MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

M123 Jaki tłumik, proszę o pomoc.
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=41127
Strona 1 z 2

Autor:  Damian.Ryba [ ndz maja 10, 2009 7:57 pm ]
Tytuł:  M123 Jaki tłumik, proszę o pomoc.

Witam posiadam Mercedesa W123 1980r z silnikiem M123. Chciałbym wymienić tłumik. Obecnie posiadam ten podwójny, który jest według poprzedniego właściciela oryginalnym. Jeśli ktoś wie jaki powiniem być tłumik do tego samochodu będę bardzo wdzięczny o odpowiedź. Czy może ten egzemplarz byłby dobry http://allegro.pl/item625462911_tlumik_ ... obacz.html bo nie chce mi się wierzyć że będzie dobry do każdego z modeli wypisanych w ogłoszeniu, proszę o pomoc.

Autor:  ZORTOX [ ndz maja 10, 2009 8:05 pm ]
Tytuł: 

Damian masz tu pogladowy rysuneczek jak powinien wygladać tłumok w silnikach z 6 garami...


Obrazek

Obrazek

Obrazek

najlepiej podaj VIN i bedzie wszystko jasne [oczko]

Autor:  Damian.Ryba [ ndz maja 10, 2009 8:11 pm ]
Tytuł: 

Się robi WDB12302610089093

Autor:  ZORTOX [ ndz maja 10, 2009 8:21 pm ]
Tytuł: 

kurna nie wiem czy to coś Ci pomoże :roll: nie mam epc na PC...skorzystałem tylko z ruskiej stronnicy...
http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP=1&F=123026&A=03313&M=123920&VIN=12302610089093&CT=F&cat=222&SID=49&SGR=210&SGN=03

Autor:  Damian.Ryba [ ndz maja 10, 2009 8:22 pm ]
Tytuł: 

Poczekaj znajdę temat gdzie ktoś mi rozkodował już VIN tylko ja jeszcze nie znam dobrze wszystkich magicznych szyfrów :cry:

To dostałem od jednego kolegi z forum
VIN WDB12302610089093
Model 250
Chassis 12302610089093
Engine 123920 10 045199
Transmission 001229 10
Order 0 7 227 09480
Approx. year 1977
Dealer Nuernberg branch (227)
Interior (cloth) fabric gray+blue or anthracite+blue (032)
Paint
737 classic white (T) (с 01.01.1975 по 31.12.1985)
Options
254 Unknown code
260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)
542 lockable glove compartment (с 01.02.1963 по 29.02.1986)
561 front seat, left, reinforced (с 01.04.1970)
591 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane, (single-sheet safety glass), Germany
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - Germany (с 01.01.1972)
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)

Autor:  ZORTOX [ ndz maja 10, 2009 8:26 pm ]
Tytuł: 

...

Autor:  Damian.Ryba [ ndz maja 10, 2009 8:27 pm ]
Tytuł: 

Tak w tym samym czasie wkleiłem
[zlosnik]

Autor:  ZORTOX [ ndz maja 10, 2009 8:28 pm ]
Tytuł: 

no prawie w tym samym czasie zapodalismy to samo [zlosnik] ...wywale wiec to swoje
ale z takowego vinu moze Ci pomoc tylko posiadacz epc...bo ta rozpiska to tylko kody wyposazenia..o tlumiku raczej niczego sie nie dowiesz [oczko]

Autor:  Damian.Ryba [ ndz maja 10, 2009 8:29 pm ]
Tytuł: 

Kurczę, dziękuję za pomoc, a wiesz może do kogo powinienem się udać z taką prośbą?

Autor:  ZORTOX [ ndz maja 10, 2009 8:36 pm ]
Tytuł: 

pomęcz kielbika zapewne się ucieszy [zlosnik] lub masakrera :lol: <br>Dodano po 4 minutach.:<br> ale jezeli teraz posiadasz srodkowy z 2ma rurkami to ten z allegro przeca nie podpasi...

Autor:  Damian.Ryba [ ndz maja 10, 2009 8:36 pm ]
Tytuł: 

Z mojej strony naprawdę serdeczne podziękowania [zlosnikz]

Autor:  MajsterGarage [ pn maja 11, 2009 1:25 pm ]
Tytuł: 

250 (01.76 - 08.79) tłumik z jedną końcówką, taki sam jak w 200D, 220D, 240D, 300D, 200, 230.
250 (09.79 - 01.85) tłumik z podwójną końcówką, taki sam jak w 280, 280E (01.76 - 08.78 ).


Jeśli chcesz moge Ci podać też orginalne numery tych tłumików.

Autor:  Damian.Ryba [ pn maja 11, 2009 8:24 pm ]
Tytuł: 

Jeśli nie sprawiłoby Ci to problemu to będę wdzięczny i pewnie napisze już swoje ogłoszenie dotyczące kupna w giełdzie, no i będę się oglądał wiedząc już czego powinienem szukać.

Autor:  Mitu [ pn maja 11, 2009 11:00 pm ]
Tytuł: 

MajsterGarage pisze:
250 (01.76 - 08.79) tłumik z jedną końcówką, taki sam jak w 200D, 220D, 240D, 300D, 200, 230.
250 (09.79 - 01.85) tłumik z podwójną końcówką, taki sam jak w 280, 280E (01.76 - 08.78 ).


Dokładnie tak jak napisał MajsterGarage. Po prostu 129-konny miał pojedynczą końcówkę, a 140-konny podwójną.

PS Być może mam taki tłumik z podwójną końcówką (używany Eberspracher - tak jak oryginał).

Autor:  Damian.Ryba [ pn maja 11, 2009 11:09 pm ]
Tytuł: 

No to jeśli byś zeknął czy go masz, a dalej moglibyśmy się jakoś dogadać to będzie mi miło :) i proszę o wiadomość może już na PW. Mój trochę za bardzo wyje i ładnie rdzewieje niestety, mam nadzieje, że ten którego Ty masz jest w lepszym stanie:)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/