MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 10:04 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw mar 26, 2009 11:58 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw mar 19, 2009 3:24 pm
Posty: 40
Lokalizacja: eSOPeOTe
Pomocy!!! Historia jest taka:

2 dni po nabyciu beczki postanowilem poodkurzac w srodku, a że byl straszny syf - wywalilem z przodu chodnik (boki zostawilem) i taką jakby dopasowującą sie do podloza 'wycieraczke' - byly totalnie przegnile, wyrzucilem bo tylko pralke bym zniszczyl:) (ale nie wiem czy powinienem byl to ruszac :oops: )

dzien pozniej chwycil mroz i odczulem jak slabo sie jezdzi na samej podlodze z gumową wycieraczką :oops:

...najgorszy problem w tym jest taki, ze: pedal gazu byl w ten szajs jakos wkomponowany i po wyjeciu tegoż ustrojstwa zaczal mi sie blokowac i dygotac podczas postoju, wiec chwilowo jezdze na samej rurce :oops: a to niewygodne i ogolnie malo fajne.. :o

mam wiec 2 pytania:

1. Jak pedal gazu powinien byc prawidlowo zamocowany? czy powinien tez byc jakis uchwyt do przytwierdzenia jego dolnej czesci w podlodze?
Musze kupic nowy-jaki?

2.Tapicerka na podlodze-czy jest jakis szablon zeby sobie wyciac wykladzine?:) Czy poszukac oryginalnej? Nie wiem tez jakie są to koszta i jakie szanse? Znacie jakis fajny i niedrogi patent zeby wytlumic i odizolowac glebe?

Wywod przydlugi ale chcialem dobrze to opisac:)

Pozdrawiam serdecznie! Z gory dzieki za pomoc!

_________________
W123 300D Automatic 1976


Ostatnio zmieniony wt mar 31, 2009 1:53 am przez uzytkownik, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: pt mar 27, 2009 9:09 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 12, 2009 11:50 am
Posty: 79
Lokalizacja: Łódź
uzytkownik pisze:

1. Jak pedal gazu powinien byc prawidlowo zamocowany? czy powinien tez byc jakis uchwyt do przytwierdzenia jego dolnej czesci w podlodze?
Musze kupic nowy-jaki?



Tak pedał gazu jest mocowany do podłoża . U mnie też już to dawno wygniło teraz mam pedał gazu wiszący w powietrzu :D
A czy musisz kupić nowy zależy od stanu pedału ,jak jest oczko w dolnej części to pedał jest ok a należy tylko wyspawać mocowanie w podłodze .

Ps. Sprawdź resztę podłogi, gnijąca podłoga to nie najlepszy objaw!

Co do pyt 2. Poszukaj na allegro czasami ktos chce sprzedać jakieś dywaniki ,możesz kupić i przekleić same WYGŁUSZENIA ,no chyba że już wyrzuciłeś swoje:")


Na górę
Post: pt mar 27, 2009 9:28 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Michał1983 pisze:
Co do pyt 2. Poszukaj na allegro czasami ktos chce sprzedać jakieś dywaniki ,możesz kupić i przekleić same WYGŁUSZENIA ,no chyba że już wyrzuciłeś swoje:")


Przeklejałeś kiedyś same wygłuszenie, czy tak sobie pomyślałeś, że możnaby przekleić?

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 27, 2009 9:51 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 21, 2006 9:43 pm
Posty: 604
Lokalizacja: Łódź
Najważniejsze, to zobacz, czy masz do czego wspawać mocowanie. Bo do dziury nic nie wspawasz, czyli czeka Cię robienie podłogi, albo jeżdżenie tak jak jest, dopóki nie odmoczysz sobie nóg, a fotel nie spadnie na asfalt.

_________________
W123 200 1982


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 27, 2009 12:32 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw mar 19, 2009 3:24 pm
Posty: 40
Lokalizacja: eSOPeOTe
Michał1983- a nie jest Ci tak niewygodnie z pedalem wiszacym w powietrzu? bo ja sie nie moge przyzwyczaic i zamiast na drodze to sie koncentruje na prawej stopie:):):)

Akurat mam to szczescie ze podloga jest w miare swieza.. ale po nogach daje bo skads cieknie (drzwi?) - musze zlokalizowac zrodlo:]

pedal przegnily od dolu, musze kupic nowy. Mozna kupic oryginalne mocowanie?? Czy zrobic to na patencie?

Czy ma ktos mozliwosc zamieszczenia foto na ktorym widac oryginalne mocowanie? Bylbym bardzo wdzieczny! <br>Dodano po 7 minutach.:<br>
Cytuj:
Co do pyt 2. Poszukaj na allegro czasami ktos chce sprzedać jakieś dywaniki ,możesz kupić i przekleić same WYGŁUSZENIA ,no chyba że już wyrzuciłeś swoje:")



Przeklejałeś kiedyś same wygłuszenie, czy tak sobie pomyślałeś, że możnaby przekleić?


wlasnie, panowie!! jak to jest z tym klejeniem? robil ktos to kiedys? Bo opcji milion ale tak naprawde ni cholery nie mam wyobrazenia jak sie za to zabrac... <br>Dodano po 33 minutach.:<br> tak wyglada u mnie gleba

Obrazek

_________________
W123 300D Automatic 1976


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 27, 2009 3:32 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 19, 2006 11:48 am
Posty: 667
Lokalizacja: Trójmiasto
Wygłuszenie fabryczne jest ciężko oderwać to raz, dwa - raczej nie ma szans na ponowne użycie. W twoim przypadku widać jeszcze jakąś rzeźbę wzdłuż progu.

Pozostaje ASO w przypadku egzemplarzy które na to zasługują i chcemy mieć oryginał.
Jeżeli nie, można zaoszczędzić i wykleić matami np. Boll'a.

_________________
W123 200 '82


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 27, 2009 6:38 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt mar 03, 2009 11:01 am
Posty: 16
Lokalizacja: Białystok
nie wiem jak wasze doświadczenia ale moje z wygłuszeniem są takie ze robię sobie możliwie największe puzzle ( wywalałem już z trzech aut i zawsze się łamało/kruszyło) a potem układanka z wypełnianiem ubytków. Podchodził ktoś do tego może z ciepłym powietrzem ? Teoretycznie przy zachowaniu ostrożności powinno odejść bo toto przeca na gorąco kładzione było ... Mam jeden egzemplarz do rozbiórki to przetestuje opalrką...

Co do tematu to dobrześ zrobił zrywając otoczkę tajemnicy pod którą "było sobie życie" a teraz masz dwa wyjścia z tendencją do jednego a mianowicie skoro już ruszyłeś to wysusz oczyść zakonserwuj bo za rok możesz przebierać nogami jak flinston z kreskówki...
To jest mocno niebezpieczne miejsce sam się o tym przekonałem jak zablokował mi się pewnego razu pedał przyspieszenia kiedy było trzeba hamować..
Poza tym toto czarne co widać na zdjęciu to jest oryginalna konserwacja a ty po prostu wywaliłeś dywaniki które notabene też mają tłumiącą gąbczastą warstwę ( chyba nawet mam takie w zielony deseń poszukam jak jestes zainteresowany) pytanie jest dlaczego wyrdzewiało zamocowanie być może że w tym miejscu miedzy konserwacją wierzchnią a spodnią nie ma blachy weź to dobrze wymacaj jak jest to bierzesz blaszke 3mm i rzeźbisz litere L o kącie rozwartym i mocujesz do podłoża jak jest do czego

_________________
W123 300D automatik '83


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 30, 2009 12:13 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 12, 2009 11:50 am
Posty: 79
Lokalizacja: Łódź
Oczywiście ja mówiłem wygłuszeniu pod dywanikami,nie robiłem tego jeszcze ale na dniach sie zabieram,akurat trasfily mi sie zawilgocone w miare dobrym stanie wiec odeszły przy delikatnym pociągnięciu za kilka dni bede kleił .

Co do pedała gazu mam taki na zbyciu ,musze luknąć jaki jest stan techniczny tego .

Jeśli chodzi o pedał wiszący to kwestia przyzwyczajenia akurat nie miałem do czynienia z pedałem mocowanym do podłoża bo odkąd zostałem użytkownikiem mojej beczuni to juz wczesniejszy majster spierdzielił i nie wiedział jak sobie z tym poradzic wiec zastosował to co mu przyszło do głowy :)

_________________
W123 200D 78'
W124 300D kombi automat 91'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob kwie 04, 2009 5:44 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw mar 19, 2009 3:24 pm
Posty: 40
Lokalizacja: eSOPeOTe
witam ponownie.. pomyslalem i wywnioskowalem, ze wyrdzewialo chyba juz dawno a poprzedni wlasciciel zrobil sam podloge i juz uchwytu do dolnej czesci pedalu gazu nie uwzglednil :)

Michał1983: jak poszlo z wygłuszeniami? ciekaw jestem..

lecslo: wyczarowales cos ciekawego na egzemplarzu rozbiorkowym? :) jakbys mogl-luknij czy masz te zielone dywaniki..

pozdro!

_________________
W123 300D Automatic 1976


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 06, 2009 10:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 12, 2009 11:50 am
Posty: 79
Lokalizacja: Łódź
z wygłuszeniami poszło b.dobrze butapren zdziałał cuda:),nawet zrobiłem inny trik :
uszczelki ,wpychane do karoserii naokoło drzwi, obszyte szmatka były strasznie wyblakłe i pobrudzone.
Namoczyłem je i odeszły szmatki ,hmmm....
wyprałem i stwierdziłem że na lewej stronie wyglądają jak świeżynki,zero śladu oddziaływania słońca ,czy innych brzydactw,oczywiście przykleiłem ,na butapren. Jak nówki ! jestem w szoku :)

_________________
W123 200D 78'
W124 300D kombi automat 91'


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl