MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
M102 zapłon - Prośba do niemieckojezycznych https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=24&t=42152 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Nemo [ czw cze 25, 2009 10:04 pm ] |
Tytuł: | |
Niełatwe zadanie, bo nieco wyrwane z kontekstu. od prawej do lewej strony jest napisane: Model\ rozdzielacz-Numer. dalej: Wartość fabryczna przy startowych obrotach. dalej: sprawdzanie obrotów. dalej: punkt zapłonu (przed GPZ) kontrola. dalej: ustawienie obrotów. dalej: punkt zapłonu (przed GPZ) wężyk podciśnienia zdjęty---------------------------------nałożony Startowe obroty= chodzi najpewniej o obroty biegu jałowego. OT= obere Todpunkt górny martwy punkt czyli chyba Górny Punkt Zwrotny (GPZ) sprawdzenie obrotów chodzi o wartość liczby obrotów przy określonym punkcie zapłonu. Ja myślę, że przy określonym punkcie zapłonu należy ustawić podaną liczbę obrotów. zauważ, że do każdego modelu jest to inne. Moim zdaniem zacznij od biegu jałowego. Potem zrób (wymuś) przesunięcie zapłonu i ustaw przy nim podane obroty. Musi tam gdzieś być jakieś urządzenie (aparat ) przesuwający punkt zapłonu wraz ze wzrostem prędkości obrotowej. I musi tam gdzieś być kontrola punktu zapłonu. Zwróć uwagę, że bardzo duże znaczenie ma ten wężyk podciśnienia Język techniczny bardzo różni się od potocznego. Przeanalizuj a może się przyda.? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |