MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

przekładka silnika
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=39802
Strona 1 z 1

Autor:  vaderrr6 [ sob mar 14, 2009 12:26 pm ]
Tytuł:  przekładka silnika

a co myślicie o przełożeniu silnika 200D na 300D? czy to rozsądny ponysł? czy wszystko pasuje? skrzynie most itd?

Autor:  Uli [ sob mar 14, 2009 12:40 pm ]
Tytuł: 

wał i dyfer musisz dać też od 300D

Autor:  optymizer [ sob mar 14, 2009 2:53 pm ]
Tytuł: 

i chyba są różnice w elektryce, ale nie jestem pewien

Autor:  darus [ sob mar 14, 2009 3:02 pm ]
Tytuł: 

Wał, dyfer, moduł i instalacje grzania swiec, trzeba poprzerabiać ciegna od gazu, w 300 są inne sprężyny z przodu, wiecej grzechów nie pamietam...

Autor:  karolmar [ sob mar 14, 2009 11:38 pm ]
Tytuł: 

Ja zmienilem z 200 na 300 i jestem zadowolony. nie ma duzo pracy przy przekladce. instalacje grzania swiec kazdy elektryk ci zrobi a nawet sam zrobisz, krotszy wal, dyfer z innym przelozeniem, ja mialem troche klopotu z ciegnami gazu bo silnik mam 1 serie a bude 2 i nie za bardzo pasowalo. sprezyny zostawilem od 200.

Autor:  Uli [ sob mar 14, 2009 11:44 pm ]
Tytuł: 

karolmar, nie siedzi Ci za nisko przód na tych sprężynach?

Autor:  karolmar [ sob mar 14, 2009 11:52 pm ]
Tytuł: 

normalnie stoi, przynajmniej tak mi sie wydaje

Autor:  Nilovitz [ ndz mar 15, 2009 12:36 am ]
Tytuł: 

a co sadzicie o przeklkadce 300 D na 300 TD? jakie kombinacje procz rury wydechowej?

Autor:  lecslo [ ndz mar 15, 2009 12:46 am ]
Tytuł: 

darus pisze:
Wał, dyfer, moduł i instalacje grzania swiec, trzeba poprzerabiać ciegna od gazu, w 300 są inne sprężyny z przodu, wiecej grzechów nie pamietam...


mhm jeszcze tłumiki drgań pod motor i dobrze by prędkościomierz zmienić...
karolmar pisze:
normalnie stoi, przynajmniej tak mi sie wydaje


Teoretycznie powinien siedzieć niżej wiec teoretycznie powinna być na nowo ustawiona geometria. Długo tak śmigasz na tych sprężynach?

nilovitz pisze:
a co sadzicie o przeklkadce 300 D na 300 TD? jakie kombinacje procz rury wydechowej?


turbosprężarka z osprzętem (zawór regulacyjny ciśnienia doładowania, instalacja olejowa, instalacja kolektor ssący - pompa wtryskowa, kilka podkładek dystansów i uszczelek) kolektor wydechowy i dolotowy, wydech, uszczelka pod głowicę, no i jako że turbo zwiększa tylko dawkę tlenu zawartego w wtłaczanym powietrzu niezbędnie też należy zwiększyć dawkę paliwa dla osiągnięcia dodatkowych 30KM. Wszystko złożyć i wyregulować :)

Autor:  Nilovitz [ ndz mar 15, 2009 10:12 am ]
Tytuł: 

lecslo pisze:
turbosprężarka z osprzętem (zawór regulacyjny ciśnienia doładowania, instalacja olejowa, instalacja kolektor ssący - pompa wtryskowa, kilka podkładek dystansów i uszczelek) kolektor wydechowy i dolotowy, wydech, uszczelka pod głowicę, no i jako że turbo zwiększa tylko dawkę tlenu zawartego w wtłaczanym powietrzu niezbędnie też należy zwiększyć dawkę paliwa dla osiągnięcia dodatkowych 30KM. Wszystko złożyć i wyregulować :)


ja mam kompletny silnik, nie bede dokladal samej turbiny, poniewaz sa to dwa odmienne silniki podobnie wygladajace

Autor:  bary123ce [ ndz mar 15, 2009 10:20 am ]
Tytuł: 

Nilovitz pisze:
a co sadzicie o przeklkadce 300 D na 300 TD? jakie kombinacje procz rury wydechowej?

Przede wszystkim inna chłodnica + zbiorniczek wyrównawczy. Podłączenie zwiększenia dawki paliwa, do tego zabezpieczenie z zaworkiem zbyt wysokiego ciśnienia doładowania. Większa średnica dolotu. Inna skrzynia biegów. Brak linki do podciągania obrotów.Dużo więcej oleju i płynu chłodzącego [zlosnik]

Autor:  DamonPr [ ndz mar 15, 2009 8:30 pm ]
Tytuł: 

Dolewając oliwy do ognia...

...a co ze zmianą M110 na silnik z CL63 AMG ?? [zlosnik] [zlosnik]

P.S. Sorry za kasztana, ale nie mogłem się powstrzymać

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/