MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Parę ogłoszeń do opini https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=41726 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | darus [ ndz cze 07, 2009 5:42 pm ] |
Tytuł: | Parę ogłoszeń do opini |
Jeżeli nie uda mi sie znaleźć ładnego 124, rozważam ponowny zakup beczki. Mam tu kilka linków z allegro, proszę szanowne grono o opinię, a może zna ktoś te auta? 1) Troche mnie martwi, ze po remoncie, ale moze akurat fajny, poprosiłem o vin na maila i kody z tabliczki. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8919807 2) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8918443 3)Widać, ze fotele z przodu wymienione http://moto.allegro.pl/item655790431_mr ... super.html 4)W tym martwią mnie cyrkle http://moto.allegro.pl/item645749517_me ... oznan.html 5) Ten to wogóle stoi już chyba z 6 mieś., widać, że lampy i kiera nie od tego rocznika http://moto.allegro.pl/item654325172_me ... 3_250.html |
Autor: | Maksio [ ndz cze 07, 2009 7:42 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8919807
"Silnik jest bardzo żwawy, ślicznie pracuje i nie dymi. Skrzynia działa płynnie." 55 koni w dieslu to jest żwawy silnik ? No i o płynności działania skrzyni to mówi się chyba raczej przy automatach ? Bo jak ktoś nie potrafi prawidłowo zmieniać biegów w manualu to najbardziej "płynna" skrzynia nic nie da... autor trochę bajko-pisarz, na to często osobiście zwracam uwagę- nie lubię tego :/ co do pozostałych: to jest "beczka" czyli w123 fachowo nazywając tak ? To napisze tak: Mój brat około 10 lat temu chyba posiadał takową, 2.4 diesel. Wtedy jeszcze nie wiedziałem, że to jest kultowe auto i co to znaczy Mercedes ![]() ![]() Biorąc pod uwagę dość niskie ceny tych modeli, które wybrałeś, nie sądzę, że są w doskonałym stanie. Dobra beczka podobno kosztuje sporo więcej. No ale to jest wdzięczny samochód, także jakiego byś nie wybrał będziesz raczej zadowolony, a te modele, po zopiniowaniu ich przez forumowych speców i wskazaniu wartych uwagi, należałoby pojechać i obejrzeć, bo zdjęcia to takie wróżenie z fusów. uff, ale się rozpisałem ![]() |
Autor: | voytas [ ndz cze 07, 2009 8:14 pm ] |
Tytuł: | |
Po cenach proponowanych aut widzę że od razu odrzucasz te mniej zadbane. Zastanawia mnie tylko czy w tych ogłoszeniach cena jest adekwatna do tego co sprzedawca oferuje? Ten ostatni rzeczywiście kilka razy pojawiał się już na allegro i sam wiele razy oglądałem to ogłoszenie. Mnie interesowało głównie to że jest to 250tka i w zasadzie z tych linków to tylko ten ostatni dla mnie jest atrakcyjny ![]() Nie wiem czy szukasz auta do jazdy, czy do postawienia w garażu. Jeśli to pierwsze, to raczej 200D się do tego nie nadaje... Jeśli to drugie, to ostatnio coraz ciężej znaleźć 220D, 230, 250, 280(E) i chyba takie auto warto kupić... Swoją drogą czy beczka kupiona za 10000zł będzie w dużo lepszym stanie niż ta za 4000zł? Przecież dobry remont blacharki kosztuje sporo więcej niż ta różnica... No chyba że trafisz na kogoś komu znudził się świeżo wyremontowany egzemplarz i oddaje go za pół darmo... Szukałeś w DE? Jeszcze pół roku temu dało się za niewiele większe pieniądze znaleźć auta z małym przebiegiem i w niezłym stanie. Zwłaszcza sedany... |
Autor: | Uli [ ndz cze 07, 2009 8:58 pm ] |
Tytuł: | |
voytas pisze: Jeśli to pierwsze, to raczej 200D się do tego nie nadaje... Jeśli to drugie, to ostatnio coraz ciężej znaleźć 220D, 230....
różnica mocy miedzy 200D a 220D jest maleńka i z tych dwóch modelów, to raczej 220D bym postawił w garażu, gdyż jest dużo rzadszy niż 200D (oczywiście jesli zgodny z vinem) z tych aut, to bym brał albo tą 240D albo 250, chociaz ona faktycznie długo juz siedzi na allegro, więc coś tam musi być nie tak.. |
Autor: | voytas [ ndz cze 07, 2009 9:23 pm ] |
Tytuł: | |
Uli pisze: różnica mocy miedzy 200D a 220D jest maleńka i z tych dwóch modelów, to raczej 220D bym postawił w garażu, gdyż jest dużo rzadszy niż 200D (oczywiście jesli zgodny z vinem)
No przecież właśnie o tym napisałem... Do jazdy moim zdaniem minimum to 300D lub jakaś benzyna... |
Autor: | pablo [ pn cze 08, 2009 12:11 pm ] |
Tytuł: | |
To czy 200D nadaje się do jazdy czy nie zależy moim zdaniem tylko i wyłącznie od preferncji kierowcy , bo znajdzie sie i taki, któremu 136 kM w 230E nie wystarczy. Gdyby 200D nie mógł pod górke podjechać to takiego silnika by nie montowano. Moim zdaniem ten pierwszy wygląda najsolidniej i jest taki "wychuchany" , pierwsza seria to moim zdaniem też +, jedyna dziwna rzecz to anteta wysunięta za bardzo do tyłu , powinna być bliżej przodu pojazdu. |
Autor: | darus [ pn cze 08, 2009 5:58 pm ] |
Tytuł: | |
Panowie miałem 2.0 z dyfrem od 2.8B i naprawdę dawała radę, chociaż przyspieszenie nie powalało. 140km/h na prostej nie stanowiło problemów, byłem nią w górach i z obciążeniem na 2-jce też dawała rade pod górki. Fakt na trasy optymalna szybkość to 110km/h nie wiecej, no ale to tylko 60KM. Jeżeli nie znajdę przyzwoitego 124 w Niemczech, kupię beczkę, wolę remontować klasyka niż 5-letnią E-klasę jakie tu widziałem. <br>Dodano po 38 sekundach.:<br> Panowie miałem 2.0 z dyfrem od 2.8B i naprawdę dawała radę, chociaż przyspieszenie nie powalało. 140km/h na prostej nie stanowiło problemów, byłem nią w górach i z obciążeniem na 2-jce też dawała rade pod górki. Fakt na trasy optymalna szybkość to 110km/h nie wiecej, no ale to tylko 60KM. Jeżeli nie znajdę przyzwoitego 124 w Niemczech, kupię beczkę, wolę remontować klasyka niż 15-letnią E-klasę jakie tu widziałem. |
Autor: | McCoy [ pn cze 08, 2009 7:23 pm ] |
Tytuł: | |
darus pisze: Jeżeli nie znajdę przyzwoitego 124 w Niemczech
Ostatnio byłem na szkoleniu niedaleko Monachium. Pewien Niemiec, z miejscowej mikro firmy taksówkarskiej, woził nas fajnym W124 juz w E klasie z silnikiem 200 W111 ( mam nadzieje,ze nie pochrzaniłem oznaczenia - 16V, elektroniczny wtrysk). Auto jest na sprzedaż. Przebieg coś koło 200k, zamontowane niemieckie LPG, kolor ciemno zielony, tapicerka dattel, pełna elektryka z klimą. Cena koło3,5 tyś Euro. Jakbyś reflekował,to daj znac na PW. Gdzieś mam na niego namiar. Pzdr! |
Autor: | Uli [ pn cze 08, 2009 7:55 pm ] |
Tytuł: | |
darus pisze: Panowie miałem 2.0 z dyfrem od 2.8B
czekaj czekaj.. miałeś 200D czy 200 ? jeśli 200D to zainteresowało mnie to bardzo. jak sie taką konfiguracją jeździ? |
Autor: | adi_1233 [ pn cze 08, 2009 8:36 pm ] |
Tytuł: | |
McCoy pisze: W124 juz w E klasie z silnikiem 200 W111
M111 ![]() |
Autor: | McCoy [ pn cze 08, 2009 8:55 pm ] |
Tytuł: | |
adi_1233 pisze: M111
a nie ? ![]() EDIT: Ostatnio grywam w szachy i powoli trace refleks ![]() Naturalnie M111 a nie W ![]() |
Autor: | darus [ wt cze 09, 2009 5:22 pm ] |
Tytuł: | |
Uli pisze: darus pisze: Panowie miałem 2.0 z dyfrem od 2.8B czekaj czekaj.. miałeś 200D czy 200 ? jeśli 200D to zainteresowało mnie to bardzo. jak sie taką konfiguracją jeździ? 2.0D , bo 2.4 padł, jeździł całkiem ok, wczesniej była to wersja 2.8B, ale po przyjeździe dokraju otrzymał silnik 2.4D, wraz z vinem od 2.4, ale główka mostu została stara. <br>Dodano po 7 minutach.:<br> Panowie prośba pomóżcie mi rozkodować tabliczkę ,dot. pierwszego ogłoszenia, tam są takie kody: 8248061 40 123 120 10 41899 2 903H |
Autor: | maxtro [ wt cze 09, 2009 5:46 pm ] |
Tytuł: | |
darus pisze: 903H
![]() |
Autor: | darus [ wt cze 09, 2009 6:25 pm ] |
Tytuł: | |
Czyli kolor sie zgadza. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |