MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Witam ..mam klopot na niskich obotach na rozgrzanym M110 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=40450 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | erio [ pt kwie 10, 2009 8:23 am ] |
Tytuł: | Witam ..mam klopot na niskich obotach na rozgrzanym M110 |
Witam .. mam klopot na niskich obotach na rozgrzanym silniku Jak odpalam chodzi równiotko, ale jak sie zagrzeje i jak stoje na swiatlach na D, albo tez na luzie chyba, silnikiem rzuca i wyskakuje zaplon jeden, jak dodam gazu to troche sie dlawi a potem rusza z kopyta. Wydaje mi sie ze zalewa mu jeden cylinder benzyna, a jak ta benzyne wyrzuci to jedzie ięknie Ewekt - benzyna w oleju, podniesiony poziom. Podejrzewam swiece lub wtrysk Kopulka nowa, paleec nowy, przewody HMMMM powinny byc dobre, przewody są nowe ale fajki stare . Doradzcie cos, jak zdiagnozowac, jak naprawic, po swietach zmieniam olej, i chcialbym usunac usterke w razie mozliwosci ... aha jesienia bylem na analizatorze i ustawilismy go tak jak fabryka kaze i jezdzil bdb ,, wiec ustawione jest raczej doobrze .. to musi byc swieca lub wtrysk .. mysle zeby wykrecic swiece po takiej minucie nierwnej pracy, zobaczyc ktore są suche a ktora zalana, i zamienic miejscami z tego cylindra np. 6 stego niepalacego wtrysk wlozyc do 1wszego cyl, a swiece do 3ciego cyl. Potem pojedzic, zgasic po nierownej pracy i zobaczyc czy zalana swieca jest w 1 3 czy 6 cyl. |
Autor: | darus [ pt kwie 10, 2009 4:57 pm ] |
Tytuł: | |
Ja bym tak zrobił właśnie, wtedy bedziesz miał pewność, czy wtryskiwacz leje, czy nie. |
Autor: | Janfocus [ pt kwie 10, 2009 7:50 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Jak odpalam chodzi równiotko, ale jak sie zagrzeje i jak stoje na swiatlach na D, albo tez na luzie chyba, silnikiem rzuca i wyskakuje zaplon jeden, jak dodam gazu to troche sie dlawi a potem rusza z kopyta.
Wydaje mi sie ze zalewa mu jeden cylinder benzyna, a jak ta benzyne wyrzuci to jedzie ięknie Ewekt - benzyna w oleju, podniesiony poziom. raczej gdyby wtryski lały to i na zimnym chodziłby nie równo, podniesiony poziom oleju raczej wskazuje na elektrykę i tu polecam przyjrzeć się tym fajkom, bo przynajmniej u mnie jest to jeden z gorszych elementów (wymieniłem już 6 -ale może po prostu były złej jakości). Nierówna praca na ciepłym gdy mieszanka jest nie wzbogacana może mieć też przyczynę w lewym powietrzu, które na zimnym silniku dostaje dodatkowe paliwo z wtrysku rozruchowego... Być może obie przyczyny są tu i skutki się nakładają... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |