MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Parę ogłoszeń do opini
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=41726
Strona 1 z 1

Autor:  darus [ ndz cze 07, 2009 5:42 pm ]
Tytuł:  Parę ogłoszeń do opini

Jeżeli nie uda mi sie znaleźć ładnego 124, rozważam ponowny zakup beczki. Mam tu kilka linków z allegro, proszę szanowne grono o opinię, a może zna ktoś te auta?
1) Troche mnie martwi, ze po remoncie, ale moze akurat fajny, poprosiłem o vin na maila i kody z tabliczki.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8919807
2) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8918443
3)Widać, ze fotele z przodu wymienione
http://moto.allegro.pl/item655790431_mr ... super.html
4)W tym martwią mnie cyrkle
http://moto.allegro.pl/item645749517_me ... oznan.html
5) Ten to wogóle stoi już chyba z 6 mieś., widać, że lampy i kiera nie od tego rocznika
http://moto.allegro.pl/item654325172_me ... 3_250.html

Autor:  Maksio [ ndz cze 07, 2009 7:42 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8919807

"Silnik jest bardzo żwawy, ślicznie pracuje i nie dymi. Skrzynia działa płynnie."

55 koni w dieslu to jest żwawy silnik ? No i o płynności działania skrzyni to mówi się chyba raczej przy automatach ? Bo jak ktoś nie potrafi prawidłowo zmieniać biegów w manualu to najbardziej "płynna" skrzynia nic nie da... autor trochę bajko-pisarz, na to często osobiście zwracam uwagę- nie lubię tego :/

co do pozostałych: to jest "beczka" czyli w123 fachowo nazywając tak ? To napisze tak: Mój brat około 10 lat temu chyba posiadał takową, 2.4 diesel. Wtedy jeszcze nie wiedziałem, że to jest kultowe auto i co to znaczy Mercedes :) I powiem Ci, że pomimo tego, że auto było dość mocno dobite, to nie jechałem w swoim życiu do tej pory samochodem, który tak płynie po drodze i w którym można przejechać po polskich drogach pół tysiąca kilometrów po kawie i przysypiać [zlosnik]

Biorąc pod uwagę dość niskie ceny tych modeli, które wybrałeś, nie sądzę, że są w doskonałym stanie. Dobra beczka podobno kosztuje sporo więcej. No ale to jest wdzięczny samochód, także jakiego byś nie wybrał będziesz raczej zadowolony, a te modele, po zopiniowaniu ich przez forumowych speców i wskazaniu wartych uwagi, należałoby pojechać i obejrzeć, bo zdjęcia to takie wróżenie z fusów.

uff, ale się rozpisałem :P pozdrawiam i życzę powodzenia w poszukiwaniach

Autor:  voytas [ ndz cze 07, 2009 8:14 pm ]
Tytuł: 

Po cenach proponowanych aut widzę że od razu odrzucasz te mniej zadbane. Zastanawia mnie tylko czy w tych ogłoszeniach cena jest adekwatna do tego co sprzedawca oferuje? Ten ostatni rzeczywiście kilka razy pojawiał się już na allegro i sam wiele razy oglądałem to ogłoszenie. Mnie interesowało głównie to że jest to 250tka i w zasadzie z tych linków to tylko ten ostatni dla mnie jest atrakcyjny ;)

Nie wiem czy szukasz auta do jazdy, czy do postawienia w garażu. Jeśli to pierwsze, to raczej 200D się do tego nie nadaje... Jeśli to drugie, to ostatnio coraz ciężej znaleźć 220D, 230, 250, 280(E) i chyba takie auto warto kupić...

Swoją drogą czy beczka kupiona za 10000zł będzie w dużo lepszym stanie niż ta za 4000zł? Przecież dobry remont blacharki kosztuje sporo więcej niż ta różnica... No chyba że trafisz na kogoś komu znudził się świeżo wyremontowany egzemplarz i oddaje go za pół darmo...

Szukałeś w DE?
Jeszcze pół roku temu dało się za niewiele większe pieniądze znaleźć auta z małym przebiegiem i w niezłym stanie. Zwłaszcza sedany...

Autor:  Uli [ ndz cze 07, 2009 8:58 pm ]
Tytuł: 

voytas pisze:
Jeśli to pierwsze, to raczej 200D się do tego nie nadaje... Jeśli to drugie, to ostatnio coraz ciężej znaleźć 220D, 230....


różnica mocy miedzy 200D a 220D jest maleńka i z tych dwóch modelów, to raczej 220D bym postawił w garażu, gdyż jest dużo rzadszy niż 200D (oczywiście jesli zgodny z vinem)

z tych aut, to bym brał albo tą 240D albo 250, chociaz ona faktycznie długo juz siedzi na allegro, więc coś tam musi być nie tak..

Autor:  voytas [ ndz cze 07, 2009 9:23 pm ]
Tytuł: 

Uli pisze:
różnica mocy miedzy 200D a 220D jest maleńka i z tych dwóch modelów, to raczej 220D bym postawił w garażu, gdyż jest dużo rzadszy niż 200D (oczywiście jesli zgodny z vinem)

No przecież właśnie o tym napisałem...

Do jazdy moim zdaniem minimum to 300D lub jakaś benzyna...

Autor:  pablo [ pn cze 08, 2009 12:11 pm ]
Tytuł: 

To czy 200D nadaje się do jazdy czy nie zależy moim zdaniem tylko i wyłącznie od preferncji kierowcy , bo znajdzie sie i taki, któremu 136 kM w 230E nie wystarczy. Gdyby 200D nie mógł pod górke podjechać to takiego silnika by nie montowano.
Moim zdaniem ten pierwszy wygląda najsolidniej i jest taki "wychuchany" , pierwsza seria to moim zdaniem też +, jedyna dziwna rzecz to anteta wysunięta za bardzo do tyłu , powinna być bliżej przodu pojazdu.

Autor:  darus [ pn cze 08, 2009 5:58 pm ]
Tytuł: 

Panowie miałem 2.0 z dyfrem od 2.8B i naprawdę dawała radę, chociaż przyspieszenie nie powalało. 140km/h na prostej nie stanowiło problemów, byłem nią w górach i z obciążeniem na 2-jce też dawała rade pod górki. Fakt na trasy optymalna szybkość to 110km/h nie wiecej, no ale to tylko 60KM.
Jeżeli nie znajdę przyzwoitego 124 w Niemczech, kupię beczkę, wolę remontować klasyka niż 5-letnią E-klasę jakie tu widziałem. <br>Dodano po 38 sekundach.:<br> Panowie miałem 2.0 z dyfrem od 2.8B i naprawdę dawała radę, chociaż przyspieszenie nie powalało. 140km/h na prostej nie stanowiło problemów, byłem nią w górach i z obciążeniem na 2-jce też dawała rade pod górki. Fakt na trasy optymalna szybkość to 110km/h nie wiecej, no ale to tylko 60KM.
Jeżeli nie znajdę przyzwoitego 124 w Niemczech, kupię beczkę, wolę remontować klasyka niż 15-letnią E-klasę jakie tu widziałem.

Autor:  McCoy [ pn cze 08, 2009 7:23 pm ]
Tytuł: 

darus pisze:
Jeżeli nie znajdę przyzwoitego 124 w Niemczech



Ostatnio byłem na szkoleniu niedaleko Monachium. Pewien Niemiec, z miejscowej mikro firmy taksówkarskiej, woził nas fajnym W124 juz w E klasie z silnikiem 200 W111 ( mam nadzieje,ze nie pochrzaniłem oznaczenia - 16V, elektroniczny wtrysk). Auto jest na sprzedaż. Przebieg coś koło 200k, zamontowane niemieckie LPG, kolor ciemno zielony, tapicerka dattel, pełna elektryka z klimą. Cena koło3,5 tyś Euro.

Jakbyś reflekował,to daj znac na PW. Gdzieś mam na niego namiar.

Pzdr!

Autor:  Uli [ pn cze 08, 2009 7:55 pm ]
Tytuł: 

darus pisze:
Panowie miałem 2.0 z dyfrem od 2.8B



czekaj czekaj.. miałeś 200D czy 200 ? jeśli 200D to zainteresowało mnie to bardzo. jak sie taką konfiguracją jeździ?

Autor:  adi_1233 [ pn cze 08, 2009 8:36 pm ]
Tytuł: 

McCoy pisze:
W124 juz w E klasie z silnikiem 200 W111


M111 :roll:

Autor:  McCoy [ pn cze 08, 2009 8:55 pm ]
Tytuł: 

adi_1233 pisze:
M111

a nie ? [zlosnik]

EDIT:

Ostatnio grywam w szachy i powoli trace refleks :)

Naturalnie M111 a nie W :)

Autor:  darus [ wt cze 09, 2009 5:22 pm ]
Tytuł: 

Uli pisze:
darus pisze:
Panowie miałem 2.0 z dyfrem od 2.8B



czekaj czekaj.. miałeś 200D czy 200 ? jeśli 200D to zainteresowało mnie to bardzo. jak sie taką konfiguracją jeździ?

2.0D , bo 2.4 padł, jeździł całkiem ok, wczesniej była to wersja 2.8B, ale po przyjeździe dokraju otrzymał silnik 2.4D, wraz z vinem od 2.4, ale główka mostu została stara. <br>Dodano po 7 minutach.:<br> Panowie prośba pomóżcie mi rozkodować tabliczkę ,dot. pierwszego ogłoszenia, tam są takie kody:
8248061 40
123 120 10
41899 2 903H

Autor:  maxtro [ wt cze 09, 2009 5:46 pm ]
Tytuł: 

darus pisze:
903H

Obrazek

Autor:  darus [ wt cze 09, 2009 6:25 pm ]
Tytuł: 

Czyli kolor sie zgadza.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/