MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Dostepnosc uszczelek na rynku https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=40973 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | I.T [ ndz maja 03, 2009 11:38 pm ] |
Tytuł: | Dostepnosc uszczelek na rynku |
Witam, Zastanawiam sie nad rozebranim mojego M110 na czesci pierwsze, a nastepnie zlozyc go na nowo po wyczyszczeniu i przegladzie. Odrazu rowniez interesuje mnie wymiana wszystkich uszczelek i uszczelnien w silniku aby nie wkladac czegos nie sprawnego z powrotem. I teraz moje pytanie jak jest z dostepnoscia uszczelek od M110, i to wszystkich a nie tylko glowicy. Oraz lancucha i napinaczy Pozdrawiam |
Autor: | optymizer [ pn maja 04, 2009 12:58 am ] |
Tytuł: | |
noo jasne ze jest, ale niektóre są naprawdę drogie i tylko sprowadzane z Niemiec (jeżeli mówimy o oryginałach) bo z oryginalnych części to byś nowy taki silnik złożył, po prostu dalej je produkują ![]() |
Autor: | ZORTOX [ pn maja 04, 2009 1:24 am ] |
Tytuł: | |
I.T pisze: jak jest z dostepnoscia uszczelek od M110, i to wszystkich a nie tylko glowicy. Oraz lancucha i napinaczy
właśnie będę to przerabiała lada dzień ![]() ![]() ![]() |
Autor: | optymizer [ pn maja 04, 2009 2:57 am ] |
Tytuł: | |
ZORTOX pisze: I.T pisze: jak jest z dostepnoscia uszczelek od M110, i to wszystkich a nie tylko glowicy. Oraz lancucha i napinaczy właśnie będę to przerabiała lada dzień ![]() ![]() nie wiem, ja to przerobiłem z odma do OM 617, niby świetny niemiecki zamiennik (firmy nie pamiętam) i po 2-3 miesiącach zaczął się pocić :/, oryginał droższy nie da się ukryć ale pól roku i nawet kurz się nie przykleja w okolicy ![]() ![]() |
Autor: | Tomaszek87 [ pn maja 04, 2009 6:39 pm ] |
Tytuł: | ;] |
Ja wszystkie uszczelki, jak i czeski kupuje w hurtowni, oczywiście stawiam na markowe, raz zrobiona robota na dobrych częściach na pewno posłuży.W serwisie raczej się nie zaopatruje, gdyż troszeczkę przerażają mnie ich ceny. Dla porównania komplet uszczelniaczy zaworowych do silnika Om616 w serwisie 95 zl(Goetze). W zaprzyjaźnionej hurtowni 2,40zł (elring) za sztukę. Poszukaj w hurtowniach chyba, ze czegoś nie można dostać, wtedy serwis, pozdrawiam;] |
Autor: | I.T [ wt maja 05, 2009 2:43 am ] |
Tytuł: | |
A jakies konkrety cenowe ile za dana uszczelke? Jakby ktos mogl przytoczyc jakies ceny bylo by super. Ogolnie do mojego Nissana za zestaw oryginalnych uszczelek, uszczelniaczy, simeringow itp wszystko co potrzebne do re-budowy silnika to koszt 500-700zl, spowiedzam sie ze w M110 pewnie bedzie lepszy ? I pytanie przy okazji. Jaki olej lejecie od wyczyszczonego swiezego silnika ? I jakie efekty ? W sumie do wszystkich samochodow leje syntetyk Motula i taki tez planuje do M110 bo na swiezo zlozonym silniku syntetyk powinien ladnie smigac. Bo mineralny to brudzi silnik i robi nagar po czasie a tego strasznie nie lubie u siebie : ( |
Autor: | Tomaszek87 [ wt maja 05, 2009 8:58 am ] |
Tytuł: | ;] |
Ja osobiście po przeglądzie silnika, robie parę setek na oleju tańszym w celu przepłukania i potem zalewam świeżym(tym na którym silnik będzie pracował już do następnej wymiany czyli z jakieś 8 tys km) <br>Dodano po 31 minutach.:<br> Ja mam reaktor Om616 wiec na temat oleju do jednostki M110 niech wypowiedzą się Fachowcy-Użytkownicy tych silniczków. Na ceny części popatrz sobie tutaj http://moto.sklep.pl/?grut=101835 |
Autor: | Uli [ wt maja 05, 2009 10:42 am ] |
Tytuł: | |
nie wiem czy syntetyk jest taki dobry do jakby nie mówić starych silników. do przepłukania ok, ale do jazdy to jednak półsentetyk moim zdaniem będzie lepszy |
Autor: | Janfocus [ wt maja 05, 2009 12:37 pm ] |
Tytuł: | |
I.T pisze: Zastanawiam sie nad rozebranim mojego M110 na czesci pierwsze, a nastepnie zlozyc go na nowo po wyczyszczeniu i przegladzie. Odrazu rowniez interesuje mnie wymiana wszystkich uszczelek i uszczelnien w silniku aby nie wkladac czegos nie sprawnego z powrotem.
potem taka operacja kończy się remontem, bo zawsze znajdzie się cos do poprawienia, ja bym się tylko nastawiał na wymianę uszczelek -jesli w ogóle musisz, rozkładanie silnika do pomiarów i składanie spowrotem wykaze Ci że zawsze jest cos nie tak (bo silniki sie róznie zużywają) a potem taki złozony motor znów musi się ułozyć, co nie robi mu dobrze i często potem są problemy że cos zaczyna stukać.... Więc jesli Ci nie cieknie, to ja bym sobie odpuścił takie zabiegi -wiem że robi sie to w dobrej wierze, ale skutki bywają odwrotne... |
Autor: | I.T [ wt maja 05, 2009 2:39 pm ] |
Tytuł: | |
W silnikach nissanowskich takie zabiegi daja bardzo duze efekty. Bo znikaja wszystkie zbedne dzwieki, wycieki i niepewnosci co do skladu silnika. Wiec w M110 wole zrobic raz a dobrze. Spodziewam sie ze cos sie znajdzie do wymiany dlatego tez chce to zrobic. |
Autor: | georem [ czw maja 07, 2009 8:01 am ] |
Tytuł: | |
I.T pisze: W silnikach nissanowskich takie zabiegi daja bardzo duze efekty. Bo znikaja wszystkie zbedne dzwieki, wycieki i niepewnosci co do skladu silnika. Wiec w M110 wole zrobic raz a dobrze. Spodziewam sie ze cos sie znajdzie do wymiany dlatego tez chce to zrobic.
Nie wiem co masz dokładnie na myśli "raz a dobrze" bo to się skończy na kwocie rzędu 5000-8000zł. A ceny możesz sobie przeanalizować na przykład na stronach intercarsu online. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |