MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Zmiana silnika z 2.8 na 2.4d https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=40738 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Maciekkg [ wt kwie 21, 2009 7:03 pm ] |
Tytuł: | Zmiana silnika z 2.8 na 2.4d |
Witam ![]() ![]() Pozdrawiam Merc maniaków ![]() |
Autor: | hadwis [ wt kwie 21, 2009 8:41 pm ] |
Tytuł: | |
automat powinien podejść most raczej zmienić na dieslowski pozdrawiam |
Autor: | ziulek [ wt kwie 21, 2009 8:44 pm ] |
Tytuł: | |
Nie lepiej zostawic 2.8 (jesli zgodna z vinem to juz w ogole). Powiem szczerze ze jesli na jazde codzienna to czy 240D czy 280 + lpg to nie ma zbyt wielkiej roznicy- tak samo bija po kieszeni a mysle ze z silnikiem 2.8 jest wieksza frajda z jazdy. |
Autor: | voytas [ wt kwie 21, 2009 9:25 pm ] |
Tytuł: | |
ziulek pisze: mysle ze z silnikiem 2.8 jest wieksza frajda z jazdy.
Co racja to racja. Tylko czy warto gazować dobre M110? A jak nie jest dobre, to po co gazować skoro to padaka? Ogólnie jestem przeciw gazowaniu tego silnika, no chyba że komuś nie zależy na oryginalności i liczy się z jego wymianą gdyby coś przykrego się zdarzyło... W końcu remont jest nieopłacalny, taniej będzie wstawić diesla... Jeśli beka jest ładna i zdrowa to zostań przy oryginalnym motorze, przynajmniej będzie czego pozazdrościć. Kundel 240D to żaden rarytas... |
Autor: | optymizer [ wt kwie 21, 2009 10:55 pm ] |
Tytuł: | |
przecież napisał ze 2.8 jest uszkodzony ![]() ![]() voytas pisze: Tylko czy warto gazować dobre M110? A jak nie jest dobre, to po co gazować skoro to padaka? Ogólnie jestem przeciw gazowaniu tego silnika
![]() ![]() |
Autor: | sojczyn [ wt kwie 21, 2009 11:25 pm ] |
Tytuł: | |
Zgadzam sie z voytas'em, moja 240D jest zgodna z winem i niedługo będzie w stanie oryginalnym i żaden to rarytas, a co dopiero jeszcze szczepan. Moim dieslem poruszam sie na codzień więc taki motor mi odpowiada, jest w miare ekonomiczny, ale sam bede szukał czegoś z większym motorem na przejażdżki w weekendowe słoneczne dni. Jeśli nie zależy Ci na oryginalności auta i chcesz go używać na codzień to wkładaj diesla i zmieniaj dyfer 3.69 i ciesz sie przemieszczaniem po polskich drogach, a jeśli chcesz doprowadzić samochód do stanu właściwego to reanimuj 280, tylko nie trój go gazem. pozdrawiam. |
Autor: | voytas [ śr kwie 22, 2009 10:50 pm ] |
Tytuł: | |
optymizer pisze: ten niezagazowany ps. na spocie w lgw coś mówiłeś ze nie tak z regulacja silnika i skrzyni, jakoś tak, udało się wyregulować??
Powoli! M110 które mam już 2 lata na razie jest niezagazowane... To że zamiast pakować się w pseudoekonomiczne 300D kupiłem zatrute 230TE do codziennej jazdy to już inna sprawa. PS Po regulacji zaworów i na nowym oleju Lodóweczka chodzi miodzio ![]() |
Autor: | optymizer [ śr kwie 22, 2009 10:59 pm ] |
Tytuł: | |
no fakt, zapomniałem o 126 ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |