MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
zaplon, mieszanka, LPG... https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=41393 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Paweł Cz. [ sob maja 23, 2009 7:36 pm ] |
Tytuł: | zaplon, mieszanka, LPG... |
Witajcie Koledzy! Poszukuje mechanika/warsztatu ktory wyreguluje mi zaplon, mieszanke na benzynie i fantastycznie byloby gdyby wyregulowal mi tez LPG. Miło by bylo gdyby mechanik/warsztat byl w Poznaniu lub okolicach do 50km. W tej chwili beczka pali mi 20l/100km w trasie i musze koniecznie cos z tym zrobic do soboty. mam jechac w dluzsza podroz i potrzebuje w peli sprawnego samochodu. Bardzo Was prosze o namiary. Podaje tez moj e-mail i GG gdyby komus nie chcialo sie pisac postu badz PW. e-mail: czeressnia@wp.pl GG: 7812079 Paweł Cz. |
Autor: | Jawu [ ndz maja 24, 2009 7:30 am ] |
Tytuł: | |
Jeżeli to gażnik ( bo nie piszesz ), to (061) 8133701 - Puszczykowo. Pisałem już o tym kiedyś. Mając sprawny gażnik, możesz regulować LPG. |
Autor: | Paweł Cz. [ ndz maja 24, 2009 9:45 am ] |
Tytuł: | |
to 230TE wiec nie gaznik. |
Autor: | Jawu [ ndz maja 24, 2009 11:28 am ] |
Tytuł: | |
To Ci nie pomogę - ten w Puszczykowie zajmuje się wyłącznie gażnikami. |
Autor: | Romlas [ ndz maja 24, 2009 1:28 pm ] |
Tytuł: | |
a ile będzynki pali twoje autko? ja myślałem o gazie do mojej 230ce i mój sprawdzony "gazownik" mówił że w tym silniku musi być zastosowane urządzenie "stop-jetronik" czy jakoś tak bo inaczej zawsze są problemy z gazem, jak tego nie ma to zawsze pojawiają się problemy, nie od razu ale z czasem. |
Autor: | Paweł Cz. [ ndz maja 24, 2009 2:40 pm ] |
Tytuł: | |
benzyny tez aktualnie pali ponad 20l/100km a na gaz do tego czasu nie narzekalem, jestem zadowolony z LPG ale potrzebuje teraz regulacji i benzyny i gazu |
Autor: | THC [ ndz maja 24, 2009 3:47 pm ] |
Tytuł: | |
Romlas pisze: myślałem o gazie do mojej 230ce i mój sprawdzony "gazownik" mówił że w tym silniku musi być zastosowane urządzenie "stop-jetronik" czy jakoś tak bo inaczej zawsze są problemy z gazem, jak tego nie ma to zawsze pojawiają się problemy, nie od razu ale z czasem.
Nie jest to prawda, jak się ma wbite do głowy odpalanie gaszenie i czasem przejechanie się na Pb. To nie ma żadnych problemów.Ale 230E z asb pali sporo gazu. |
Autor: | McCoy [ ndz maja 24, 2009 3:59 pm ] |
Tytuł: | |
THC pisze: Ale 230E z asb pali sporo gazu
No bez przesady - jak na tak ciezkie auto i do tego z automatem,który generuje spore straty,to szału nie ma. Moj sie wyrabia w 15,5 L/100km i 11,5 L/100km (LPG) w trasie. Przy obecnych cenach gazu jest naprawde ekonomicznie. Pzdr! |
Autor: | THC [ ndz maja 24, 2009 4:26 pm ] |
Tytuł: | |
McCoy pisze: THC pisze: Ale 230E z asb pali sporo gazu No bez przesady - jak na tak ciezkie auto i do tego z automatem,który generuje spore straty,to szału nie ma. Moj sie wyrabia w 15,5 L/100km i 11,5 L/100km (LPG) w trasie. Przy obecnych cenach gazu jest naprawde ekonomicznie. Pzdr! Miałem na myśli sporo litrów, a nie sporo kasy:) Mój palił 18 ale jeździł bardzo dobrze, w trasie schodził do 12. Można było mu przykręcić, ale gaz po 1,6 to nie zamulałem ![]() |
Autor: | Paweł Cz. [ ndz maja 24, 2009 4:40 pm ] |
Tytuł: | |
moj kombiak w trasie palil 12-13l a w miescie miescil sie w 16l.. teraz pali ponad 20l w trasie wiec to zdecydowanie za duzo, benzyny pali bardzo podobnie.. mysle ze pomoze ustawienie zaplonu i wyregulowanie mieszanki ale potrzebuje namiary na kogos kto mi to zrobi |
Autor: | McCoy [ ndz maja 24, 2009 5:01 pm ] |
Tytuł: | |
Zacznij od regulacji zaworów,zeby było zrobione po "bożemu". Potem zleć ustawienie zapłonu. Te czynnosci zrobi kazdy kto ma komplet kluczy,lampe stroboskopową i ma wiecej o 10 puktów IQ niż wiewiórka. Zakładam,ze sprawdziłeś stan filtrów? Stan filtra powietrza i gazu ma spory wpływ na spalanie. Poza tym nie jest wykluczone,ze za wysokie spalanie gazu i benzyny ma zupełnie inną przyczynę. W przypadku LPG problemem może być zuzyty parownik. Z biegiem czasu i kilometrów membrany w parowniku robią sie bardziej drewniane niz gumowe i auto zaczyna spalać duzo wiecej gazu. W przypadku zbyt wysokiego spalania na Pb warto, oprócz wymieninonych przez ciebie czynności, zainteresować się stanem wtryskiwaczy. Bardzo często zamiast rozpylać paliwo - leją nim jak kran. Życze dobrej zabawy i jak najmniej ukręconych śrub ![]() Pzdr! |
Autor: | Paweł Cz. [ ndz maja 24, 2009 5:14 pm ] |
Tytuł: | |
caly uklad wtryskowy jest nowy, filtry sa OK.. Zawory byly regulowane miesiac temu ale byl maly problem podczas podrozy Warszawa-Poznań i troche sie poprzestawaial zaplon. rozumiem ze nie jest to trudne do zrobienia ale chcialbym pojechac do kogosc komu mozna zaufac. Dlatego licze na pomoc kolegow. |
Autor: | Janfocus [ ndz maja 24, 2009 5:58 pm ] |
Tytuł: | |
Paweł Cz. pisze: teraz pali ponad 20l w trasie wiec to zdecydowanie za duzo, benzyny pali bardzo podobnie..
skoro pali tyle samo na PB i LPG to ewidentnie problem leży w zapłonie, wystarczy że jedna świeca nie pali... powodzenia |
Autor: | hall [ ndz maja 24, 2009 10:44 pm ] |
Tytuł: | |
ja też mam 2.3 E i w mieście pali mi jakieś 14-15 l LPG a w trasie schodze do 10-11 przy prędkościach do 130. narazie "odpukując w niemalowane" nie ma żadnych problemów. pzdr |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |