MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 02, 2025 11:40 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: czw cze 25, 2009 4:48 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt kwie 03, 2009 3:04 pm
Posty: 33
Witam.

W 280 SLC '80 zauwazylem, ze podczas jazdy czasami obrotomierz przestaje dzialac. Ale po jakims czasie znowu zaskakuje. Wyglada na to, ze jest to calkowicie losowe, zdarza sie rzadko ale jednak. Bo zdarza sie to podczas normalnej jazdy i nie wyglada na to, zeby sprzyjaly temu jakies konkretne czynniki. Chcialem zapytac w takim razie forumowiczow, co to moze byc, czy ktos tak tez mial i ewentualnie co wtedy zrobil?

Pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 25, 2009 6:01 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 12, 2009 11:51 am
Posty: 123
hmm umierajacy czujnik ?


Na górę
 Tytuł: moduł?
Post: czw cze 25, 2009 7:39 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
mi jak sie moduł konczył to obrotka tez szalała.

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 28, 2009 10:46 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt kwie 03, 2009 3:04 pm
Posty: 33
diablos25, o jaki modul chodzi?

Pozdrawiam.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 29, 2009 2:44 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
Moduł zapłonowy oczywiscie. [zlosnikz] .
Jaki masz tam motor? M110? Na wtrysku czy benzynie?

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 29, 2009 3:26 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
diablos25 pisze:
Na wtrysku czy benzynie?

podejrzewam że na wtrysku benzyny jest heh...

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł: ups
Post: wt cze 30, 2009 10:45 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
Ale sie popisałem nie ma co normalnie chyba pod ziemie sie zapadne. :oops: Oczywiscie pytanie mailo brzmiec czy jest na wtrysku czy na gazniku? 8)

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lip 01, 2009 1:10 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt kwie 03, 2009 3:04 pm
Posty: 33
Tak, jest to M110 na wtrysku bez gazu.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 04, 2009 12:20 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
I co , objawy ustały? Jesli tak to mozliwa przyczyna mogłobyc zawilgocenie modułu (teraz jest cieplej to wysnał). Na wszelki wypadek zrob z modułem jak napisał w jednym ze swoich niedawnych postów kolega Konik, nie zaszkodzi napewno a pomoc moze.

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lip 04, 2009 1:19 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt kwie 03, 2009 3:04 pm
Posty: 33
No wlasnie nie. Jak umarl pare dni temu, tak do tej pory nie powstal [zlosnikz]. Zobacze co z tym modulem, dzieki.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lip 05, 2009 10:25 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw maja 16, 2002 11:55 pm
Posty: 531
Lokalizacja: Konin
Hmm... myślę, że warto najpierw sprawdzić wszelkie połączenia elektryczne związane z obrotomierzem oraz sam obrotomierz. Zabezpieczenie prawidłowego odprowadzenia ciepła z modułu z pewnością jest ważne, ale czy pomoże obrotomierzowi? Nie sądzę. Choć pewności nie mam.

diablos25 pisze:
Na wszelki wypadek zrob z modułem jak napisał w jednym ze swoich niedawnych postów kolega Konik, nie zaszkodzi napewno a pomoc moze.

Jak chronić moduł? Jest tu: http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... ht=#361593

_________________
Pozdrawiam
Maciej

MB W114 280 74 r. Milka
Ford Transit MK2 84 r. Oldskool

Kosmetyki samochodowe CarChem
fb/CarChemPolska
Akcesoria do pielęgnacji samochodów egge.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 06, 2009 8:07 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
U mnie objawy były podobne, ale nie skonczyło sie na samym obrotomierzu. Po jakims czasie silnik nie chcial juz zapalac. Faktycznie moze warto posprawdzac polaczenia elektryczne, z tego co wiem to obrotomierz w M110 jest napedzany z aparatu zapłonowego, nie wiem czy jest do niego osobny bezpiecznik. No chyba ze padła Ci czesc modułu odpowiedzialna za wysyłanie sygnału na obrotke.
Pomogłoby napewno podłaczenie innego sprawnego obrotomierza.

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 06, 2009 9:18 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
diablos25 pisze:
Pomogłoby napewno podłaczenie innego sprawnego obrotomierza.


Brawo ten pan!

Pod dwóch tygodniach leczenia żylaków witaminą C pytasz, czy może mu już samo przeszło, bo na dworze cieplej, po czym oznajmiasz pacjentowi, że najlepsza byłaby nowa nerka... :-?

_________________
123. W, S i C.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 06, 2009 9:30 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr cze 08, 2005 11:09 pm
Posty: 572
Lokalizacja: Warlubie
W celu wyeliminowania usterki samego obrotomierza.Tak trudno sie domyslec? A pozatym napisz cos sensownegoa nie czepiasz sie odpowiedzi chcacych pomoc!! :evil:
Typowo polska domena madrowac sie ale samemu nic nie robic. BRAWO TEN PAN!!

_________________
W201 200D, w201 2,3E, W201 2,0E, W202 2,5D,
EX: W115 200d 1972r., W123 200d 1977r., W123 240d 1980r, W123 300d, W126 280SE 1982r., W126 500SEL 1991r, S 124 300TD, CC 700 1995r 1991r, W 201 200D 1990r, W201 2,3E 1986 , S 124 300TD Turbodiesel 1992r,


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lip 06, 2009 10:23 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Pewnie! Lepiej fązolić pierdziszony nie mając bladego pojęcia. Faktycznie chęci nie można ci odmówić, ale to zdecydowanie za mało, żeby naprawić niedziałający obrotomierz.

Przypomnij sobie, co działo się z twoim obrotomierzem. Twój obrotomierz nie umierał, tylko zawyżał.

W archiwum po słowach obrotomierz + M110 jest schemat podłączenia obrotki i miejsca, w których powinien być sygnał.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl