD? jakie kombinacje procz rury wydechowej? |
Autor: | lecslo [ ndz mar 15, 2009 12:46 am ] |
Tytuł: | |
darus pisze: Wał, dyfer, moduł i instalacje grzania swiec, trzeba poprzerabiać ciegna od gazu, w 300 są inne sprężyny z przodu, wiecej grzechów nie pamietam... mhm jeszcze tłumiki drgań pod motor i dobrze by prędkościomierz zmienić... karolmar pisze: normalnie stoi, przynajmniej tak mi sie wydaje Teoretycznie powinien siedzieć niżej wiec teoretycznie powinna być na nowo ustawiona geometria. Długo tak śmigasz na tych sprężynach? nilovitz pisze: a co sadzicie o przeklkadce 300 D na 300 TD? jakie kombinacje procz rury wydechowej?
turbosprężarka z osprzętem (zawór regulacyjny ciśnienia doładowania, instalacja olejowa, instalacja kolektor ssący - pompa wtryskowa, kilka podkładek dystansów i uszczelek) kolektor wydechowy i dolotowy, wydech, uszczelka pod głowicę, no i jako że turbo zwiększa tylko dawkę tlenu zawartego w wtłaczanym powietrzu niezbędnie też należy zwiększyć dawkę paliwa dla osiągnięcia dodatkowych 30KM. Wszystko złożyć i wyregulować ![]() |
Autor: | Nilovitz [ ndz mar 15, 2009 10:12 am ] |
Tytuł: | |
lecslo pisze: turbosprężarka z osprzętem (zawór regulacyjny ciśnienia doładowania, instalacja olejowa, instalacja kolektor ssący - pompa wtryskowa, kilka podkładek dystansów i uszczelek) kolektor wydechowy i dolotowy, wydech, uszczelka pod głowicę, no i jako że turbo zwiększa tylko dawkę tlenu zawartego w wtłaczanym powietrzu niezbędnie też należy zwiększyć dawkę paliwa dla osiągnięcia dodatkowych 30KM. Wszystko złożyć i wyregulować
![]() ja mam kompletny silnik, nie bede dokladal samej turbiny, poniewaz sa to dwa odmienne silniki podobnie wygladajace |
Autor: | bary123ce [ ndz mar 15, 2009 10:20 am ] |
Tytuł: | |
Nilovitz pisze: a co sadzicie o przeklkadce 300 D na 300 TD? jakie kombinacje procz rury wydechowej?
Przede wszystkim inna chłodnica + zbiorniczek wyrównawczy. Podłączenie zwiększenia dawki paliwa, do tego zabezpieczenie z zaworkiem zbyt wysokiego ciśnienia doładowania. Większa średnica dolotu. Inna skrzynia biegów. Brak linki do podciągania obrotów.Dużo więcej oleju i płynu chłodzącego ![]() |
Autor: | DamonPr [ ndz mar 15, 2009 8:30 pm ] |
Tytuł: | |
Dolewając oliwy do ognia... ...a co ze zmianą M110 na silnik z CL63 AMG ?? ![]() ![]() P.S. Sorry za kasztana, ale nie mogłem się powstrzymać |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |