MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

[123] co o tym myslicie?
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=40766
Strona 1 z 2

Autor:  darkos1111 [ śr kwie 22, 2009 9:59 pm ]
Tytuł:  [123] co o tym myslicie?

Chcialbym obnizyc swojego mietka..i teraz nie wiem czy obcinajac mu sprezyny o dwa zwoje czy kupic jakies specialistyczne skrocene. Jest tutaj ktos na forum kto probowal robic cos podobnego?

dodaje foto aby przyblizyc o jaki efekt mi chodzi choc ten jest zbyt mocno przesadzony;p

Obrazek

Autor:  maniakw123 [ śr kwie 22, 2009 10:30 pm ]
Tytuł: 

Witam
Kolego lepiej usuń ten temat zanim chłopacy Cię za takie pomysły zlinczują :)
Pozdrawiam

Autor:  darkos1111 [ śr kwie 22, 2009 10:41 pm ]
Tytuł: 

domyslam sie ze otrzymam posty typu " wiesniak", albo "wies tuning.. to nie jest auto na takie zabawy..." jednak mi sie podoba taki styl.. pasuje to do tego mietka;] nic nei bede zmieniac w tym aucie procz tych sprezyn i nowych szprychowanych felg. pozdrawiam

Autor:  hogben [ śr kwie 22, 2009 10:55 pm ]
Tytuł: 

Wieśniak [zlosnik]




A tak BTW Maniakw123 - co ty masz w Awatarze ? Ortodoksyjną fabrykę ? [zlosnik]



Ostatnio widziałem w116 na regulowanym pneumatycznym zawieszeniu , takim że jak stał to właściwie leżał na ziemi ;) , ale do tego bardziej niż oryginalne kołpaki pasują spinnery i kiera wyspawana z łańcucha. A stąd tuż tylko krok do pierwszego akapitu [zlosnik]

Autor:  Spychal [ śr kwie 22, 2009 11:03 pm ]
Tytuł: 

Nic nie skracaj! Skracajac sprezyne nie poprawisz twardosci, auto bedzie wciaz miekkie, a krotszy skok spowoduje ze bedziesz wszedzie walil/obcieral.

Chcesz nizej, to kup sobie nizsze i twardsze sprezyny (np H&R) takie robi. Na Allegro sa co prawda rzadko, ale na ebay.de mozna przebierac. W najgorszym wypadku dorobic nowe, ale nic nie ciac!

Mozna by sie pokusic o zalozenie sprezyn z W126. Zawieszenia sa praktycznie te same, a SEC ma ponoc krotsze sprezyny. Pewnosci nie mam, ale zawsze to jakis punkt zaczepienia, mysle ze w sklepach z czesciami beda mieli katalogi w ktorych to sobie sprawdzisz

Autor:  optymizer [ śr kwie 22, 2009 11:03 pm ]
Tytuł: 

o dramat o.O w sumie najważniejsze ze ci się podoba ale może jednak warto by było się zastanowić nad tym jeszcze raz [zlosnik] ale jeżeli już chcesz to robić to powinieneś kupić nowe sprężyny, jeżeli skrócisz oryginalne to może ci dobijać itd, natomiast nowe krótsze sprężyny poza obniżeniem będą miały tez inna twardość dzięki czemu nie powinny dobijać

Autor:  MercSwir [ śr kwie 22, 2009 11:38 pm ]
Tytuł: 

Zacznijmy od tego, że auto na zdjęciu ma pneumatyczne zawieszenie, V8 pod maską. Więc możesz sobie ciąć sprężyny, a takiego efektu nie uzyskasz. Ja polecam taki zabieg, jeśli już chcesz tuning. :)

Obrazek

Autor:  Piątal [ czw kwie 23, 2009 8:18 am ]
Tytuł: 

a ja polecam golfa II [szalone]

Autor:  LiveLetDie [ czw kwie 23, 2009 10:07 am ]
Tytuł:  Re: [123] co o tym myslicie?

darkos1111 pisze:
dodaje foto aby przyblizyc o jaki efekt mi chodzi choc ten jest zbyt mocno przesadzony;p

Obrazek

Istnieje coś takiego w rzeczywistości? Bo mi to wygląda na VT. Jak to niby ma skręcać?

Po za tym posłuchaj kolegów - skracanie oryginalnych sprężyn to tylko półśrodek a ten jeszcze nikomu nie wyszedł na zdrowie.

Autor:  darkos1111 [ pt kwie 24, 2009 9:05 am ]
Tytuł: 

hmm.. no rozumiem, postaram sie poszukac te twardsze sprezyny H&R jak cos znajde to pede pisac. A jakie jest prawdopodobienstwo tego ze jak skroce zwoje sprezyn to cos mi sie stanie? wieksze niz 50% ? bo slyszalem podzielone opinie co do tego watku.. jedni mowia ze zadnej roznicy nie odczuli a 2 ze jest ogromna roznica. Ale pewnie to dlatego ze robili tak w roznych autach/
pozdrawiam [zlosnikz]

Autor:  Uli [ pt kwie 24, 2009 9:31 am ]
Tytuł: 

darkos1111 pisze:
A jakie jest prawdopodobienstwo tego ze jak skroce zwoje sprezyn to cos mi sie stanie? wieksze niz 50%



niewiadomo, bo nikt nie robił badań na ten temat. producenci nie zakładają wariantu, że ktoś będzie chciał obcinać sprężyny.

Autor:  hadwis [ pt kwie 24, 2009 3:44 pm ]
Tytuł: 

Ja mam sprężyny sportowe w CE i jest samochód wyraźnie sztywniejszy, ale wygoda w beczce jest nadal, więc może to zasługa sprężyn w fotelach :)

Autor:  DamonPr [ pt kwie 24, 2009 11:03 pm ]
Tytuł: 

darkos1111 pisze:
hmm.. no rozumiem, postaram sie poszukac te twardsze sprezyny H&R jak cos znajde to pede pisac. A jakie jest prawdopodobienstwo tego ze jak skroce zwoje sprezyn to cos mi sie stanie? wieksze niz 50% ? bo slyszalem podzielone opinie co do tego watku.. jedni mowia ze zadnej roznicy nie odczuli a 2 ze jest ogromna roznica. Ale pewnie to dlatego ze robili tak w roznych autach/
pozdrawiam [zlosnikz]


Samochód nie ma prawa dobrze jeździć na obciętych sprężynach :evil: :evil:

Weź pod uwagę, że każda sprężyna, która obniża zawiechę jest progresywna, tj. staje się twardsza im bardziej ją ściskasz.

Zwykła skrócona sprężyna ni jak nie będzie robić, bo nie ma powyższej charakterystyki....

....a tak poza tym to W I E Ś N I A K [zlosnik] [zlosnik]

Autor:  ziulek [ ndz kwie 26, 2009 3:58 pm ]
Tytuł: 

A jak tym jeżdzić po naszych ''Autostradach'' ?! :o

Autor:  darkos1111 [ ndz kwie 26, 2009 8:37 pm ]
Tytuł: 

ziulek pisze:
A jak tym jeżdzić po naszych ''Autostradach'' ?! :o

chodzi ci o to foto?

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/